Autor Tema: passejem la samarreta  (Llegit 3678 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
passejem la samarreta
« el: 16 de Juliol de 2005, 16:03:06 pm »
Avui marxo de vacances!!!! i és clar, m'emporto les meves samarretes arlequinades. les passejaré, com cada estiu des de fa cinc anys, per les ries baixes, i la gent se'm quedarà mirant i, fins i tot, em preguntaran els més joves: de quin equip és? i jo diré: del millor equip del món: el Sabadell!!!!!!!!! jejeje. espero q d'aquí uns anys tothom sàpiga que aquesta samarreta és la del c.e. sabadell nomès mirant-la, pq ens ho mereixem!  :laugh: :scut :laugh: :bandera :laugh:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: passejem la samarreta
« Respondre #1 el: 16 de Juliol de 2005, 23:35:14 pm »
Fotos, que et facin fotos i les envies als webteams pq la penjin a la seccio PEL MON de la web... aixi et veurem tots ;)

Bon viatge  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 17 de Juliol de 2005, 01:05:36 am »
Eso. Propongo que todo el mundo que nos vayamos de vacaciones, nos hagamos una foto en nuestro destino veraniego y las pasemos. Asi podriamos hacer como una especie de "subforum" titulado: "Els foreros arlekinats de vacances" o algo asi. Que os parece?

Saludos y ... felices vacaciones Pedrinho & brother  ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 17 de Juliol de 2005, 11:55:04 am »
Murciano, ese subforum que propones ya existe :yes: esta en la web seccion "PEL MON". Yo la verdad, al sitio donde voy poca propaganda puedo hacer porke en ese carajo de pueblo solo ay 4 abuelitos, mi primo y otra familia que solo veraniega...
Cuando me ven con la zamarra :bandera me dicen: " jajajaja ya a arribat el nen a cuadres :laugh:"
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 17 de Juliol de 2005, 12:14:27 pm »
jo ja tinc una foto pujada a la seccio pel mon es quan vaig estar al teide fa dos anys nomes teniu que entrar a la seccio i em veureu amb la samarreta.
per cert abans de ferme la foto uns tios desde l´altre punta em van cridar" VISCA EL SABADELL" a tot pulmó jo no m´ho podia creure allá dalt i van reconeixer la semarreta del nostre club  :smart:  INCREIBLE!!!!!  :Paletas:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 17 de Juliol de 2005, 13:26:49 pm »
per cert abans de ferme la foto uns tios desde l´altre punta em van cridar" VISCA EL SABADELL" a tot pulmó jo no m´ho podia creure allá dalt i van reconeixer la semarreta del nostre club  :smart:  INCREIBLE!!!!!  :Paletas:

A mi em va passar en un poblet de 2000 habitants a Navarra, em vaig quedar sorprès.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 17 de Juliol de 2005, 16:40:13 pm »
Es l'avantatge d'haver estat a primera, molta gent ens coneix  ;D
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 17 de Juliol de 2005, 17:08:27 pm »
Sempre ke porto la samarreta xl meu poble em pregunten:

Ke aze el sabadel ke ya no ze escuxa por ningun lao?

i jo dic: nada, en 2ªB luchando or salir del pozo... pero clar, mai em creuen xD

i aquest any ke sembla ke va en seriu, pos tp em creuran...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 17 de Juliol de 2005, 23:46:44 pm »
Murciano, ese subforum que propones ya existe :yes: esta en la web seccion "PEL MON". Yo la verdad, al sitio donde voy poca propaganda puedo hacer porke en ese carajo de pueblo solo ay 4 abuelitos, mi primo y otra familia que solo veraniega...
Cuando me ven con la zamarra :bandera me dicen: " jajajaja ya a arribat el nen a cuadres :laugh:"

Cudi, tienes razon. Además, si entras y miras bien, tambien me veras a mi por ahi. Solo lo decia por hacer algo diferente. De este año. No se, ya que muchos de nosotros ya nos conocemos, pues haria gracia vernos en "la foto del verano". No se si me explico. Seria algo asi como las fotos de las kedadas, pero esta vez cada uno por su lado y de vacaciones. Claro que si alguno se va a algun sitio pintoresco o especial, entonces si, que la envia directamente a "Pel Mon" que valdra la pena. Ahora, como en mi caso, si nos hacemos una simple foto en el mismo lugar de cada año, pues no tendria tanta gracia. Venga no me enrollo mas,  :beer!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 18 de Juliol de 2005, 11:20:38 am »
Weis :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Evidentment i com ja és tradició, podeu comptar amb les meves fotos vestit d'arlekinat :bandera per aquests mons de 10 un any més O0. ;D :laugh:

:scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2005, 11:43:58 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 18 de Juliol de 2005, 11:38:11 am »
la febre de quadres és té que expandir per tots els racons del món :yes:

Jo intentaré fer-me alguna foto guapa amb una brazilenya a Copacabana :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 18 de Juliol de 2005, 19:33:43 pm »
jo aket mateix juny vaig nar a el pais basc de viatge de final de curs, i vam pasar per navarra (concretament a pamplona)
i totom em mirava alla, i jo vaig pensar millor k kallin i no em diguin res k acaven de perdre la copa del rei...algun boix va cridar allo de: OSASUNA LA COPA SE MIRA I NO SE TOCA...
si esk els mals records d'OSASUNA...
aaaaaaaaaa per cert en una gasolinera anat cap a pamplona vem parar am lautocar i vam na a comprar a la tenda i un pallo em va comenzar a dir koses aixi en plan conya el tio portava un penjoll am l'escut de l'osasuna, el molt cabrn es va riure del sabadell i d la NCA jo simplement li vaig recordad
VIVA ER BETIS!
I VISCA EL SABADELL!

pd:a la tornada vam parar a la mateixa gasolinera i i vaix trobar el mateix tio...per cert vaig enviar un parell de fotos a la web i k jo sapiga no les an posades...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 18 de Juliol de 2005, 19:45:14 pm »
se m'oblidava una cosa k volia komentar...avui a la tele e vist allo de l'uraca k avia de passar per mexic, doncs be an enseñat un pavello esportiu on an allotjat a la gent, doncs a mi ma semblat veure no ma semblat la e vist!!!!!! un home am la camiseta arlekinada d'eskenes, posaria la ma al foc k era la kelme de fa 3 temporadas (la samarreta de abans del centenari, i patrocinador gapsa)
algu koneix algu k agi viatjat a mexic? jo kuan le vist :surprised:no mo podia creure...aviam si em sabem algu mes

pd:diria k u e vist a telecinco5 o antena3 aket mati...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #13 el: 18 de Juliol de 2005, 23:17:09 pm »
...per cert vaig enviar un parell de fotos a la web i k jo sapiga no les an posades...

Hola company Resistencia_arlek,

Lamentem comentar-te que les fotos a que fas referencia no ens han arribat mai  :no:

Estem quasibe al dia amb les fotos que hem rebut i menys una que s'ha rebut avui, tot el que ens ha arribat d'arlequinat s'ha penjat  :yes:

Si us plau, comprova que l'adreça on ho envies es la correcta (webmaster@cesabadell.org) i torna-ho a enviar, si us plau. Ens agraderia poder comptar tambe amb la teva foto.

Crec q tambe es millor que les fotografies es penjin totes juntes en un sol lloc... que ja tenim creat: ARLEQUINATS PEL MON  ;)

Salutacions.
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #14 el: 18 de Juliol de 2005, 23:47:16 pm »
se m'oblidava una cosa k volia komentar...avui a la tele e vist allo de l'uraca k avia de passar per mexic, doncs be an enseñat un pavello esportiu on an allotjat a la gent, doncs a mi ma semblat veure no ma semblat la e vist!!!!!! un home am la camiseta arlekinada d'eskenes, posaria la ma al foc k era la kelme de fa 3 temporadas (la samarreta de abans del centenari, i patrocinador gapsa)
algu koneix algu k agi viatjat a mexic? jo kuan le vist :surprised:no mo podia creure...aviam si em sabem algu mes

pd:diria k u e vist a telecinco5 o antena3 aket mati...

Eiiii, a mi tambien me ha parecido verlo. Pero pensaba que era ese problema que tengo de verlo todo arlekinado  :bandera ;). Pues ya veo que no soy el unico. Por cierto, en la misma noticia, han entrevistado a unos turistas españoles, una de las cuales ponia que se llamaba de apellido Mañero. Es un apellido "arraigado" en esta ciudad. Puede que sean unos arlekinados al "borde de un huracán"....

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #15 el: 19 de Juliol de 2005, 00:49:55 am »
A mi em va passar a Paris. Anavem per disneyland i un grup de nois es van posar a cridar: SABADELL SABADELL  :bandera
Tb em vaig trobar amb 1 amb la samarreta del bristol rovers  :D

Per cert, quan pugui us enviare fotos de fa 2 anys de torrevieja, a alacant, i a cordoba, amb la samarreta arlequinada. Sempre m'oblido d'escanejarles :P :Hecho_polvo:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #16 el: 19 de Juliol de 2005, 19:29:43 pm »
A mi em va passar a Paris. Anavem per disneyland i un grup de nois es van posar a cridar: SABADELL SABADELL  :bandera

Eren de l'Escola Pia... :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #17 el: 20 de Juliol de 2005, 19:21:40 pm »
DONS IO ME PASSEJAT MES D'UNA VEGADA PER TERRASSA AM LA SAMARRETA DEL  :scut