Autor Tema: Música de la festa major 2007  (Llegit 44715 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #100 el: 29 de Agost de 2007, 17:32:11 pm »
primo quieres decir que estopa no le gustan los conciertos que puede ir la gente sin pagar nada??

y birrero ese comentario no lo entiendo!!esque no tenemos derecho los makineros de disfrutar de una fiesta al aire libre o que?? :ko
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2007, 17:39:36 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #101 el: 29 de Agost de 2007, 17:34:45 pm »
Doncs dels 4 grups que ha dit el primo jo he vist concerts gratuits de 2 d'ells... xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 29 de Agost de 2007, 18:17:20 pm »
y birrero ese comentario no lo entiendo!!esque no tenemos derecho los makineros de disfrutar de una fiesta al aire libre o que?? :ko

Si veus el meu missatge, acabo amb un  :laugh: :laugh: :laugh:, simplement per que estic 'atacant' a en Ferni (makinero ell) i deixo plasmats tots els estereotips que té la gent de les festes amb música màquina, a l'igual que ell quan diu dels 'alternatius' el comentari de grenyuts i borratxos.

En qualsevol festa de qualsevol ambient es pot trobar la gent que va a disfrutar de la festa en qüestió, però també gent que va a buscar o brega, o posar-se fi de qualsevol cosa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #103 el: 29 de Agost de 2007, 18:44:38 pm »
a vale birrero!!aclarado!!no me fije en los emoticos!! :ok  :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #104 el: 29 de Agost de 2007, 18:52:56 pm »
No sé que ni com serà la Festa Màxima aquesta, però SEGUR que Makinera NO.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Ferni

• Visitant
« Respondre #105 el: 29 de Agost de 2007, 19:10:45 pm »
No sé que ni com serà la Festa Màxima aquesta, però SEGUR que Makinera NO.

jo tampoc he arrivat a anar-hi a cap i bueno si, m'imagino com deuen ser: majoritariament house i alguna q altre cançó dance comercial. Tenint en compte q el house no m'agrada i q les cançons dance d'últimament no m'agrada pràcticament cap estic convençut q no serà la meva millor festa de l'estiu però q bueno si fan espectacles i tal i s'ho monten bé encara ens distreure'm una mica.

Birrero la festa q ja espero es el Retroceso del tiempo del Concor de l'octubre jeje, allà si q estaré a primera fila  8)
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2007, 19:15:44 pm per Ferni »

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #106 el: 29 de Agost de 2007, 20:45:29 pm »
Doncs dels 4 grups que ha dit el primo jo he vist concerts gratuits de 2 d'ells... xD
jo tambe birri,per aixo li preguntava al primo si es refria a aixo!

la festa maxima imagino que posaran una miket de tot,house,techno y tot el que posen a la emisora!! :beer2

aixi va ser la festa maxima al dyd!
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2007, 19:18:07 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #107 el: 29 de Agost de 2007, 21:10:41 pm »
jo tambe birri,per aixo li preguntava al primo si es refria a aixo!

la festa maxima imagino que posaran una miket de tot,house,techno y tot el que posen a la emisora!! :beer2

ufff será un festival seguro!!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Primo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #108 el: 29 de Agost de 2007, 21:54:06 pm »
Anem a veure. El mon de la música és complicat. Us repto a que feu un llistat de grups "importants", jo us proporciono els contactes de les seves agencies de contractació i pregunteu si fan concerts gratuits o no. Recordeu que estem a Sabadell, a 22 km. de BCN, ciutat que s'ho menja tot. Per posar un exemple; El Canto del Loco ha fet gratuíts?, SI. A Barna? Sí. Pp? perquè és un aparador i amb això no podem competir. Els artistes estan envoltats de molta gent amb molts interesos però per sobre de tot hi ha un: interés econòmic. Una oficina de contractació pot guanyar molt més fent concerts de pagament pq, al marge del catxè que cobren també reben una part del taquillatge. Quina oficina de contractació voldria fer un concert d'Estopa a Sabadell gratuït sabent que a 22 km pot fer un Palau de Sant Jordi guanyant tots ells més del doble?. Per aquí van els trets senyors.
També hi ha ajuntaments que tenen la "barra" de gastar-se una morterada que es menja el pressupost de tot el departament de cultura i festejos de torn per portar a un artista pensant que això li donarà imatge (i per tant vots); és que ens "mamem" el dit ara?. Ja dic, aquest mundillo és molt complicat, més del que sembla. Algú deia, abans si que es feien concerts com deu mana. Clar, és que abans la inmensa majoria d'artistes feien concerts gratuïts. Fito y los Fitipaldis, Los Planetas, Muchachito bombo infierno, Sabina, Bebe, Shakira, Mana... per citar alguns, abans de fer-se "importants" feien gratuïts, clar que si, però ara que tenen molts seguidors, no pq el temps s'ha d'aprofitat i això de guanyar diners és, com tot, bàsic.
Perdó, de nou, per la pallisa.

Ferni

• Visitant
« Respondre #109 el: 29 de Agost de 2007, 23:52:09 pm »
primo però continuo preguntant el mateix: perquè la festa major d'una població inmensament més petita que Sabadell com seria Tremp pot portar grups més moderns o més interessants que la festa major de Sabadell?
Perquè festes majors com Manresa o  Igualada donen molts més recursos per a la diversió de la joventut q no pas aquí q portem una orquestra per a avis fins a les 3 de la nit?i si q hi ha concerts però dsp del concert q? els concerts acaben a les 2 com a molt tard. És normal que la joventut de Sabadell per la FM tinguin que anar a dormir a les 2 de la nit perquè no tinguin lloc on anar?
Per a possar-te un exemple a Igualada fan la festa de les 5 places en q es veu que fan 5 ambients i estils d música diferent en 5 places diferents i la gent va anant on li convé.

I la cosa no ve d'ara eh, recordo fa 6-7 anys en que jo tenia 15-16 anys i amb la colla d'amics passejàvem a les 2 de la nit pel centre de Sabadell buscant alguna cosa per a fer d festa major i tenint q acabar a les Barraques q llavors feien allà a la Gran Via i q llavors ja no ens agradaven, per a no dir-vos q amb 14-15 anys  tmb vaig acabar ballant una  conga jo i un amic enmig del ball de la Rda Ponent on potser el més jove tenia 58 anys.
És molt trist a les 2 de la nit en una festa major no sapiguer on anar....q si q tenim el Chumi Churri per anar a fer uns Can Peixanos però q el Chumi Churri a una hora o altre a la nit per desgracia també tanquen  :ejem

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #110 el: 31 de Agost de 2007, 12:15:59 pm »
Només apuntar una cosa. Fangoria toquen el día 05/09/2007 (només 4 dies abans q aqui) a Barcelona amb un preu de 32 € l´entrada, mentre q aqui toquen gratuïtament.

Ferni

• Visitant
« Respondre #111 el: 31 de Agost de 2007, 13:35:15 pm »
Només apuntar una cosa. Fangoria toquen el día 05/09/2007 (només 4 dies abans q aqui) a Barcelona amb un preu de 32 € l´entrada, mentre q aqui toquen gratuïtament.
jajajaja doncs jo ni que em donguessin 32 € aniria a veure'ls  :laugh: :laugh:.
Son desproporcionats els preus dels concerts, jo caic d cul veient-ho pero bueno és el qdiem, la gent i va igual. Hi ha Sabadell vingui Fangoria vingui Estopa vingui el Koala s'ompliria igual el Parc Catalunya.
Ara veurem si el pont de l'11 de setembre afecta o no amb la Festa Major d'aquest any.....

Per cert, a mi ja m'han amargat el pont, ara resulta pel q vec al programa d'actes  q em foten la fira de Festa Major als morros de casa meva, de Pça Catalunya fins al Corte Inglés, osigui q ja tinc 5 dies en que no dormiré a la nit. Ja em puc nbuscar alguna cosa per a fer..... q no serà anar a veure Fangoria ni el Ubago no.....

Desconnectat Primo

• Invitat
  • *
« Respondre #112 el: 31 de Agost de 2007, 19:17:25 pm »
Això és una mostra més del que deia; Fangaria va a BCN de catxé pq hi ha molt mercat. En canvi aquí venen en gratuïts.
Per una altra part i en resposta a Ferni; hem podries dir que fan a Tremp al marge d'aquests concerts de gent tant coneguda y bona?. T'has mirat el programa de la teva ciutat. Hi ha més de 200 activitats, per a tots els gustos; grans, petits, joves... jazz, blues, teatre, espectacles de carrer, cercaviles, castellers, exposicions... Sóm una ciutat bastant gran (molt més que Tremp que deu tenir uns 4000 habitants).
Pq és permeten portar a grans figures a poblacions tan petites?. crec que ja t'ho vaig intentar explicar.
Finalment, em dóna la sensació que tenim una idea equivocada; joves sinònim de marxa fins a les tantes. Joves sinònim de música. Tot allò que acabi abans de les 2 de la matinada, res de res. Crec que anem una mica equivocats. Per cert, no crec que la festa máxima acabi a les 2 quan està previst començar a l'1 de la matinada.
Insisteixo, apunteu grups, proposeu-los a l'ajuntament. Potser us fan cas.
Per cert, les barraques què, al final es fan o no?. He sentit a algunes persones dir que hi haurà "marru". Algú sap alguna cosa?. L'altra dia vaig estar parlant amb un noi d'una entitat i estava una mica "mosca" per tots els canvis; ara aquí, ara allà, ara no vull el parc de catalunya...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #113 el: 31 de Agost de 2007, 19:20:33 pm »
Per cert, a mi ja m'han amargat el pont, ara resulta pel q vec al programa d'actes q em foten la fira de Festa Major als morros de casa meva, de Pça Catalunya fins al Corte Inglés, osigui q ja tinc 5 dies en que no dormiré a la nit. Ja em puc nbuscar alguna cosa per a fer..... q no serà anar a veure Fangoria ni el Ubago no.....

Pero Ferni si tu por las noches no duermes, estas de fiesta, ahora me diras que justo las noches de fiesta mayor estarás en casa durmiendo... :laugh:  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #114 el: 31 de Agost de 2007, 19:25:53 pm »
Això és una mostra més del que deia; Fangaria va a BCN de catxé pq hi ha molt mercat. En canvi aquí venen en gratuïts.

Sento això i em cauen els qllons al terra. Aquí venen gratuitament :icon_question: No pas, aquí venen cobrant, per un contracte que han firmat amb l'ajuntament de la ciutat i que han pagat tots els habitants de Sabadell amb els seus impostos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #115 el: 31 de Agost de 2007, 19:31:58 pm »
Per una altra part i en resposta a Ferni; hem podries dir que fan a Tremp al marge d'aquests concerts de gent tant coneguda y bona?. T'has mirat el programa de la teva ciutat. Hi ha més de 200 activitats, per a tots els gustos; grans, petits, joves... jazz, blues, teatre, espectacles de carrer, cercaviles, castellers, exposicions... Sóm una ciutat bastant gran (molt més que Tremp que deu tenir uns 4000 habitants).
Pq és permeten portar a grans figures a poblacions tan petites?. crec que ja t'ho vaig intentar explicar.
Finalment, em dóna la sensació que tenim una idea equivocada; joves sinònim de marxa fins a les tantes. Joves sinònim de música. Tot allò que acabi abans de les 2 de la matinada, res de res. Crec que anem una mica equivocats. Per cert, no crec que la festa máxima acabi a les 2 quan està previst començar a l'1 de la matinada.
Insisteixo, apunteu grups, proposeu-los a l'ajuntament. Potser us fan cas.
Per cert, les barraques què, al final es fan o no?. He sentit a algunes persones dir que hi haurà "marru". Algú sap alguna cosa?. L'altra dia vaig estar parlant amb un noi d'una entitat i estava una mica "mosca" per tots els canvis; ara aquí, ara allà, ara no vull el parc de catalunya...

és evident  q no tot és música i acabar a les tantes, però q principalment i el q realment fa assistir a més gent o menys i crida l'atenció és el q fan a la nit.
Vale q el torneig d futbel hi haura gent, hi hal concurs d submarinisme del Ripoll, el ball de la bola,  hi ha les danses tradicions de Xikitistan, però q a mi això no m'agrada... vec q no ens entenem o no em vols entendre.
Per a possar-te un exemple gent d les poblacions del voltant d Sabadell vindran a la festa major al vespre a veure q fan, no vindran a la tarda a veure les sardanes de la pça Marcet....
Si tu per exemple dius, anirem a sopar algun lloc i dsp anirem d Festa Major, ja em diràs q fas un cop acaben els concerts....
Bueno és igual, no ens entenem noi, q fotin el q vulguin la veritat, q jo porto un mes gaudint d festes majors pels pirineus, pots comptar el q m'importa la Festa Major d Sabadell, no marxo perq dsp d tornar d vacances no està la economia massa fina q si no anda q em quedava aquí.

Desconnectat Primo

• Invitat
  • *
« Respondre #116 el: 01 de Setembre de 2007, 03:43:39 am »
Dons això, cadascun a gaudir de les seves "festes majors".  Per cert birrero, com a minim no et faran pagar dues vegades amb els teus impostos les actuacions, t'agradin o no. A gaudir senyors. Salut.

Desconnectat ce_Sbd

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #117 el: 02 de Setembre de 2007, 00:44:15 am »
Primo, estic d'acord amb el q dius però a veure, anant de vacances aquest estiu cap al pirineu encara vaig veure penjat a Tremp el programa d la festa major del mes de juliol i vec q i van anar Erpeche i Julieta Venegas, t'estic parlant d'una ciutat infinitament més petita q Sabadell.
No vindré a discutir si són millors o pitjors  els q venen a la FM de Sabadell q els d Tremp, ara bé, jo crec q com a popularitat i com a grup q està a la moda i per a tots els públics vec molt més raonable portar Erpeche i Julieta Venegas q no pas a la Alaska i al Àlex Ubago, q no dic q no puguin agradar però q no penso q siguin grups q estiguin a la moda ni molt menys q puguin atraure a gent d totes les edats.
Amb això no estic dient q no omplin el Parc Catalunya eh! el Parc s'omplirà igual venint uns q altres, l'Ubago d noietes, parelles de les noietes q i van per compromís, pares d noietes i amics d noietes q volen sortir de festa major per anar algun lloc puesss al concert del Parc se n'aniran. I bueno el tema Alaska ja no se massa a quin tipus d sector pot agradar més, només se q a mi no m'agrada ni un ni altre.

Pd: si arrivo a sapiguer abans q Erpeche anava per juliol a Tremp i hauria montat una tenda d campanya al lloc del concert 3 dies abans  :ejem

Ferni 100% d'acord amb tu, estopa i erpeche son uns cracks :hurra :hurra

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #118 el: 02 de Setembre de 2007, 07:45:48 am »
Algu sap kuan toca la Excecpcion,esk man dit ke toca pro nose kuan ni on?
gracies
VISCA EL SABADELL

Desconnectat layeta_93

• Aleví
  • Missatges: 88
  • Gènere: Femení
  • arlekinada x sempre!
« Respondre #119 el: 05 de Setembre de 2007, 22:11:50 pm »
Si, la excepción toca el divendres 7 a les 11 de la nit , a l'esplanada del Parc Catalunya ( costat Pl. Ernest Lluch) u pots mira al programa.