Autor Tema: 2ªB Grup III 2007-08 (el nostre)  (Llegit 14641 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
2ªB Grup III 2007-08 (el nostre)
« el: 30 de Juny de 2007, 00:28:55 am »
La Comissió de Segona 'B', s'ha reunit avui a la RFEF i ha acordat el següent:
El grup tercer (on estem nosaltres!) estarà format pels 10 equips catalans, els 9 valencians i el conjunt illenc de la SE Eivissa.

Per tant, ja sabem els nostres rivals i ja podem començar a fer-nos a la idea del que sen's presenta.

Per cert, crec que en Manel continuarà a l'Eivissa, i ens creuarem amb ell!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Ja Tenim Grup!!!!
« Respondre #1 el: 30 de Juny de 2007, 02:43:52 am »
Bueno s'ha imposat la lògica i jugarem contra els valencians i l'Eivissa de Manel .. sino vaig errat el dia 12 de juliol ja es coneixerà el calendari .. ja tinc ganes de veure'l  :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
Más que posible nueva composición Grupos 2ª B
« Respondre #2 el: 30 de Juny de 2007, 10:38:16 am »
Los grupos para la próxima temporada quedan de la siguiente manera:

GRUPO 1

Marino de Luanco
Rayo Vallecano
Castilla
Leganés
Atlético B
Fuenlabrada
Alcorcón
Sanse
Pontevedra
Celta B
Deportivo B
Orense
Lugo
San Isidro
Universidad
Villa Santa Brígida
Pájara Playas
Lanzarote
Vecindario
Fuerteventura

GRUPO 2

Conquense
Guadalajara
Huesca
Burgos
Palencia
Zamora
Guijuelo
Cultural
Ponferradina
Valladolid B
Logroñés CF
CD Logroñés
Osasuna B
Sestao
Barakaldo
Real Sociedad B
Lemona
Bilbao Athletic
Real Unión
Peña Sport

GRUPO 3

Eivissa
Alicante
Alcoyano
Orihuela
Villajoyosa
Benidorm
Levante B
Denia
Ontinyent
Villarreal B
Gava
Girona
Sabadell
Hospitalet
Badalona
Terrasa
Lleida
Castelldefels
Gramanet
Espanyol B

GRUPO 4

Mérida
Ceuta
Melilla
Lorca
Mazarrón
Águilas
Cartagena
Talavera
Puertollano
Betis B
Algeciras
Jaén
Lucena
Linares
Portuense
Marbella
Écija
Alcalá de Guadaira
Granada
Baza

* Castilla la Mancha se divide en 2 grupos, aun no asignados que equipos a que grupos.

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 30 de Juny de 2007, 10:45:14 am »
faig un copiar pegar del meu missatge del futbolcatalunya que vaig enviar ahir:

ostres que bé!!! el meu somni, treure'ns de sobre a l'Osca hi ha Osasuna B, perfecte un filial menys i un equiputxo maleducat menys....

9 valencians,  10 catalans i 1 balear.

Equips q crec q lluitaran per a pujar: ALCOIÀ, ALACANT, CE SABADELL, BADALONA, LLEIDA, ONTINYENT, VILLAJOYOSA,ESPAÑOL B

Mitja taula: HOSPI, GRAMA, TERRASSA, GIRONA, BENIDORM, VILLARREAL B

Equips que lluitaran per a no baixar: MIAPUESTAS CASTELLDEFELS, DENIA, EIVISSA, LLEVANT B, GAVÀ, ORIHUELA.

-i mullant-me una mica més dic qui farà PLAY OFF: ALACANT, UE LLEIDA, ALCOIÀ I ESPAÑOL B.

- i baixaran: MIAPUESTAS, GAVÀ, DENIA i LLEVANT B

ferni20

• Visitant
Re: Más que posible nueva composición Grupos 2ª B
« Respondre #4 el: 30 de Juny de 2007, 10:49:52 am »
pedazo de grupo 1 como quedaria eh , bufffffffffffffffff fffffffffff, pedazo de grupito madre mia:

CASTILLA Y VECINDARIO ( recién descendidos)

RAYO VALLECANO, PONTEVEDRA, LEGANES, UNVERSIDAD LAS PALMAS, OURENSE....

sin dejar de tener en cuenta FUENLABRADA, TALAVERA Y SANSE....y algun filial que tmb puede dar sorpresita como el Celta o Atletico B.

friend

• Visitant
« Respondre #5 el: 30 de Juny de 2007, 11:09:11 am »
si encara no estan fetes les plantilles... com podem dir favorits a ascens i descens  :o

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #6 el: 30 de Juny de 2007, 11:29:26 am »
Jo, personalment, hagués preferit un grup amb equips del nord. Els valencians i catalans normalment tenen més pressupost i, per tant, son més forts.  :ko
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #7 el: 30 de Juny de 2007, 11:37:24 am »
Que pinta tiene el grupo1  :wacky: se luchara a tortas para los 4 puestos de Play-off  :smart:

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 30 de Juny de 2007, 11:44:04 am »
pos el nuestro no se keda atras eee!!!

los filiales todos muy competitivos, i ekipos q lucharan por el ascenso con presupuestos grandiososs!!!

yo no se q grupo es peor el primero o el tercero... :ejem

el 4 como cada vez suben mas ekipos a segunda creo q van bajando un pokito su nivel.

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #9 el: 30 de Juny de 2007, 12:08:06 pm »
Jo amb tots els respectes, penso que el CE Sabadell no és favorit per anar al play-off per la senzilla raó que acabem de pujar i ara el que ens convé és estabilitzar-nos.
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 30 de Juny de 2007, 12:25:03 pm »
Vaja.... si ja estem fent pronòstics de qui pujarà i qui baixarà, sense conèixer RES dels rivals, i ni tan sols amb les plantilles acabades..... home, doncs em sembla una mica agosarat.
Fem pronòstics per noms, i això normalment falla.
Com diu l'amic Seamus, nosaltres acabem de pujar i hem de fer un any per no patir i intentar estar el més amunt possible. Jo ara mateix no recordo cap equip, que el primer any de pujar de 3a, ja fes el play-off per pujar a 2a A.
Segur que hi ha hagut casos, però ben poquets.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #11 el: 30 de Juny de 2007, 12:40:19 pm »
L'Orihuela serà un ferm candidat al play-off. Està fent un equip per aquest objectiu.

Crec que serà un dels grans favorits.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 30 de Juny de 2007, 13:26:09 pm »
és evident que tenen molt poca credibilitat aquests pronóstics pero hi ha algunes coses q tinc força clares i són que l'Alacant tornarà a ser un candidat ferm a estar entre els 4 primers i pujar a Segona A q se li resisteix, el Lleida tmb és un equip amb necessitat de pujar i crec qes reforçarà el suficient com per a estar entre els millors.
Llavors tenim equips com Alcoià i Villajoyosa q tmb crec q es plantaran entre els 10 primers com venen fent aquestes últimes temporades, algun q altre equip acabat d pujar dels valencians tipus Ontinyent o Denia tmb donaran la campanada.
Llavors d'equips catalans apart del Lleida doncs espero q nosaltres amb Moya confio en fer una plantilla per a estar entre els 8-10 primers i no patir per a baixar, el Badalona tmb crec q tornarà a montar un equip amb objectiu d'Ascens, i Grama, Terrassa, Hospi o Girona penso que montaran un equip per a mantenir-se, bueno el cas d l'Hospi potser si q tornarà a buscar l'Ascens qui sap.
I pel q fa al descens tinc bastant clar que el Miapuestas Castelldefels té q ser un equip candidat a baixar, el Gavà com no s'espavili tmb pot ser un candidat a tornar a Tercera, jo el vec un equip justet, i llavors suposo q algun altre equip valencià o el mateix filial del Llevant tmb serà un dels q estigui per la part de baix.
El q serà un misteri es l'Eivissa,  jo crec q tmb serà aspirant al descens pero ja veurem, qui sap si es reforçaran el suficient o no.

Ara q sta clar q això no es pot sapiguer, el futbol dona moltes voltes hi ha vegades l'equip q més es reforça és el q acaba baixant vull dir q......

friend

• Visitant
« Respondre #13 el: 30 de Juny de 2007, 13:37:53 pm »
jo discrepo en certes coses, el vilajoiosa no tindra el mateix suport economic de part de lajuntament q lany pasat i tindra un presupost molt reduit si no cambien les coses, aixo fa q hagi de construir un ekipo molt justet per la categoria pero potser dona la campanada qui sap.

el terrasa conta amb la base de l'ekip del any pasat i tenia una gran plantilla, estara lluitant per pujar.

el lleida amb la poca afluencia de public i amb el poc suport de alla crec q no tindra gaires aspiracions per pujar.

no crec q es repeteixi la gran temporada de l'hospi ja q totes les seves grans figures han marxat.

i pot aver sorpreses valencianes, com el denia i el ontinyent pero tb pot aver sorpreses catalanes com el gava o sabadell. el gava tan malament q parleu pero nosaltres no vam ser capaços de guanyarli cap partit. :-\

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 30 de Juny de 2007, 13:48:49 pm »
Buen grupo y muy competitivo, aunque no es una sorpresa ya que el Grp. 3º de la 2ªB, siempre ha sido de los más fuertes, nada más que hay que recordar los equipos que han pasado por él y que ahora están en superior categoría, por ejemplo el RCD Mallorca, Villarreal CF, UD Levante, Nástic de Tarragona, Elche CF, Hércules CF, CD Castellón, hasta el R. Murcia y Albacete han pasado por este Grupo.
Lo ideal es que nosotros formemos una buena plantilla y que los refuerzos vengan con ganas de cumplir y que desde el primer momento se formen una mentalidad ganadora y de equipo, no que cada uno haga lo que quiera y que nadie tome responsabilidades y obligaciones, ya de esto último tenemos muchos ejemplos en las anteriores temporadas.
                                                         :beer2

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #15 el: 30 de Juny de 2007, 13:51:53 pm »
yo estoy con lo ke dice ferni, los kuatro ekipos ke menciona yo los eo claros candidatos a el play off a segunda A, uno seguro o casi seguro dos serian alcoyano y alicante  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #16 el: 30 de Juny de 2007, 15:07:17 pm »
Pobres gallecs i madrilenys ... cada 15 dies s'hauran de pagar un viatge a canarias xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 30 de Juny de 2007, 15:22:27 pm »
I els viatgets q tindran de madrid a galicia tb q? xDD

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #18 el: 30 de Juny de 2007, 15:23:58 pm »
La federación en teoria forma los grupos por cercanias, pero donde ven la cercania entre equipos canarios y gallegos :icon_question:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 30 de Juny de 2007, 15:27:42 pm »
La federación en teoria forma los grupos por cercanias, pero donde ven la cercania entre equipos canarios y gallegos :icon_question:

Doncs els equips canaris com els balears, són equips comodí. Sempre que haguéssin de fer un desplaçament, uns i altres han d'agafar l'avió. PEr tan, els podrien posar en el grup que vulguéssin.

Potser triga més estona amb autocar el Sabadell quan viatgi a Alacant o Orihuela.... que no pas un equip canari que viatgi a Galícia.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es