Autor Tema: Música de la festa major 2007  (Llegit 44801 cops)

0 Usuaris i 11 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #80 el: 25 de Agost de 2007, 15:27:26 pm »
Hi ha una cosa similar a la que diu el Murciano. El divendres dia 7, hi ha festa Maxima Fm al Parc Catalunya.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 25 de Agost de 2007, 20:27:40 pm »
Ferni, amic, perdona oi pero despres de llegir mil i un disbarats teus en aquest post, no em crec que no tinguis mania a certs col·lectius, per que no has sabut o no has volgut dissimular-ho gens...

Murci, amigo, me sorprende tambien tu mensaje de que a las minorias ni agua... Acaso te molestan las barrakas? no vayas y ya esta, nadie te obliga.

Ei Mutio... aixo que dius de la festa maxima FM pot estar be... si no s'omple de xunguillos ni peladets  :-\

Doncs jo ja m'he apuntat al concert dels Antonia Font, un luxe i un honor tenir-los a Sabadell i al concert final dels de la Salseta, que aquests sonen be sempre ;)

En una cosa teniu rao... es podria millorar bastant l'elenc de cantants, esta clar... pero tambe esta clar que l'ajuntafems no ha fet mai un pressupost acorde amb el potencial de la ciutat. Majoritariament i salvo honrosas excepciones, sempre hem tinguts grupets de 2a fila, logicament mes baratos que altres ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Ferni

• Visitant
« Respondre #82 el: 26 de Agost de 2007, 23:29:07 pm »
Power, potser si q he tingut poc tacte alhora d dir les coses però el q és blanc és blanc i el q és negre és negre, i qui no vulgui reconéixer q les Barrakes son una festa " poc neta" i no perq la gent q hi vagi no es renti, sinó perq les condicions higiéniques d'aquest esdeveniment deixa molt q dessitjar envers a la resta d'actes q es realitzen durant la festa major de Sabadell.
Jo crec q el barri de la Creu Alta pot aguantar una nit d música amb qualsevol orquestra però el fet d montar aquella especie d "Rave" amb gent estirada vomitant durant 3 dies allà doncs no.
Power, tinc amics del "rollete Punk" q acostumen a anar a aquest tipus d'actes i aquest any ja m'han dit q no pensen pas ni trepijtar les Barrakes de Sabadell perque cada any es veu q acaben les nits amb auténtiques batalles campals, trencadisses- poli amunt poli aball i més d'un  cap al Taulí sigui per baralles,alcohol o sobredosis.
Aquest tipus de festa, estic d'acord q es facin però en llocs aillats de la ciutat i no al mig.

Referent a la festa Maxima jo ja he confimat la meva presencia jeje, no es q m'entusiasmin aquest tipus d festes però com que vic apropet del Parc Catalunya m'hi acostaré amb unes amigues a veure que tal. Estic convençut q per molt poc q m'agradi el house serà l'esdeveniment musical de la festa major q més m'agradarà.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #83 el: 27 de Agost de 2007, 14:30:02 pm »
segun lo ke dice ferni de las peleas siempre tan los tipicos "xungos" ke beben un poco y se alteran para las fiestas de la creu alta flipe bastante un xaval del palo "skinhead" ke me vino oye tienes speed y le dije ke va y me fije y el xaval le preguntava a to dios hasta a los xavales pekeños de 12 o 13 años ke estavan por alli, poco despues este xaval no se ke le pasava entraria en tranze borraxo o de drogadicto ke saco un puño americano y decia lo voy a matar lo voy a matar pero al final kreo ke no mato a nadie, pos para prevenir eso dicen que para barracas asi como años anteriores alli en frente la basa no entrava la policia solo se quedavan arriba la subida por cualquier cos fuera de lo normal, este año para la plaza creu alta dicen que para cada 10 personas abra un mosso deskuadra!
 :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #84 el: 27 de Agost de 2007, 14:42:21 pm »
pero al final ahi barracas? :o :o :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #85 el: 27 de Agost de 2007, 14:50:28 pm »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #86 el: 27 de Agost de 2007, 17:10:22 pm »
si que hay barracas al final però hasta la 1 de la madrugada.

http://www.sabadell.cat/FestaMajor2007/p/barraques_cat.asp

aquí teneis el programa. La verdad es q no se hasta q punto pueden tener éxito las barracas cerrando tan temprano, pero supongo q mas vale esto q nada y así no se producirán los altercados d otros años.
Por cierto, el grupo q viene el lunes por la noche, Strombers me han dicho q son  bastante buenos, quizas me acerque a verlos un ratillo.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #87 el: 27 de Agost de 2007, 18:57:45 pm »
Las ultimas noticias del tema en radio sabadell, fue el 25 de julio, y podeis leer que definitivamente quedaban suspendidas...
Ferni, no hagas caso del programa porque lo hacen con mucha antelación, y puede haber algún cambio :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #88 el: 27 de Agost de 2007, 22:53:25 pm »
Viernes 7 de septiembre, MAXIMA OUTDOOR SESSION.
-DJ'S MAXIMA: Dani Moreno, Josep Barrado, Oriol Farre & Jose AM.
-DJ INVITADO: MIKEL MOLINA.
-Entrada Gratuita, Fiesta al aire libre.
-LUGAR: PARQUE DE CATALUNYA, JUNTO A LA PLAZA D'ERNEST LLUCH, SABADELL.
-ESCENARIO ESPECTACULAR, PANTALLAS GIGANTES, GO-GO'S, PERFORMANCE...

a partir d la 1 de la noche.

Nose... suena bastante bién.  :borratxo

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #89 el: 27 de Agost de 2007, 22:56:29 pm »
ferni, creo que será lo mejorcito de esta fiesta mayooooor con el GALLOOOOOOOOOOOOO, y este es Dani, no David... :visca :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #90 el: 27 de Agost de 2007, 23:10:57 pm »
I la consumisió, té la tindràs que portar de casa??
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Ferni

• Visitant
« Respondre #91 el: 27 de Agost de 2007, 23:25:42 pm »

home, spero q els preus de les begudes es mantinguin més o menys com els concerts d festa major i no es possin a 9-10 euros com si fos una discoteca.
De totes maneres i vivint com visc aprop no crec pas q sigui una festa sense alcohol....almenys per la meva part.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #92 el: 28 de Agost de 2007, 12:46:58 pm »
si que hay barracas al final però hasta la 1 de la madrugada.

http://www.sabadell.cat/FestaMajor2007/p/barraques_cat.asp

aquí teneis el programa. La verdad es q no se hasta q punto pueden tener éxito las barracas cerrando tan temprano, pero supongo q mas vale esto q nada y así no se producirán los altercados d otros años.
Por cierto, el grupo q viene el lunes por la noche, Strombers me han dicho q son  bastante buenos, quizas me acerque a verlos un ratillo.
lo de la 1 de la madrugada no es cierto eso es lo ke pone en el programa luego se pasan por lso h****s lo ke digan :beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #93 el: 28 de Agost de 2007, 17:36:00 pm »
pondran chiringuitos de la coca cola!!ya era hora que icieran una fiesta dance!!por cierto mikel molina es muy buen dj!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Primo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #94 el: 28 de Agost de 2007, 19:33:26 pm »
Anem a veure si ens enterem una mica. Jo que tinc alguna experiencia (poc grata, tot sigui dit) dins del mon musical us diré que: no tots els artistes fan (volen) concerts gratüïts, és a dir, on la gent no pagui ni un centim. Això inclou gent com el Canto del Loco, Sabina, Alejandro Sanz, Estopa ... la majoria d'ells. Això reduieix molt les possibilitats. Per cert honestos, les crítiques han de fer-se amb coneixemnent de causa. Una altra cosa es que no t'agradin els grups que venen (com em passa a mi).
Salut

Ferni

• Visitant
« Respondre #95 el: 28 de Agost de 2007, 20:00:34 pm »
Primo, estic d'acord amb el q dius però a veure, anant de vacances aquest estiu cap al pirineu encara vaig veure penjat a Tremp el programa d la festa major del mes de juliol i vec q i van anar Erpeche i Julieta Venegas, t'estic parlant d'una ciutat infinitament més petita q Sabadell.
No vindré a discutir si són millors o pitjors  els q venen a la FM de Sabadell q els d Tremp, ara bé, jo crec q com a popularitat i com a grup q està a la moda i per a tots els públics vec molt més raonable portar Erpeche i Julieta Venegas q no pas a la Alaska i al Àlex Ubago, q no dic q no puguin agradar però q no penso q siguin grups q estiguin a la moda ni molt menys q puguin atraure a gent d totes les edats.
Amb això no estic dient q no omplin el Parc Catalunya eh! el Parc s'omplirà igual venint uns q altres, l'Ubago d noietes, parelles de les noietes q i van per compromís, pares d noietes i amics d noietes q volen sortir de festa major per anar algun lloc puesss al concert del Parc se n'aniran. I bueno el tema Alaska ja no se massa a quin tipus d sector pot agradar més, només se q a mi no m'agrada ni un ni altre.

Pd: si arrivo a sapiguer abans q Erpeche anava per juliol a Tremp i hauria montat una tenda d campanya al lloc del concert 3 dies abans  :ejem

Desconnectat Primo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #96 el: 28 de Agost de 2007, 21:29:36 pm »
Ferni. Estic d'acord amb tu. A mi no m'agraden els grups que venen però estaràs d'acord amb mi que els que venen per a la gent jove són d'estils diferents; Fangoria (disco-dance-pop), Antonia Font (català pop (?), La Excepción (hip-hop), Alex Ubago (pop?), fiesta máxima FM (dance). Al marge, estas parlant d'espais molt grans per la qual cosa no pots col·lcor a un grup poc conegut pq no és bo ni per a la gent ni per al que està toncant (creu-me, tinc experiencia pròpia). Estic segur que si em fas una llista de 10 grups, que tinguin "pegada", és a dir, que puguin omplir un espai de 20000 0 50000 persones, el 90% no fan gratuïts.
Finalment, la festa major no és únicament els concerts grans que es fan; també n'hi ha d'altres tal i com he vist la web de la fm. Al marge de música també hi ha d'haver d'altres coses. Pq no proposeu grups a l'ajuntament?. En ocasions funcionen. Bé perdó per la pallissa. PD: jo segur que vaig a veure a Fangoria; pot estar bé. Salut companys.

Ferni

• Visitant
« Respondre #97 el: 28 de Agost de 2007, 22:16:58 pm »
Ferni. Estic d'acord amb tu. A mi no m'agraden els grups que venen però estaràs d'acord amb mi que els que venen per a la gent jove són d'estils diferents; Fangoria (disco-dance-pop), Antonia Font (català pop (?), La Excepción (hip-hop), Alex Ubago (pop?), fiesta máxima FM (dance). Al marge, estas parlant d'espais molt grans per la qual cosa no pots col·lcor a un grup poc conegut pq no és bo ni per a la gent ni per al que està toncant (creu-me, tinc experiencia pròpia). Estic segur que si em fas una llista de 10 grups, que tinguin "pegada", és a dir, que puguin omplir un espai de 20000 0 50000 persones, el 90% no fan gratuïts.
Finalment, la festa major no és únicament els concerts grans que es fan; també n'hi ha d'altres tal i com he vist la web de la fm. Al marge de música també hi ha d'haver d'altres coses. Pq no proposeu grups a l'ajuntament?. En ocasions funcionen. Bé perdó per la pallissa. PD: jo segur que vaig a veure a Fangoria; pot estar bé. Salut companys.

primo, cert q els grups són d totes les edats però em queixo de si són actuals o no i de si són coneguts o no. Jo d'aquests q venen només coneixia al Ubago. La Alaska la conec però no sabia ni q el seu grup es digués Fangoria, la resta ni idea de qui són.
A mi el q em sorprén q poblacions molt més petites q Sabadell portin grups més coneguts i de moda q aquí.
Llavors vindria el tema d'altres espectacles musicals a Sabadell. Com pot ser q només portin orquestres  q comencen a les 11 de la nit hi ha les 3 ja han acabat d tocar?
Perq no es porten grups a l'estil De Noche, Amantes de Amparo o l'orquestra Amarcor? Aquests grups toquen any rere any per les festes majors dels poblets del pirineu català, no crec pas q allà els puguin pagar i aquí no...  solen tocar cançons d pop- rock q crec q serien molt més interessants q no pas les 3 orquestres per a avis q venen a tocar fins a les 3 el paquito el chocolatero versió cutre.
Si fessin festes d'aquest tipus la joventut assistiria molt més als actes de la festa major.
Un cop s'acabin les barraques a la 1 i els concerts a la 1-2 de la nit q ha de fer el jovent a la festa major? Marxar cap a la Zona Hermetica?
Si almenys dsp de les orquestres per a vells fessin una disco móbil descent fins a les 6-7 del matí... com fan en altres poblacions, per exemple Igualada o Manresa q hi tinc amics.
Encara sort q aquest any s'els a ocorregut montar la festa Máxima... ara ja veurem si almenys es fa  d veritat o no....

És q em fa molta gracia veure com en la majoria d poblacions la gent espera la festa major i vol ser-hi en aquelles dates i aquí a Sabadell fa bastants anys q molts esperem la Festa Major per poder fotre el camp a l'apartament o bé acabar de matar l'estiu en qualsevol lloc q no sigui Sabadell.
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2007, 22:20:26 pm per Ferni »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #98 el: 29 de Agost de 2007, 00:25:49 am »

Una festa de pelats, makineros, pastillerus i farluperus xungos?On anirem a parar...  :laugh: :laugh: :laugh:

A sobre voldràs que es vengui alcohol per acabar de liar la troca!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #99 el: 29 de Agost de 2007, 00:34:06 am »

Una festa de pelats, makineros, pastillerus i farluperus xungos?On anirem a parar...  :laugh: :laugh: :laugh:

A sobre voldràs que es vengui alcohol per acabar de liar la troca!

birrero, desd quan una festa Maxima Fm a d ser una festa d pelats pastilleros i makinerus? Si allà només sonarà housete q és el q està d moda. Q et penses q és el Megaaplec Dance això? si els makinerus i pelats sempre miren d'estar el més lluny possible del house i el mariconeo q l'envolta jaja.
Jo hi vaig perq tinc confiança q alguna cançoneta dance encara q sigui cutre surti perq si tota la nit és house potser a les 2 estaré dormint a casa ja.
D pastillerus i farloperos si q ni hauran, els sabadellencs houseros q no hagin pogut anar a Ibiza aquest estiu segur q s'acosten per allà a fer-se la mini fiesta Pacha.

Ja et dic, jo hi vaig perq m'ho foten als morros d casa i perq m'han dit d'anar-hi unes amigues q si fos a més d'1 km d casa meva anda q hi aniria.....
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2007, 00:38:44 am per Ferni »