Autor Tema: VIATGE A MIERES  (Llegit 38116 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: VIATGE A MIERES
« Respondre #60 el: 13 de Juny de 2007, 11:05:41 am »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #61 el: 13 de Juny de 2007, 12:21:37 pm »
http://maps.google.es/maps?saddr=Puente+de+Seana&daddr=villaviciosa,+mieres&f=d&hl=ca&sll=43.251251,-5.780375&sspn=0.006986,0.014591&ie=UTF8&ll=43.252752,-5.779281&spn=0.006986,0.014591&t=h&z=16&om=1

Per cert, com és que aquest pàgina es vegi malament? Es veu tot desplaçat a la dreta.

Per culpa d'aquest enllaç tan llarg ;)

:beer2

Això fa que surti la barra de desplaçament horitzontal, però abans d'escriure el meu missatge ho veia tot desquadrat (els missatges començaven molt a la dreta). Ara ja ho veig bé.

Per cert, com es pot fer per posar un hipervincle per no haver de posar aquestes adreces llargues a la vista: és a dir que es visualitzi Mapa i al fer clic et vagi a la pàgina llarga que vulguis.
« Darrera modificació: 13 de Juny de 2007, 12:25:29 pm per Minotaure »

Desconnectat PoLtErGeIsT

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
Caravana a Mieres
« Respondre #62 el: 13 de Juny de 2007, 13:06:26 pm »
 :bandera :bandera :bandera Hola a tots !!  :bandera :bandera :bandera

Obro aquest tema per parlar de com es farà la caravana a Mieres. S'organitzaran autocars? I quin seria el preu? Per altra banda, ahir vaig llegir al Diari de Sabadell que s'estava gestionant un Charter a Ovideo... és cert? a veure com avança el tema, i quin serà el preu final, horaris de vol, etc etc.

Bé a veure quines novetats van sorgint...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #63 el: 13 de Juny de 2007, 16:15:49 pm »
quan algu sapiga si el club fara alguna cosa  que ho digui si us plau ! tinc entès que aquest vespre hi ha reunió de les penyes amb la drectiva.
Anar per lliure marxant diumenge i tornant dilluns surt super car  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #64 el: 13 de Juny de 2007, 16:58:52 pm »
Esperemos que la directiva haga algo en condiciones...que nos lo merecemos de sobras. De todas maneras aunque se tenga que ir en autobus (viaje muy duro) hay que estar a muerte con el equipo, puede ser un dia historico para el club.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 13 de Juny de 2007, 22:49:32 pm »
Sigo insistiendo en que la mejor opción es jugar el partido de vuelta el sábado, ya que el domingo hace más dificil el desplazamiento masivo y el lunes es dia laborable, por lo que la gente no va a estar toda la noche del domingo al lunes en la carretera. Además, jugar el domingo aborta cualquier posibilidad de celebración con los jugadores en Sabadell y siendo el partido el sábado, el domingo por la tarde se podria celebrar (en caso de celebrar algo) en el Ajuntament con la plantilla y la afición. Creo que se debería incidir en este tema y hacérselo llegar a la Directiva, pues creo que es muy importante.

Si, però pensa que això no està en mans de la directiva del Sabadell. L'horari el decideix l'equip local. I tinguent en compte que el dissabte 23 és el dia fort de les festes de Mieres.... doncs trovo força lògic que hagin posat el partit el diumenge 24 a les 18,00 hores.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #66 el: 13 de Juny de 2007, 22:51:50 pm »
Queda la opció de la CAMINADA SABADELL-MIERES, 830 Km. fent 10 Km. cada dia tardariem 83 dies, arribariem cap al mes de setembre un cop començada la lliga, doncs res, deixem-ho correr :D

com diuen al polònia...

QUE   CA BROOON !!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #67 el: 13 de Juny de 2007, 23:07:18 pm »
Sigo insistiendo en que la mejor opción es jugar el partido de vuelta el sábado, ya que el domingo hace más dificil el desplazamiento masivo y el lunes es dia laborable, por lo que la gente no va a estar toda la noche del domingo al lunes en la carretera. Además, jugar el domingo aborta cualquier posibilidad de celebración con los jugadores en Sabadell y siendo el partido el sábado, el domingo por la tarde se podria celebrar (en caso de celebrar algo) en el Ajuntament con la plantilla y la afición. Creo que se debería incidir en este tema y hacérselo llegar a la Directiva, pues creo que es muy importante.

Si, però pensa que això no està en mans de la directiva del Sabadell. L'horari el decideix l'equip local. I tinguent en compte que el dissabte 23 és el dia fort de les festes de Mieres.... doncs trovo força lògic que hagin posat el partit el diumenge 24 a les 18,00 hores.

MUTIO pel que he pogut parlar avui, l'horari es veu que ara mateix qui ho decideix es la televisió Asturiana
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #68 el: 14 de Juny de 2007, 00:06:51 am »
Bona nit¡

Pel que sembla i ha comunicat avui el club  a les penyes el partit de tornada serà definitivament a les 18 30 del diumenge.Aixo es degut com dieu a la retransmisio per televisio asturiana.

TEMA DESPLAÇAMENT

Avio charter descartat per preu elevadissim.Altres combinacions de vol no existeixen.........

Tren , no hi ha gaire combinació horaria i s ha de tornar el dilluns al matí, arribant dilluns al vespre.( entre anada i tornada son uns 100-120 euros)

Queda l´opció mes economica autobusos i cotxes particulars.El club "subvenciona" un tant per cent de cada autocar que s´ompli( una quarta part mes o menys) amb la companyia bardet per poder fer el preu mes raonable, quedant el viatge al voltant dels 35 euros.
Aixo vol dir marxar el dissabte sobre les 22 00 hores i tornar el diumenge sobre les 22 00h, per arribar de mati a sabadell.

Ara mateix , són les possibilitats que tenim.

Podria sortir alguna cosa del tema avió, doncs s´ha contactat amb alguna empresa pero no hi ha resposta........... ...

Sembla que la pallissa d´un viatge de 12 hores ens haurem de mentalitzar......

Bona nit¡¡

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #69 el: 14 de Juny de 2007, 01:44:00 am »
pfff amb aquesta opció no puc anar ni amb autocar perque treballo dissabte fins la 01:00 i si sorten a les 22:00 doncs impossible.  :paret :paret

i miro vols per marxar diumenge al mati i tornar dilluns i son mes de 200 euros i a sobre amb escales a madrid per tornar, kina p*** m**** !!
« Darrera modificació: 14 de Juny de 2007, 03:08:05 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat daduar

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
    • Foro del Caudal Deportivo
« Respondre #70 el: 14 de Juny de 2007, 15:16:37 pm »
Hola, soy un aficionado del Caudal, y estaba mirando para saber por curiosidad cuantos podriais venir a Mieres para el partido de vuelta, deduzco por lo que veo (no entiendo muy bien el catalan) que no vendra mucha gente al ser el partido de Domingo, por parte del Caudal si fuera otro Domingo cualquiera no creo que pusieran problemas, pero el Domingo es la fiesta grande de Mieres, y toda la tarde del sabado hay actividades, conciertos.... y el domingo no hay nada, con lo que no creo q lo cambien, pero bueno, no se que tienen pensado, el Caudal juega practicamente el 99% de sus partidos los Domingos a las 17:00, pase lo que pase. Os lo digo como informacion.

Por cierto, se espera mucha gente en Mieres (en castellano por favor)?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #71 el: 14 de Juny de 2007, 15:22:38 pm »
daduar nos han confirmado que el partido sera el domingo a las 18:30 ... la verdad es que es muy complicado ir porque en avion es un paston e implica volver el lunes que la gente trabaja. se van a hacer autocares pero creo que como muxo se van a llenar 2, primero pk son demasiadas horas metidos en un bus (una tortura) y segundo pk tambien llegaria el lunes. en fin yo calculo que como muxo habra 150 aficionados, ojala me ekivoke y seamos mas pero con estas condiciones no creo. un saludo  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat daduar

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #72 el: 14 de Juny de 2007, 15:27:56 pm »
que cosa mas rara, que se juegue a las 18:30 el domingo. La unica explicacion que le veo es que quieran postponerlo para que los juerguistas de la noche grande se despierten tranquilos, pero bueno yo como trabajo el domingo....si puedo me paso por las oficinas a preguntar sobre el partido de vuelta y os digo hasta el precio de las entradas.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #73 el: 14 de Juny de 2007, 15:30:04 pm »
es que dicen que el horario del partido lo ha elegido la TV asturiana .. sera a las 18:30 por la programacion de ese canal me imagino.

PD por cierto si alguien se entera de a que hora saldran los autocares que lo diga please.
« Darrera modificació: 14 de Juny de 2007, 15:46:40 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #74 el: 14 de Juny de 2007, 16:04:55 pm »
Hola, soy un aficionado del Caudal, y estaba mirando para saber por curiosidad cuantos podriais venir a Mieres para el partido de vuelta, deduzco por lo que veo (no entiendo muy bien el catalan) que no vendra mucha gente al ser el partido de Domingo, por parte del Caudal si fuera otro Domingo cualquiera no creo que pusieran problemas, pero el Domingo es la fiesta grande de Mieres, y toda la tarde del sabado hay actividades, conciertos.... y el domingo no hay nada, con lo que no creo q lo cambien, pero bueno, no se que tienen pensado, el Caudal juega practicamente el 99% de sus partidos los Domingos a las 17:00, pase lo que pase. Os lo digo como informacion.

Por cierto, se espera mucha gente en Mieres (en castellano por favor)?

hola daduar,

pues nada, espero que cuando lleguemos al mediodía nos acojais un poquillo y nos enseñeis mieres.
supongo que depende mucho del partido de ida. si perdemos 0-2, no irán ni los que tienen ya el ticket del avión. ahora, si hay empate y sobretodo si ganamos, espero que sea increible.
creo que en mieres pueden ir entre 500 y 1000 personas, sin exagerar. la verdad, es que hay muchas ganas de ascenso ya que no celebramos casi nada des de 1994 o 95, ahora no recuerdo bien. asi que pocos pocos no creo, ya que se esta mirando de montar hasta un avion.

asi que reservarnos un buen trozo de vuestras gradas, que allí estaremos para que hagais caja !!

saludos

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #75 el: 14 de Juny de 2007, 16:27:47 pm »
estas molt optimista kitanovski amb aixo de que podriem arribar a mil persones perque jo no crec que arribem a 200 pero ojala tinguis tu raó perque si per aquelles coses treiem un resultat justet a la NCA .. l'equip ens necessitarà mes que mai :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #76 el: 14 de Juny de 2007, 17:21:43 pm »
si portes un coche esportiu tardes com 9 hores no ?  ;)

Es per que anire a Mieres

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #77 el: 14 de Juny de 2007, 17:24:20 pm »
segons la guia campsa ... Origen 
  Sabadell (BARCELONA)

Destino 
  Mieres (ASTURIAS)

Duración 
  8h 53m  Distancia 
  915,5 Km
  Valoración 
  58,05  (Peaje 58,05 ) 

28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat daduar

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #78 el: 14 de Juny de 2007, 17:29:42 pm »
Sobre al asunto de las gradas tambien hay para hablar e informaros, estamos remodelando el campo, que tiene 2 gradas, una en cada lateral, una de ellas esta derruida para construir otra nueva, pero habilitaran algo seguro. El otro dia contra el Cacereño eramos 2300 y aunque se estaba apretadito se cogia bien, eso si, estaba lloviendo y donde la grada demolida no habia nadie.

Por cierto, suerte de cara al ascenso.

Yo no tengo mayor inconveniente en enseñar Mieres a quien quiera, poco tenemos que ver la verdad, pero tenemos bastantes chiringos para tomar algo. Pero salgo de trabajar a las 15:30 jeje. Lo dicho suerte y a ver si se anima el mayor numero de gente posible, tanto de ahi como de aqui, que no siempre tenemos la afluencia esperada.

ferni20

• Visitant
« Respondre #79 el: 14 de Juny de 2007, 21:17:37 pm »
Estoy mirando con unos amigos de salir de Barcelona en tren el viernes noche y volver el lunes noche para poder pasar sábado, domingo y lunes entero en ASturias.
He estado mirando alojamiento en Oviedo y Mieres, no descarto pasar los 3 dias en Oviedo ( evidentemente iendo el domingo a Mieres en tren a ver el partido).
Me gustaria que alguien de vosotros que tenga el viaje medio planeado o bién algún habitante de Mieres me aconsejara algún hostal o pensión o lo que sea no muy caro en Mieres o Oviedo para pasar la noche d sábado y de domingo. Grácias.
Tmb deduzco y me huelo q entre q es san juan y son fiestas en Mieres es prácticamente imposible encontrar alojamiento en ningún lado, almenos para la primera noche.