Ferni. Estic d'acord amb tu. A mi no m'agraden els grups que venen però estaràs d'acord amb mi que els que venen per a la gent jove són d'estils diferents; Fangoria (disco-dance-pop), Antonia Font (català pop (?), La Excepción (hip-hop), Alex Ubago (pop?), fiesta máxima FM (dance). Al marge, estas parlant d'espais molt grans per la qual cosa no pots col·lcor a un grup poc conegut pq no és bo ni per a la gent ni per al que està toncant (creu-me, tinc experiencia pròpia). Estic segur que si em fas una llista de 10 grups, que tinguin "pegada", és a dir, que puguin omplir un espai de 20000 0 50000 persones, el 90% no fan gratuïts.
Finalment, la festa major no és únicament els concerts grans que es fan; també n'hi ha d'altres tal i com he vist la web de la fm. Al marge de música també hi ha d'haver d'altres coses. Pq no proposeu grups a l'ajuntament?. En ocasions funcionen. Bé perdó per la pallissa. PD: jo segur que vaig a veure a Fangoria; pot estar bé. Salut companys.
primo, cert q els grups són d totes les edats però em queixo de si són actuals o no i de si són coneguts o no. Jo d'aquests q venen només coneixia al Ubago. La Alaska la conec però no sabia ni q el seu grup es digués Fangoria, la resta ni idea de qui són.
A mi el q em sorprén q poblacions molt més petites q Sabadell portin grups més coneguts i de moda q aquí.
Llavors vindria el tema d'altres espectacles musicals a Sabadell. Com pot ser q només portin orquestres q comencen a les 11 de la nit hi ha les 3 ja han acabat d tocar?
Perq no es porten grups a l'estil De Noche, Amantes de Amparo o l'orquestra Amarcor? Aquests grups toquen any rere any per les festes majors dels poblets del pirineu català, no crec pas q allà els puguin pagar i aquí no... solen tocar cançons d pop- rock q crec q serien molt més interessants q no pas les 3 orquestres per a avis q venen a tocar fins a les 3 el paquito el chocolatero versió cutre.
Si fessin festes d'aquest tipus la joventut assistiria molt més als actes de la festa major.
Un cop s'acabin les barraques a la 1 i els concerts a la 1-2 de la nit q ha de fer el jovent a la festa major? Marxar cap a la Zona Hermetica?
Si almenys dsp de les orquestres per a vells fessin una disco móbil descent fins a les 6-7 del matí... com fan en altres poblacions, per exemple Igualada o Manresa q hi tinc amics.
Encara sort q aquest any s'els a ocorregut montar la festa Máxima... ara ja veurem si almenys es fa d veritat o no....
És q em fa molta gracia veure com en la majoria d poblacions la gent espera la festa major i vol ser-hi en aquelles dates i aquí a Sabadell fa bastants anys q molts esperem la Festa Major per poder fotre el camp a l'apartament o bé acabar de matar l'estiu en qualsevol lloc q no sigui Sabadell.