bueno primer de tot voldria donar las gracies a tot el equip en conjunt per que amb gent com vosaltres es facil ser mister de un equip, gracies per aguantar els meus crits i per fer-vos callar en mes d´una ocasio i inclus potser pendrem las cosas massa seriament (jo soc aixi
) gracies per ferme pasar uns moments inolvidables a la banda i per ferme gaudir del que jo crec a sigut un futbol de bon nivell, no vull destacar a ningu per que tots han jugat a un moltisim bon nivell, els 3 de adalt s´han desgastat fins la estenuacio ,la defensa a treballat en cada partit deixan-se l´anima i el porter s´ha pelat els genolls amb el terra per cada pilota, aixi dona gust fer de mister, LA VICTORIA A SIGUT VOSTRE!!!!
aixo de donar-me el trofeig va ser una de las coses mes macas que m´han pasat mai no ho oblidaré mai (em vau fer plorar marietes)
Tambe m´agradaria donar las gracies als entrenadors del equip de LA FORÇA ARLEQUINADA(el meu GRAN amic BIRRERO i el FERNI) per que m´han dit que el partit contra l´esquadra las seves paraules textuals han sigut"NO VOLEM QUE ENS DONIN UN PARTIT PER GUANYAT SI L´HEM PERDUT PER 7 A 1" aixo es mooolt d´agrair i mes saben que es jugaban el campionat contra un altre equip(nosaltres)
(BIRRERO CUAN ET VEGI ET FARE UNA ABRASADA D´AMIC, ETS UN CRACK)
voldria donar tambe las gracies a tots els amics del foro amb els que vaig estar parlan i que encara que a la pista no hi han amics al acabar els partits ens seguim abraçan i estimant com sempre.
per ultim m´agradaria donar una grandissima abraçada i donarli las gracias al meu casi germá PIRRI per tota la estima i anims que m´ha donat desde el primer moment i pel ajut que m´ha donat per fer fort al meu equip i a mi mateix MUCHAS GRACIAS PIRRI TE QUIERO UN MONTON!!!.
moltes gracies a tots i li vull dedicar la copa a la meva familia que deixo cada dia que tinc que anar a jugar a entrenar o a competir un torneg , gracies a la meva dona que me ajuda i em compren i aguanta als meus 2 petits arlequinats mentre jo disfruto al camp o a la banda
PD:voldria fer unas pocas paraules per animar als nanus de LA FORÇA ARLEQUINADA...
us recordo que jo us he seguit desde que vau començar i que ja vaig dir que donariau guerra i que cada any que passa sou millor i al final recollireu els vostre fruits, segiu aixi i mes ara que teniu a 2 bons entrenadors a la banda, l´any que be ja no sereu la "sorpresa" del torneig sereu un clar aspirant al titol, moltes felicitats a tots els components de la Força Arlequinada.
tambe dir que el garces a fet un campionat impressionant amb els seus 6 nanus i que te ben merescut el tercer lloc, (garces et puc ven asegurar que lo del altre dia esta mes que oblidat, moltes felicitats pel tercer lloc
)
SENSE MES DONAR LAS GRACIES A TOTS AQUELLS QUE NO HE MENCIONAT PERO ESTAN AL MEU CAP(AMICS DELS FOREROS ARLEQUINATS, POWER,MANELINHO,ADRY,ALUNIFOREVER ,ROGER VIME,RAUL (segur que em deixo a molts pero no puc apuntar-los a tots
) I TOTS AQUELLS ALS QUE ENS UNEIX UNA AMISTAT ESPECIAL PER SER SEGUIDORS DEL SABADELL I PER SEURE CADA DIUMENGE UNS AL COSTAT DELS ALTRES, GRACIES A TOTS I UNA ABRAÇADA
Xavi Jimenez (PANSO pels meus amics)