Enquesta

Que et semblen els preus pel partit de copa catalunya?

Fantastic, encara hi ha 3 dies per renovar el carnet i no pagar!
Si valgues el carnet de l'any passat, veig bé els 6€ per la resta.
Malament, el carnet de l'any passat hauria de valer, i a més la resta de gent hauria de pagar un preu mes baix (indicar preu)
Això es de bojos, portes obertes i que vingui tothom qui vulgui!

Autor Tema: Preus copa catalunya  (Llegit 13828 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: Preus copa catalunya
« Respondre #40 el: 05 de Agost de 2007, 15:04:02 pm »
ahir a camp de la Rapitenca van fer pagar 7 euros als socis i 10 als no socis.
Avui a camp de l'Hospi fan pagar només 3 euros a tothom, suposo q soci no paguen.

joseph

• Visitant
« Respondre #41 el: 05 de Agost de 2007, 22:53:52 pm »
Sempre estem demanant partits de pretemporada a casa, doncs ja els tenim.
Poder el preu per el que no a renovat, es una mica alt, peró temps em tingut per renovar, a més segur que molts de nosaltres anem a veure partis de  fora d'aqui i ve ens toca pagar.
Resumin , els gastos i son per tant es lógic pagar el no associat, ara el preu no vull discutir si es un pel caret, poder amb 3 euros ja ni hauria prou.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
« Respondre #42 el: 06 de Agost de 2007, 00:01:43 am »
tan queixar-se del preu de 6€  i de que si encara no tenies el carnet havies de pagar i noseke més... i mira, al final una gran entrada (jo sincerament m'esperava menys gent al ser al Agost i un partit de la "prestigiosa" copa catalunya),fins hi tot cues a les taquilles, i com sempre un sol crit que ens uneix a tots: SABADELL! SABADELL!!!  :bandera :scut

:beer2
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #43 el: 06 de Agost de 2007, 00:28:33 am »
Les cues no serien dels nostres pq hi havia un munt de gent de sta coloma... o només jo he sentit com han celebrat el gol? ;) I més gent que hi podria haver anat i no hi ha anat pels preus... així que imaginat el que es podria haver aconseguit tb! ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #44 el: 06 de Agost de 2007, 08:42:54 am »
Les cues no serien dels nostres pq hi havia un munt de gent de sta coloma... o només jo he sentit com han celebrat el gol? ;) I més gent que hi podria haver anat i no hi ha anat pels preus... així que imaginat el que es podria haver aconseguit tb! ;)

Birri tens tota la rao, la directiva a volgut guanyar calers a costa de l´afició rival en lloc de fer una gran entrada amb l´afició del sabadell pero aixo ja comença a ser normal a aquest club.
per cert no se per que sabia yo que el senyor ojx seria el primer en replicar aquest post despres del partit  :mmmm  mare meva imagineu-vos si haguessin fotut els preus a 3€ casi haguessin omplert el camp com un si fos un partit de lliga, nose pero jo segueixo preferint tenir 2000 personas a 3€ que 1000 personas a 6€ , la directiva sabra per que prefereix la segona opcio  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #45 el: 06 de Agost de 2007, 09:40:48 am »

Birri tens tota la rao, la directiva a volgut guanyar calers a costa de l´afició rival en lloc de fer una gran entrada amb l´afició del sabadell pero aixo ja comença a ser normal a aquest club.
per cert no se per que sabia yo que el senyor ojx seria el primer en replicar aquest post despres del partit  :mmmm  mare meva imagineu-vos si haguessin fotut els preus a 3€ casi haguessin omplert el camp com un si fos un partit de lliga, nose pero jo segueixo preferint tenir 2000 personas a 3€ que 1000 personas a 6€ , la directiva sabra per que prefereix la segona opcio  :ostres

Si,si.. tot sigui criticar, criticar, criticar...  (per variar)

Doncs jo estic convençut que poca gent més hagués vingut encara que hagués sigut entrada gratis. Haguesim sigut els mateixos, si tens ganes de veure un partit hi vas, és igual si has d pagar 3 € o 6 €... ara, si teniu ganes de crear polèmica per tot, pos endavant!

De debó creus que si haguesin posat les entrades a 3 € haguesim sigut el doble de gent ???  Jo flipo........
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2007, 09:53:49 am per ojx »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #46 el: 06 de Agost de 2007, 10:02:04 am »
jo flipo amb la gent com tu que us sobra la pasta i no enteneu la situacio dels demés  :paret  que sapigues que hi ha molta gent que el diumenge ens varem menjar els punys de rabia i nervis per no poder anar a veure el nostre sabadell, i es que si comensses a pagar 6 € en plena pretemporada faltant pagar 160 € del carnet i les jornada economicas i els desplaçaments que ens quedan et puc asegurar que costa molt trobar aquests diners  :**** :****    el que passa que com tu no tens cap problema per pagar aquests diners et creus que els demes tampoc els tenim, baixa de la figuera nanu que la vida no tot es color de rosas, aixo si si vols un club elitista que nomes pogueu anar a veure uns pocs pribilegats llavors que la directiva segueixi com va que aixi va bé, al final nomes podreu anar tu, els teus amics rics i uns cuants desgraciadets que s´hauran d´hipotecar per anar al futbol.  :****

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #47 el: 06 de Agost de 2007, 10:04:38 am »
 :visca  :visca :visca ole ole, es veu que soc ric i no me'n havia enterat  :visca :visca :visca

(continuo preguntant, realment, creus que amb les entrades a 3€ haguesim sigut el doble de gent?  :mmmm pa mi que no... :ejem )

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #48 el: 06 de Agost de 2007, 10:10:49 am »
:visca  :visca :visca ole ole, es veu que soc ric i no me'n havia enterat  :visca :visca :visca

(continuo preguntant, realment, creus que amb les entrades a 3€ haguesim sigut el doble de gent?  :mmmm pa mi que no... :ejem )

et puc assegurar que haguessim sigut moolts mes  ;) 
i sobre el tema de ser ric dons.... et puc asegurar que tu arrives a final de mes bastant mes tranquil que jo  ::)  o com a minim jo no puc tenir les despesses que tu tens (carnets a 160€ pagats a pars, viatges a irlanda, concerts de musica.....) aixi dons reflexiona una miqueta i donat compte que no tots arribem on arribes tu,  :ejem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #49 el: 06 de Agost de 2007, 11:42:20 am »

Ojx, no es tracta ser el doble o el triple.........
Es tracta que potser amb portes obertes hagués vingut gent que la temporada passada no era sòcia, però que va anar a veure el Caudal - Sabadell a la plaça Sant Roc. O va anar a celebrar el dilluns dia 25 de juny l'ascens. Algún indecís segur que hagués anat. I veient el bon partidet -que no partidas- potser s'hagués acabat de convèncer per fer-s'hi aquest any.
No es tracta de fer calaix a la pretemporada, es tracta de fer socis nous no :icon_question:

La política de marketing d'aquest club és PATÈTICA.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #50 el: 06 de Agost de 2007, 11:59:55 am »

Ojx, no es tracta ser el doble o el triple.........
Es tracta que potser amb portes obertes hagués vingut gent que la temporada passada no era sòcia, però que va anar a veure el Caudal - Sabadell a la plaça Sant Roc. O va anar a celebrar el dilluns dia 25 de juny l'ascens. Algún indecís segur que hagués anat. I veient el bon partidet -que no partidas- potser s'hagués acabat de convèncer per fer-s'hi aquest any.
No es tracta de fer calaix a la pretemporada, es tracta de fer socis nous no :icon_question:

La política de marketing d'aquest club és PATÈTICA.

Mutio, respecto la teva opinio, simplement no hi estic del tot dacord... la gent que va anar a celebrar l'ascens i que mai havien vingut, probablement la majoria seguirant igual.. no venint mai, i enganxant-se només en moments puntuals d'euforia, no ens enganyem. És trist, però és aixi.

Sincerament, dubto que en un partit descafeinat de pretemporada al Agost, haguesin vingut gaires "no-habituals" per enganxar-se. I crec que tots sabem que l'economia no està per tirar coets, i si es poden recaudar uns diners encara que sigui en un partit d pretemporada, benvinguts seràn.

Accepto que hi hagi gent que no li hagi anat bé venir pel tema dels 6€ i pq encara no tenen el carnet (tot i que trobo lògic el fet de pagar sino tens el carnet, ja ho he dit molt), i no em ficaré en la vida personal de gent en concreta, com fan alguns... pero, vist la gent que erem, dubto molt que hagués vingut gaire més gent (i menys "no-habituals) amb preus diferents....

Simplement és la meva opinio. :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #51 el: 06 de Agost de 2007, 12:16:34 pm »

ojx, jo no dic q fóssim el doble però q hauríem sigut bastants més doncs si.
Jo mateix volia portar un parell d'amics i qui sap si els meus pares q van venir a Collsuspina tmb haurien pogut caure pel camp potser. Però jo mateix no vaig voler vendre la moto a ningú dient q paguessin 6 euros q valdria la pena, entre la calor i siguent el primer partit d pretemporada doncs s'ha d ser molt molt aficionat al Sabadell per pagar d gust 6 euros un 5 d'agost.
Només q 200 de les 1000 persones q van venir portessin a un parell d coneguts ( ja sigui la dona, la filla/fill, el cosí, el germà, amics....) doncs ja serien 300-400 persones més.
Ahir cert q hi havia molta cua però era perq hi havia una sola noia venent entrades i només una guixeta oberta, dessenganyeu-vos, no és q paguessin 800 persones eh, pagar pagarien uns 300-400, la resta són socis o bé menors d 12 anys q no pagaven.

El q trobo increible q la directiva tingui q dir a la gent amb que tenen q gastar-se 6 euros i amb que no tal i com es diu en el post de "gesto de la directiva"... a veure si a mi la directiva m'ha d venir a administrar la meva economia o privar d fer-me un vermout per a q a ells els i dongui la gana. Si volen no sortirem de casa en tot l'estiu per a pagar el carnet d soci i per veure el Sabadell a la Copa Catalunya  :Hecho_polvo:

joseph

• Visitant
« Respondre #52 el: 06 de Agost de 2007, 12:55:15 pm »
Porto molts anys seguin al SABADELL, i aqui la gent s'acostumat a anar al fútbol pel morro, que si jornades a euro, que si portes obertes, etc. etc.
Els que de veritat volem un equip competitiu i transparent, volem aixó molta massa social i el que vol anar una vegada a l'any que pagui, si no sempre pot anar al camp del BARÇA, que sempre té les portes obertes.
Es molt maco voler un equip a segona ó primera, però els calers no els posará el PITERMAN, per tant ja sabem lo que toca.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #53 el: 06 de Agost de 2007, 13:17:21 pm »
Porto molts anys seguin al SABADELL, i aqui la gent s'acostumat a anar al fútbol pel morro, que si jornades a euro, que si portes obertes, etc. etc.
Els que de veritat volem un equip competitiu i transparent, volem aixó molta massa social i el que vol anar una vegada a l'any que pagui, si no sempre pot anar al camp del BARÇA, que sempre té les portes obertes.
Es molt maco voler un equip a segona ó primera, però els calers no els posará el PITERMAN, per tant ja sabem lo que toca.

uns cuant segiu sense enterar-vos de res noi   :xupet
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2007, 13:22:48 pm per PANSO »

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #54 el: 06 de Agost de 2007, 13:18:42 pm »

:clap2 :clap2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #55 el: 06 de Agost de 2007, 13:25:40 pm »
No podeu entendre que la directiva ha de tenir un detall amb els socis de l'any passat que es van gastar un cullo de pasta durant tota la temporada en desplaçaments i no abandonant al Sabadell a tercera! simplement us estant dient que la gent que encara no ha pogut renovar que entri gratis a una pachanga el dia 5 d'agost, o sigui la gent que es gastara 160 euros que no pagui en una costellada. es molt simple eh i ademes coherent.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #56 el: 06 de Agost de 2007, 13:27:45 pm »
No podeu entendre que la directiva ha de tenir un detall amb els socis de l'any passat que es van gastar un cullo de pasta durant tota la temporada en desplaçaments i no abandonant al Sabadell a tercera! simplement us estant dient que la gent que encara no ha pogut renovar que entri gratis a una pachanga el dia 5 d'agost, o sigui la gent que es gastara 160 euros que no pagui en una costellada. es molt simple eh i ademes coherent.

PIPO i PANSO, tots dos teniu tota la raó! :clap  :clap

Ja estic fart que la directiva no pari de dir que l'afició del Sabadell és de 10 i que és la millor, i a l'hora de donar-nos soport, en comptes de suport ens donin *** ***!  :ko

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #57 el: 06 de Agost de 2007, 13:34:14 pm »

I no podeu entendre que es tracta d'un partit/costellada/paxanga de la pre-temporada 07-08?? No és logic haver d'entrar amb el carnet 07-08??

No podeu entendre que hi ha gent que ja hem fet l'ESFORÇ (en contra dels que pensin alguns) de renovar el carnet i pagar els 160€, ens podriem sentir molestos si gent que encara no ho ha fet té els mateixos avantatges a l'hora de veure un partit/costellada/paxanga de la nova temporada??

Estic dacord que al soci se'l ha de tractar bé, i per això mateix, els socis podiem entrar gratis ahir. Pero els SOCIS d'un equip de futbol no estem per anar rebent regalets, sino tot lo contrari, estem per ficar calers (160€, si!), i anar al camp, i animar sempre al equip i posar així el nostre granet de sorra pq el Sabadell vagi cap amunt....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #58 el: 06 de Agost de 2007, 13:45:09 pm »
No se, jo ja tinc el carnet i no em sentiria pas molest si els socis de l'any passat haguessin entrat gratis o si haguessin pagat els 6 euros per canjearlos alhora de ferse soci. i apart que estem parlant de gent que es treura el carnet de la proxima temporada si o si.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #59 el: 06 de Agost de 2007, 14:34:50 pm »
És que miremo d'una altra manera... podria haver estat un gest cap a akells que han ajudat al sabadell a pujar una altra vegada a segona b i els que hem estat amb l'ekip apollant-lo tot l'any tb... seeeeeeeeeempre dient què maca és l'afició pero no es fa res per ella... és més, akest any ens han retallat privilegis als que seguim al costat de l'ekip...