Autor Tema: Nuevo fichajes  (Llegit 6444 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Anti_egarense

• Aleví
  • Missatges: 32
Nuevo fichajes
« el: 06 de Juliol de 2007, 20:01:30 pm »
Me gustaria k dieseis vuestra opinion sobre los neuvos fichajes k se an realizado!

VisCa el C.E.Sabadell  :xin-xin  :scut

Desconnectat layeta_93

• Aleví
  • Missatges: 88
  • Gènere: Femení
  • arlekinada x sempre!
Re: Nuevo fichajes
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2007, 15:34:07 pm »

A mi personalmente  me gustaba mucho el grupo de esta temporada pero supongo k tndremos k renovar!!!!!!!  :bigcry:

Tendremos k ver  como lo hacen aunke spero k jueguen bien y k hagan lo mejor para el sabadell!!!!!!  :P

espero vuestras respuestas!!!!!!!! ARLEKINATS X SEMPRE!!!!!!! :scut

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2007, 15:39:15 pm »

A mi personalmente  me gustaba mucho el grupo de esta temporada pero supongo k tndremos k renovar!!!!!!!  :bigcry:

Tendremos k ver  como lo hacen aunke spero k jueguen bien y k hagan lo mejor para el sabadell!!!!!!  :P

espero vuestras respuestas!!!!!!!! ARLEKINATS X SEMPRE!!!!!!! :scut

Bienvenida laya_93 al foro, tienes un post mas abajo por si te kieres presentar a los demas usuarios,

decir sobre el tema que si que me estan gustando los fichajes y estoy esperando ansioso al bombazo ese que erik comenta, porque haver si despues de tanto bombazo va a ser una bombeta... :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #3 el: 08 de Juliol de 2007, 16:05:50 pm »
si todavia no los hemos visto

Desconnectat layeta_93

• Aleví
  • Missatges: 88
  • Gènere: Femení
  • arlekinada x sempre!
« Respondre #4 el: 08 de Juliol de 2007, 16:09:21 pm »
Ja pero em la proxima temporada los veremos pero si k sabemso kienes son el el diari de sabadell n la portada salen   :P

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #5 el: 08 de Juliol de 2007, 16:13:04 pm »
stankovic 25 me imagino que se refiere en como son en su forma de jugar, por mucho que te expliquen de sus características hasta que no los ves jugar no sabes ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 08 de Juliol de 2007, 16:15:02 pm »
Hombre si estamos diciendo que són jugadores que han pasado por el Sabadell algun recuerdo te queda :laugh: :laugh: Quien no se acordaba como se movia Juanma Cruz por la banda y mucho más ;)Aunque en el Sabadell algunas segundas partes no fueron buenas
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 08 de Juliol de 2007, 20:40:50 pm »
Quien no se acordaba como se movia Juanma Cruz por la banda y mucho más ;)Aunque en el Sabadell algunas segundas partes no fueron buenas

Doncs no, per exemple la 2a etapa de Juanma Cruz, va ser més aviat pèssima.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 08 de Juliol de 2007, 20:49:50 pm »
Jo crec que no va acabar mai d'agafar la forma i a sobre va venir en un moment molt dificil i amb un vestuari totalment trencat. Si hagués vingut amb unes altres condicions ki sap... Aquesta temporada no va començar malament a l'orihuela però fa un temps que no n'he sentit a parlar...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 08 de Juliol de 2007, 20:52:05 pm »
Jo crec que no va acabar mai d'agafar la forma i a sobre va venir en un moment molt dificil i amb un vestuari totalment trencat. Si hagués vingut amb unes altres condicions ki sap... Aquesta temporada no va començar malament a l'orihuela però fa un temps que no n'he sentit a parlar...

Estic d'acord amb tu.... però així va ser. Juanma Cruz, força malament a la seva 2a etapa.

www.miequipo.es

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #10 el: 08 de Juliol de 2007, 21:46:44 pm »
a mi los fichajes me parecen bien.siempre y cuando no los haga llamas.pero si este tio ******************** cree que estan bien entonces es cuando iremos mal.crec que el equip està ben reforzat.de això el moya entenc i molt.confianza al cos tècnic mutio.
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2007, 22:36:17 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 08 de Juliol de 2007, 22:46:27 pm »
Amb Juanma Cruz n'he parlat, i molt, de la seva tornada aquí. Ell va renunciar a Segona A i a diners per jugar al Sabadell, amb l'arriscat que era entrar en un vestuari trencat i que estava en descens, i firmant més anys del normal perquè la seva idea era salvar l'any com fos i d'allà a segona a de cap. Tenia ofertes d'equips en play-off d'ascens, i va preferir venir aquí, i només per això se li hauria de valorar molt positivament, i no englobar com molta gent sol fer amb la frase: "tots els de l'any passat eren uns mercenaris".

Dit això, li va passar molta factura les lessions. Va forçar la màquina i moltes vegades jugava sense acabar d'estar recuperat al 100%, i això vulguis o no es nota. Tot i així, penso que va fer un millor any que molts dels seus companys.

I pel que dieu de l'Orihuela... ha marcat un gol, i ha fet més de 15 assistències de gol. I entenem assistències de gol com pilotes posades al cap, i que amb només un remat han acabat dintre. I com aquestes, com podeu imaginar, més d'una trentena  iguals però que no han acabat dintre. Vaja, el que se li demana a un extrem, que les posi perquè un bon davanter (que no teníem l'any passat, o el que hi havia estava gafat) les rematés.

Ah, i continua pensant en el Sabadell, ho mira cada setmana, i no tanca ni la tancarà mai, la porta a una tercera etapa. Ara ha renovat per dos anys a l'Orihuela, a veure si té la sort que no vam tenir tots plegats l'any passat aquí. Perquè el futbol és així: fas un any perfecte i tothom t'adora. Tornes quan està tot trinxat, no s'aconsegueix la salvació, i ja ets un "don nadie". Com dic sempre, "ni tanto ni tan calvo".

Jo, perquè va ser i és un gran jugador, i perquè és un bon amic (no ho negaré), l'admiro pel que va fer aquí  :yes:  :oooooo:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 08 de Juliol de 2007, 22:54:01 pm »
et puc asegurar que juanma es dels pocs que aplaudiré el dia que vingui a la NCA a jugar  :reverencia2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12586
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 08 de Juliol de 2007, 22:58:01 pm »
El Juanma va renunciar a moltes coses per tornar e intentar salvar-nos. Desgraciadament, ni la seva connexió amb papaaa Iglésias ni un davanter que remates les jugades van ser a l'equip, i vem acabar baixant.

Jo el dia de l'Oriola, també l'aplaudiré, com es mereix.  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 08 de Juliol de 2007, 23:05:03 pm »
et puc asegurar que juanma es dels pocs que aplaudiré el dia que vingui a la NCA a jugar  :reverencia2

El Juanma va renunciar a moltes coses per tornar e intentar salvar-nos. Desgraciadament, ni la seva connexió amb papaaa Iglésias ni un davanter que remates les jugades van ser a l'equip, i vem acabar baixant.

Jo el dia de l'Oriola, també l'aplaudiré, com es mereix. :clap

Jo també l'aplaudiré, evidentment. Per cert, vaig parlar aquesta setmana amb ell i bromejava al respecte. Deia, amb la seva gràcia andalusa: "a ver si nos toca jugar pronto en la Creu Alta, para así pillarme fuera de forma y que podáis hacer algo, jaja". Té moltes ganes de venir aquí i fer un bon partit perquè diguem "mira el hijo **** del correcaminos, sigue siendo bueno". Això sí, ja em va dir que no celebraria els gols, si en feia...

Jo li vaig contestar que li agrairíem tots si el bon partit ho feia a l'Olímpic en comptes d'aquí, però no hi va haver manera... jajaja!!  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 08 de Juliol de 2007, 23:24:52 pm »
Aquí tampoc hem discutit si es bon jugador o dolent, si era o no era un mercenari.....
Tens raó en tot el que dius Adry, però igualment s'ha de reconèixer, pels motius que siguin, que la 2a etapa de Juanma Cruz, va ser dolenta. Com la de tot l'equip d'aquell any.

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #16 el: 08 de Juliol de 2007, 23:32:34 pm »
jo ni el xiulare ni l'aplaudire,tinc el bon record el primer any i dolent el segon i recordo els insults al marxar un dia del camp a l'aficio(els nervis del partit val).aixo si entenc que feia el que podia pero no responia ningu,per aixo mostrare indiferencia 

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 08 de Juliol de 2007, 23:36:55 pm »
dagar tens tota la rao pero saps que vaig fer jo aquell dia vaig parlar amb el teu amic albert toma i el ex directiu  andreu gil i li vaig dir que tenian que pendre messures per que demanés excusas i a l´endemà las va demanar per la radio  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #18 el: 08 de Juliol de 2007, 23:59:38 pm »
dagar tens tota la rao pero saps que vaig fer jo aquell dia vaig parlar amb el teu amic albert toma i el ex directiu  andreu gil i li vaig dir que tenian que pendre messures per que demanés excusas i a l´endemà las va demanar per la radio  ;)

correcte panso cosa que altres van dir fills de p......a l'aficio i encara esperem que demanin disculpes,almenys el juanma va demostrar ser una persona com cal

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 09 de Juliol de 2007, 00:20:18 am »
Tampoc va ser ben bé així, i ho acabo de confirmar. Va ser el dia del Barça B a casa, amb una nova derrota, i ell no va dir res, només va fer un gest que es va malinterpretar. Va fer un gest amb els braços volent dir que els jugadors estaven enfonsats i més si la seva afició xiulava, i que animessin, que quedaven encara 10 partits. Clar que va triar un gest desafortunat, perquè amb els ànims calents es va malinterpretar de seguida. El dia després ho va aclarar tot a la ràdio, com comenteu.

De fet, mai he escoltat res en contra de l'afició del Sabadell de part de Juanma Cruz, ans el contrari, sempre té bones paraules per Sabadell i sobretot per la seva afició. De fet, aquesta temporada es jugava el play-off d'ascens contra el Terrassa, i al final no van poder ficar-se, però li va quedar el consol de "al menos estos tampoco se metieron".

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: