Autor Tema: gesto de la directiva  (Llegit 3222 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: gesto de la directiva
« Respondre #20 el: 06 de Agost de 2007, 22:12:51 pm »
Si ripollet, hay algunas manchas, el señor gonzalez cano dejó unas cuantas, pero estos ya empiezan a dejar taquitas :disappointed:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 07 de Agost de 2007, 00:53:21 am »
Personalment no sabia que això de descomptar-te els diners de l'entrada al retirar el carnet fos "box populi".....  :ejem

Jo, almenys no en tenia ni idea.... i diria que no sóc l'únic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 07 de Agost de 2007, 08:24:27 am »
jo tampoc sabia res de res i crec que la majoria tampoc  :xupet
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 07 de Agost de 2007, 12:49:26 pm »
desde hace dias se sabe? pues pienso que aqui no la sabia nadie, es mas una de las cosas que se pedian era exactamente eso.

veis como tenia razon, no la sabia ni dios eso.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #24 el: 07 de Agost de 2007, 12:57:07 pm »
Jo ho vaig suggerir aquí com a idea però no sabia que pensessin fer-ho  ::) També és cert que em sona d'altres anys, però diria que mai no s'ha anunciat a bombo i plateret.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #25 el: 07 de Agost de 2007, 13:49:16 pm »
Tranquil ripollet no es pel teu comentari q no em faré soci ja ho venia rumiant de dies enrrera, ja que entre unes coses i altres n´estic bastant decepcionat amb el tema en general, i es que una directiva q idolatra al soci però el maltracta doncs no m fa el pes  :no: , i es una llástima perqué x la resta si que sembla que ho fan prou bé. 

El tema de tornar els diners dels partits previs si q s´havia fet fa anys, però sempre era en partits de lliga i la directiva ho feia saber amb antelació. Aixó si, ja en la ultima etapa del sr. Arroyos, em van negar el descompte dels dos primers partits de lliga a l´hora de treure´m el carnet de soci, als cuals jo havia anat sense haver-me pogut treure el carnet i havia pagat religiosament la entrada.

No se, es una impresió personal, però com a soci del Sabadell que he sigut desde la ultima epoca de 1ª Divisió fins a l´any pasat, sempre m´he sentit més maltractat que arropat per les diferents directives q han anat pasant pel club. Sembla q no se n´adonen del tot q el realment important del Sabadell son els socis, la masa social. Potser es per aixó que no hem pasat dels 2.000 socis en els ultims anys i gairebé sempre hem sigut els mateixos. A mi tot aixó em fa pensar, ara bé cadascú es lliure de pensar i opinar com vulgui.

« Darrera modificació: 07 de Agost de 2007, 13:53:18 pm per GARNI »