ATENCIÓ!
Jugadors de l'equip Socis NO penyistes, aqui us propuso diverses coses:
- Entrenaments: Voldria saber si voldrieu fer un día de la semana del 16 al 20 de juliol algún tipu d'entrenament per coneixen's en persona. M'agradaria saber la disponibilitat horaria que teniu, l'entrenament seria de 1 o 2 h.
- Nom de l'equip: Tindriem que proposar noms per l'equip, fariem votacions.
- Equipatges: Principalment estarà format per 1 samarreta (proposeu colors), uns pantalonets (color i marca indiferent) i les bambes (bambes normals o si en teniu de futbol sala). Després mitjetes i espinilleres es opcional.
El cost de la camiseta seria apart del preu de participació.
- Preu del torneig per cada jugador: Es té que pagar un total de 50 € per equip, en aquest cas, si al final només fossim 10 jugadors el preu per jugador seria de 5 €.
En cas de ser els 12 components, el preu seria de 4.16 € per cap.
- Dades personals: a l'inscipció del torneig es demana el DNI de cada jugador (impresindible portarlo a cada partit i el carnet de soci del CE Sabadell, també impresindible), me'l podeu facilitar per Missatge privat o per correu electronic. També m'agradaria saber el vostre nom complet.
- Dorsal: Demaneu el dorsal que voleu cada un de vosaltres, té que estar comprés entre el 1 i el 12. Aquest dos estàn assignats als porters.
- Experiència: M'agradaria que a través d'un correu m'expliquesiu quina es la vostra forma de joc i la vostra posició preferida i si heu jugat a futbet abans.
Att.: Manager de l'equip Socis no Penyistes (Provisional)