Bé, partit igualadisim com el del altre dia...
hem comensat marcan el 1-0 i despres en 2 errors puntuals, ens han fotut els 2 gols... per acabar 2-1 a la mitja part
despres a la segona hem dominat els primers 10 minutets "d e cabo a rabo " que diuen, y en aquet tems hem fet 2 pals ( el meu a sigut per tancarme a la preso ) y un gol... teniam el partit controlat
llavors el rafa, el nostre jugador que estaba fen un gran paper a la defensa a hagut de marxar del partit...y llavors el nostre equip a sigut un autentic caos... jo e agut de baixar a la defensa, atacaban ells en tromba... y no teniem mitj del camp y aqui sa acabat el nostre partit...ens han fotut 2 gols per acabar 4-2, una mica injust al meu parer... ja que penso que lo just esque hagues estat un empat...
de totes formes confio guanyar a la força en el interpenyes... amb tots els nostres jugadors... no crec que en pasi ni una per la defensa...he sortit bastant content, crec que al menys un partit guanyarem xDD
y per lo demes... weno destacar, que mols jugadors de la força... es queixaben de les nostres entrades... a mi sempre m' han ensenyat que el futbol es un esport de contacte, i el que no pot sfer es tirar el cos enrere si vols prendreli la pilota al rival...el que no pot ser esque et digin m****a per fer una cosa que en futbol tota la vida sa fet... ens hem d aprendre a controlar mes, no crec que siguem tan " guarros " com alguns ens pinten
per lo demes, molta sort al torneig, i que guanyi el millor ( nosaltres xDDD si pot ser )