Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 40922 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Nova equipació
« Respondre #220 el: 24 de Juliol de 2007, 19:08:50 pm »
Yo que quereis que os diga, he sido el primero que la encontraba cara, pero ahora que la tengo... me parece la camiseta mas barata del mundo!     :cheer

:cor   :bandera (cuadros rojos)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #221 el: 24 de Juliol de 2007, 19:12:54 pm »
Yo que quereis que os diga, he sido el primero que la encontraba cara, pero ahora que la tengo... me parece la camiseta mas barata del mundo!     :cheer

no si al final me hareis ir a verla en directo y comprarme la de cuadros rojos y blancos que no tengo ninguna
visca el sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #222 el: 24 de Juliol de 2007, 19:27:57 pm »

no si al final me hareis ir a verla en directo y comprarme la de cuadros rojos y blancos que no tengo ninguna
Toni de verdad yo pensava como tu al verla en fotos, la e visto en directo puesta algunos compañeros o en la misma tienda y realmente vale la pena pagarlos yo me comprare la roja :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #223 el: 24 de Juliol de 2007, 19:31:39 pm »
Pipo per cert tens una barra :laugh: :laugh: Ha tingut que anar a comprar la samarreta la teva mare que l'hem vista :laugh: :laugh: Pregunta a la teva mare si havia uns quants nens dintre de la tenda rient-se quan ha entrat el Encigalat :Hecho_polvo:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #224 el: 24 de Juliol de 2007, 20:24:35 pm »
Pro una cosa... com sabran si io vax paga la samarreta quan la vagi a buscar ???
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #225 el: 24 de Juliol de 2007, 20:25:31 pm »
Pro una cosa... com sabran si io vax paga la samarreta quan la vagi a buscar ???

no tan dado recibo??? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #226 el: 24 de Juliol de 2007, 20:37:38 pm »

Precisament vaig treure jo això de les samarretes del Barça, Man U, Chelsea etc, etc.
PERÒ QUE NO VALEN 48 €, AQUESTES I LA DE LA SELECCIÓ DE RUMANIA VALEN.....
 67 EUROS (les d'aquesta temporada que ve, clar)

Es que de debó, no sé on compreu vosaltres les samarretes oficials del Barça (ho dic perquè sé que alguns dels que esteu criticant el preu també sou del Barça i no diré qui).

Amigo Grimber, estoy de acuerdo contigo, pero...
¿Que hay de malo en ser también del Barça?
Yo mismo digo que soy culé y arlequinado.

SEMPRE SABADELL :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #227 el: 25 de Juliol de 2007, 01:43:54 am »
Pipo per cert tens una barra :laugh: :laugh: Ha tingut que anar a comprar la samarreta la teva mare que l'hem vista :laugh: :laugh: Pregunta a la teva mare si havia uns quants nens dintre de la tenda rient-se quan ha entrat el Encigalat :Hecho_polvo:

si li he dit que anes a preguntar si ja la tenien perque jo no podia pero la pago jo eh xDD ja li preguntare demà aixo que em dius.
per cert com saps que era la meva mare? xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #228 el: 25 de Juliol de 2007, 01:46:21 am »

Precisament vaig treure jo això de les samarretes del Barça, Man U, Chelsea etc, etc.
PERÒ QUE NO VALEN 48 €, AQUESTES I LA DE LA SELECCIÓ DE RUMANIA VALEN.....
 67 EUROS (les d'aquesta temporada que ve, clar)

Es que de debó, no sé on compreu vosaltres les samarretes oficials del Barça (ho dic perquè sé que alguns dels que esteu criticant el preu també sou del Barça i no diré qui).

Amigo Grimber, estoy de acuerdo contigo, pero...
¿Que hay de malo en ser también del Barça?
Yo mismo digo que soy culé y arlequinado.

SEMPRE SABADELL :scut

Lo que quería demostrar era que sé de alguno de los que se quejan del precio de la  camiseta arlequinada y además son del Barça, pero curiosamente NO SE QUEJAN PUBLICAMENTE DEL PRECIO MUCHO MAYOR DE LAS CAMISETAS DE SU OTRO EQUIPO.

Yo critico el doble rasero de éstos, no critico que sean también del Barça y, es más, todo esto va también para los que también son del madrid, del Espanyol, les guste el Liverpool o el Man U. (o el Atletico como al Pirri creo). A ellos les pido que se quejen aún más por el precio de las camisetas de sus otros equipos puesto que cuestan más que las arlequinadas.
Honor al Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #229 el: 25 de Juliol de 2007, 12:10:27 pm »
por mucho  q seamos el Sabadell es evidente q costarán mas las camisetas de los mejores equipos de Europa: Milan, Liverpool, Bayern, Madrid, Barça.... especialmente estos dos últimos de los cuales salen aficionados de debajo las piedras porq son los dos mejores clubs españoles.
Tenemos q ser un poco coherentes y bajar d la nuve, por mucho q seamos de Sabadell somos un equipo d Segunda B y namás faltaria q saliera mas barata la camiseta del Barça o Madrid q la del Sabadell tratándose d los equipos q son.
Lo q no me pasará nunca por la cabeza q una camiseta del CES pueda costar mas de 35 €, weno concretamente 48 € eso sin ponerle nombre o número q dsp ya casi t llega a los 60 €.... y mucho menos tratándose d una marca q por mucho q sea la segunda alemana ahora por ahora es bastante desconocida.....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #230 el: 25 de Juliol de 2007, 12:39:31 pm »
por mucho  q seamos el Sabadell es evidente q costarán mas las camisetas de los mejores equipos de Europa: Milan, Liverpool, Bayern, Madrid, Barça.... especialmente estos dos últimos de los cuales salen aficionados de debajo las piedras porq son los dos mejores clubs españoles.
Tenemos q ser un poco coherentes y bajar d la nuve, por mucho q seamos de Sabadell somos un equipo d Segunda B y namás faltaria q saliera mas barata la camiseta del Barça o Madrid q la del Sabadell tratándose d los equipos q son.
Lo q no me pasará nunca por la cabeza q una camiseta del CES pueda costar mas de 35 €, weno concretamente 48 € eso sin ponerle nombre o número q dsp ya casi t llega a los 60 €.... y mucho menos tratándose d una marca q por mucho q sea la segunda alemana ahora por ahora es bastante desconocida.....

Ferni, compra't la del teu DEPOR dels collons que només 54,95 €, ei compra-la que és un equip de primera divisió que tothom li diu el SUPER-DEPOR i s'esgotaran de seguida!!!
 :clap
Honor al Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #231 el: 25 de Juliol de 2007, 12:40:55 pm »

si li he dit que anes a preguntar si ja la tenien perque jo no podia pero la pago jo eh xDD ja li preguntare demà aixo que em dius.

Perquè li vas trucar explicant-li quin era el nom que volia S-E-R-G-I-N-H-O :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
« Respondre #232 el: 25 de Juliol de 2007, 13:45:09 pm »

Ferni, compra't la del teu DEPOR dels collons que només 54,95 €, ei compra-la que és un equip de primera divisió que tothom li diu el SUPER-DEPOR i s'esgotaran de seguida!!!

no se a q ve la brometa pero bueno.... no me la compraré q aquest any entre una del Milan + la del Sabadell crec q ja en tinc prou d samarretes d futbol.
No se si t'en enfots o no pero bueno, tmb és normal q costi més la del Depor q la del Sabadell encara q ja no sigui un gran equip. pues no deixa d ser un equip d primera divisió. El dia q estiguem ( ojalà) a la categoria del Depor llavors ja compararem els preus....

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #233 el: 25 de Juliol de 2007, 14:26:43 pm »
Algú sap l'horari de la botiga Joan Sports ? gràcies

:xin-xin

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #234 el: 25 de Juliol de 2007, 14:31:36 pm »
De 9.30 a 13 i de 17 a 20. Si no l'han canviat em sembla que es aquest
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #235 el: 25 de Juliol de 2007, 14:37:31 pm »

Perquè li vas trucar explicant-li quin era el nom que volia S-E-R-G-I-N-H-O :laugh: :laugh:
si,mira que li vaig dir vegades el nom i arriba a la tenda i no s'enrecordava, per cert m'han timat no? no vem quedar que cada lletra valia 0,5? doncs li va fer pagar 60 euros, o sigui 1 euro per lletra.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #236 el: 25 de Juliol de 2007, 14:43:02 pm »
De 9.30 a 13 i de 17 a 20. Si no l'han canviat em sembla que es aquest

gràcies company !!!!   :clap

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #237 el: 25 de Juliol de 2007, 15:27:31 pm »

no se a q ve la brometa pero bueno.... no me la compraré q aquest any entre una del Milan + la del Sabadell crec q ja en tinc prou d samarretes d futbol.
No se si t'en enfots o no pero bueno, tmb és normal q costi més la del Depor q la del Sabadell encara q ja no sigui un gran equip. pues no deixa d ser un equip d primera divisió. El dia q estiguem ( ojalà) a la categoria del Depor llavors ja compararem els preus....

Ferni, de debó que et sembla normal que a Sabadell la gent estigui disposada a pagar 54,95€ per la samarreta del Depor (perdona per la brometa del Super-Depor, això ha passat a la historia pq ara és del nivel Racing Santander). Perque jo, la veritat, no pagaria més de 20 € als paquistanesos per una samarreta del Depor.
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #238 el: 25 de Juliol de 2007, 15:32:38 pm »
Grimber jo tambe soc del Depor i tinc mes de 12 camisetes del Depor , i m'acabo de gastar 114 euros amb 2 samarretes del Sabadell. segurament la gent que es del Depor esta disposada a pagar 54 euros per la samarreta, igual que jo he estat disposat a pagar 114 pel sabadell. i si tu pagaries 20 euros als pakistanesos per la samarreta del Depor em sembla perfecte, pero jo no pagaria ni un centim per cap samarreta que no fos del Depor o del Sabadell  :xin-xin

pd i no se si ara ja las venen a sabadell, pero a mi me les portaven del corte ingles de Coruña al corte ingles de Sabadell.
« Darrera modificació: 25 de Juliol de 2007, 15:37:24 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Ferni

• Visitant
« Respondre #239 el: 25 de Juliol de 2007, 15:39:10 pm »

Ferni, de debó que et sembla normal que a Sabadell la gent estigui disposada a pagar 54,95€ per la samarreta del Depor (perdona per la brometa del Super-Depor, això ha passat a la historia pq ara és del nivel Racing Santander). Perque jo, la veritat, no pagaria més de 20 € als paquistanesos per una samarreta del Depor.

no em sembla normal, pero tmp em sembla normal q valgui el mateix la del Betis, Sevilla o si em forces en algún lloc la del Mallorca... ( la de l'Espanyol ja no la dic perq és un equip d la zona...).
Però tmp em semblaria normal q la del Depor fos més barata q la del Sabadell perq uns són d 1ª i els altres d 2ª B.
A més, q passa q si les d'un equip d primera costen 60 € nosaltres ens hem d'aproximar a la força?
A tu et sembla normal q la samarreta del Atletico d Madrid al corte ingles costi 67,90?
perq a mi tampoc em sembla normal.
Cap preu és normal noi, el q no podem fer és possar la samarreta del SBD a un preu similar a les d primera divisió per molt q siguem del Sabadell...

- Per cert, tu no pagaries ni 20 € per una samarreta del Depor als pakistanesos i jo no pagaria ni un céntim d'euro per una samarreta del Barça, Madrid, Español o Atletico d Madrid.... per molt original q fos la samarreta....
Cadascú es gasta els diners amb el q vol no? sobre gustos no hi ha res escrit.