Tranquil ripollet no es pel teu comentari q no em faré soci ja ho venia rumiant de dies enrrera, ja que entre unes coses i altres n´estic bastant decepcionat amb el tema en general, i es que una directiva q idolatra al soci però el maltracta doncs no m fa el pes
, i es una llástima perqué x la resta si que sembla que ho fan prou bé.
El tema de tornar els diners dels partits previs si q s´havia fet fa anys, però sempre era en partits de lliga i la directiva ho feia saber amb antelació. Aixó si, ja en la ultima etapa del sr. Arroyos, em van negar el descompte dels dos primers partits de lliga a l´hora de treure´m el carnet de soci, als cuals jo havia anat sense haver-me pogut treure el carnet i havia pagat religiosament la entrada.
No se, es una impresió personal, però com a soci del Sabadell que he sigut desde la ultima epoca de 1ª Divisió fins a l´any pasat, sempre m´he sentit més maltractat que arropat per les diferents directives q han anat pasant pel club. Sembla q no se n´adonen del tot q el realment important del Sabadell son els socis, la masa social. Potser es per aixó que no hem pasat dels 2.000 socis en els ultims anys i gairebé sempre hem sigut els mateixos. A mi tot aixó em fa pensar, ara bé cadascú es lliure de pensar i opinar com vulgui.