Autor Tema: Música de la festa major 2007  (Llegit 44827 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #40 el: 07 de Juliol de 2007, 23:05:24 pm »
Dius que no aniries a la julieta i si a café quijano? xDDD Jo he arribat a la conclusió de que s'intenta portar a gent que pugui agradar una mica a totes les edats. Si portes un melendi doncs bé per a la joventut però per als q son una miketa més grans per exemple como q no... i home, dir que a les males un sabina o nelly furtado... ens sorprendriem de la gent que li agrada el sabina, i la nelly furtado home, està bastant bé. I la julieta doncs home, jo l'anava a veure abans que tots akests grups q has dit que podrien portar menys el canto del loco. La oreja ja està passada de moda...

Ferni

• Visitant
« Respondre #41 el: 07 de Juliol de 2007, 23:14:07 pm »
Dius que no aniries a la julieta i si a café quijano? xDDD Jo he arribat a la conclusió de que s'intenta portar a gent que pugui agradar una mica a totes les edats. Si portes un melendi doncs bé per a la joventut però per als q son una miketa més grans per exemple como q no... i home, dir que a les males un sabina o nelly furtado... ens sorprendriem de la gent que li agrada el sabina, i la nelly furtado home, està bastant bé. I la julieta doncs home, jo l'anava a veure abans que tots akests grups q has dit que podrien portar menys el canto del loco. La oreja ja està passada de moda...

no no, no dic q no hi anés, dic q com a mínim podrien portar a aquests solistes en cas d no portar a un grup.
A mi la Nelly Furtado m'agrada molt més que Cafe Quijano o la Oreja de Van gogh.
El Sabina i la Soraya ni m'agrada ni no m'agrada i bueno la Venegas si q no la soporto massa pero bueno, almenys està de moda, però és q la Alaska no està de moda ni res q si assembli, i bueno el Ubago es pot dir q si q està a la moda pero q fràncament no és un concert per anar a veure amb un grup d'amics.... potser i vas per compromís amb la novia però q per gust fijo q no.....
Canto del Loco si q potser vindria  a ser un grup més per a jovenets però Melendi ja et garantitzo q no és tan per a gent jove eh, q jo al concert d Melendi del Palau St Jordi al igual q el d'Estopa em vaig quedar parat de veure la quantitat d gent de 30 a 40 anys que hi havia.
El plan seria el dissabte un grup una mica "marxós" i diumenge algun solista una mica cnegut de l'estil Nelly Furtado, Sabina o Venegas una mica per atotes les edats.

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #42 el: 07 de Juliol de 2007, 23:32:29 pm »
Ho trobareu raro, pero jo qui crec que portaria força gent seria el nostre conegut Sergio Dalma. Apart de ser de la ciutat canta força bé i si no recordo malament, fara cosa de 3-4 estius va vindre a Sabadell per a l'espectacle 30 nits i va omplir tot l'amfiteatre del Parc Catalunya.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat ce_Sbd

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #43 el: 07 de Juliol de 2007, 23:33:53 pm »
la pregunta es perque el cantant de el canto del loco porta un tatuatge al braç que posa "NIÑATOS"? jo crec que ell es el niñato. Son uns flipats es pensaben que omplirien el palau st jordi dos dies y el segon dia es van menjar els mocs.El concert d'estopa impressionant no hi cabia ningu y com diu en ferni hi havia gent de totes les edats i molt bon ambient :xin-xin

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 07 de Juliol de 2007, 23:37:27 pm »

ami m'agrada i molt joaquin sabina

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #45 el: 08 de Juliol de 2007, 12:27:00 pm »
Tot es questió de gustos.
Ara jo trobo més pa(e)sat al Alex Ubago q Fangoria. Aquests tenen un disc molt recent i al menys no surts deprimit del concert   :dance

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #46 el: 08 de Juliol de 2007, 13:23:53 pm »
me gusta mucho la excepcion y ire a verlos cuando vengan a fiesta mayor
sabadellense hasta la muerte

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #47 el: 08 de Juliol de 2007, 22:27:50 pm »
Al compañero ferni o al compañero mark les gustaria que viniesen aquellas de LOS MICROFONOS.. :botador :botador  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #48 el: 09 de Juliol de 2007, 01:14:04 am »
Al compañero ferni o al compañero mark les gustaria que viniesen aquellas de LOS MICROFONOS.. :botador :botador  :xin-xin

Y a todos, digo yo vaya :cor :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #49 el: 09 de Juliol de 2007, 13:32:32 pm »
per la Festa Major l'unic q val la pena son les Barracas ... i algun concert, aquest any el d'Antonia Font.

Haviam si al final fan les barracas al centre, aixi u tinc més aprop xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #50 el: 09 de Juliol de 2007, 13:34:58 pm »
Por fiin alguno ke tambien esta a favor de las barracasss.... :balla  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Les barraques de la FM!
« Respondre #51 el: 09 de Juliol de 2007, 15:49:52 pm »
Sabeu al final on seràn les típiques barraques de la FESTA MAJOR??
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 09 de Juliol de 2007, 20:36:43 pm »

Si a mi també m'agradaven, quan estaven a la Plaça Antoni Llonch, hi anava cada any.
Alcohol barat, alguna xàia descarriada, descontrol... Festa Major!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #53 el: 09 de Juliol de 2007, 20:49:07 pm »

Si a mi també m'agradaven, quan estaven a la Plaça Antoni Llonch, hi anava cada any.
Alcohol barat, alguna xàia descarriada, descontrol... Festa Major!

Doncs viam si aquest any ens veiem i fem unes birretas! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

antcarcer

• Visitant
« Respondre #54 el: 11 de Juliol de 2007, 09:43:55 am »
Las barraques, corren peligro de no celebrarse éste año, por no ponerse de acuerdo el ajuntamiento, y los señores, (niñatos) de la comissió de festes.
El ajuntamiento quiere que se haga l'espai jove del parc catalunya, y la comissió de festes, erre que erre que erre al vapor turull, ha ellos les da igual los vecinos, el casal d'avis que hay a 10 metros, y el parking para 220 plazas de aparcamiento.
Pero lo curioso del tema,es que la comissió de festes ya habia propuesto en alguna ocasión al parc catalunya, como ubicación para las barraques.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #55 el: 11 de Juliol de 2007, 16:51:58 pm »
parc cata?? nuncaaaaaaaaaa como lo van a dejar de m*****, potas por todos sitios, van aasustar a los patos y peces del lago...aiss q lastimica... :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #56 el: 11 de Juliol de 2007, 17:12:20 pm »
jajja si lo hacen en el parc catalunya se acaban los conciertos estos ke acen la de fangoria se pira corriendo y el alex ubago se caga encima al ver todo eso.... :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #57 el: 11 de Juliol de 2007, 21:11:10 pm »
Las barraques, corren peligro de no celebrarse éste año, por no ponerse de acuerdo el ajuntamiento, y los señores, (niñatos) de la comissió de festes.
El ajuntamiento quiere que se haga l'espai jove del parc catalunya, y la comissió de festes, erre que erre que erre al vapor turull, ha ellos les da igual los vecinos, el casal d'avis que hay a 10 metros, y el parking para 220 plazas de aparcamiento.
Pero lo curioso del tema,es que la comissió de festes ya habia propuesto en alguna ocasión al parc catalunya, como ubicación para las barraques.

haber si es verdad y no hacen esta guarrada este año. Si lo hacen en el parque lo único positivo es q los patos tendrán cosas para comer durante bastantes dias  :Hecho_polvo:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #58 el: 20 de Juliol de 2007, 13:32:33 pm »
segons acabo d'escoltar a radio Sabadell, les barraques finalment s'ubicaran a la plaça de la Creu Alta.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #59 el: 20 de Juliol de 2007, 13:40:48 pm »
 :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: plaza de la creu alta????  :surprised: :surprised: :surprised: bien cerca de casita ke bieen, la ke se puede liar este año  :paret