Autor Tema: SE'NS ESTÀ PASSANT L'ARRÓS...  (Llegit 2102 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
SE'NS ESTÀ PASSANT L'ARRÓS...
« el: 20 de Juliol de 2007, 16:46:03 pm »

potser m'equivoco, peró estem a 20 de juliol i no hem fitxat cap jugador mínimament contrastat per ser el qui porti consistència a l'equip. tots els "bons" que venen se'ns marxan en el darrer instant a qualsevol altre club, d'aqui i d'allà.

hem veig obligat a pagar un carnet car peró no veig cap gran fitxatge, ni un. peró tot i aixó, veig que la majoria dels jugadors son els que ens han fet pujar de categoria, marxant algun dels bons i sense cap gran incorporació. aixó em torna a recordar als equips que tniem darrerament a 2aB i que així ens va anar.

a que esperen? a recollir les sobres? espero equivocar-me i molt, peró si aquests directius no desperten molt clar veig que tornarem a patir.

per cert...  per a quin any partits de pretemporada amb equips dignes? no estaria mal jugar contra nàstic o espanyol.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
Re: SE'NS ESTÀ PASSANT L'ARRÓS...
« Respondre #1 el: 20 de Juliol de 2007, 16:50:44 pm »
hasta el 25 de agosto se pueden incorporar jugadores asi que tranquilos , por otra parte lo de los rivales de prestigio como nastic , espanyol , una cosa es que nosotros queramos i la otra es que ellos quieran , pk buscan partidos a un nivel igual o superior al suyo .

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 20 de Juliol de 2007, 17:15:19 pm »
I dale...

falta més d'un mes  :**** I tenim l'experiència que els noms no fan un bon equip
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #3 el: 20 de Juliol de 2007, 17:24:27 pm »
totalmen dacord amb cudi mira el de fa 2 anys ( ivan diaz, gallo ........) un equip per pujar i que van fer , nosaltres ya tenim el bloc de lany pasat i aixo es u mes important

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #4 el: 20 de Juliol de 2007, 17:32:53 pm »
Et veig molt intranquil kitanovski. Jo estic amb el que diuen els altres companys. Temps per fitxar hi ha de sobres i jugadors sense equip, la tira. Insisteixo: prefereixo esperar i pagar el que toca que no començar a despilfarrar amb noms (no els tornare a repetir peque ja es pesat) i que despres baixem a Tercera. Segur que arrivaren 3 jugadores competitius que el Moya podra acoplar al seu onze base. El que si m´ha sorpres es la cesio del Guarh al Igualada, esperaba que continues com un comodi per la defensa. Pero bé, suposo que li volen donar mes minuts a tercera al noi. Visca el Sabadell!!!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #5 el: 20 de Juliol de 2007, 18:24:24 pm »
dons a mi tambe m'ha sorpres  lo del guarh,crec que les oportunitts que va tenir l'any passat,les va aprofitar,al menys a mi em va agradar!!a veure si per l'any vinent el recuperem!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 20 de Juliol de 2007, 22:44:18 pm »
dons a mi tambe m'ha sorpres  lo del guarh,crec que les oportunitts que va tenir l'any passat,les va aprofitar,al menys a mi em va agradar!!a veure si per l'any vinent el recuperem!!

Home, amb tots els respesctes, Guarch, és un jugador normalet de 3a divisió. Jo trobo perfecte que el cedeixin.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #7 el: 21 de Juliol de 2007, 10:04:32 am »
no ho se nois, espero que tingueu raó, peró sempre tinc la sensació que com més tard el que queda és el que la resta no han volgut.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #8 el: 21 de Juliol de 2007, 10:24:00 am »
yo creo que ya es un farol todo y me siento engañado, nauzet al terrassa gratis no le pienso silvar, es un amigo keria kedarse en sabadell  y lo mas cerca es la basura de equipo ese de rojo, veo cada dia noticias de jugadores importantes que no tienen equipo incluso la gramanet esta apunto de fixar a meca,el señor llamas que hace?esperando fitxar a cruyff que se ponga las botas otra vez??el sant andreu el reus se estan reforzando con jugadores como yoice moreno  godino, nose veo como si no nos interesaran porque a meca creo que podemos competir con la grama por un fixage no tienen un duro significa que nosotros tampoco?nos an engañado?que m***** pasa?me entere de lo de diego carrillo que por cierto aun tiene problemas con el figueras , dejamos a nauzet un centrocampista de calidad, se lo regalamos al equipo ese de rojo, y tan trankilos no?de paula otro que esta sin equipo hay tantos y no veo nada al final veo que traeran un tio que se gastaran losque les kede para callarnos, un mercenario, nunca entendere lo de nauzet, que en moya pero tambien creo que jugador que no le cae bien lo echa a patadas, el se trajo a sus colegas del hospi y no deja entrar en ese circulo a nadie mas,hace tiempo que callo pero hoy ya veo la realidad :**** :**** :****

visca el sabadell visca catalunya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #9 el: 21 de Juliol de 2007, 11:11:04 am »
Crec que nos hem de deixar desestabilitzar ni deixar portar pels nervis. Personalment, no hauria deixat escapar a Nauzet, però hem de confiar en que les coses es facin be i amb criteri, i el cert és que la temporada passada aconseguirem l'ascens, imagino que si deixem treballar a la gent amb tranquilitat les coses sortiran.

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #10 el: 21 de Juliol de 2007, 23:31:20 pm »
mark aun es temprano!!ya se que los equipos en general tienen los equipos ya montados,pero abra que esperar,a mas esta junta y el entrnador nos han sacado del infierno en un año!yo asta que no empiece la temporada no valorare la situacion!!y en el caso nauzet,es una pena,pero olvidemonos del tema!!un saludo mark!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #11 el: 21 de Juliol de 2007, 23:44:50 pm »

potser m'equivoco, peró estem a 20 de juliol i no hem fitxat cap jugador mínimament contrastat per ser el qui porti consistència a l'equip. tots els "bons" que venen se'ns marxan en el darrer instant a qualsevol altre club, d'aqui i d'allà.

hem veig obligat a pagar un carnet car peró no veig cap gran fitxatge, ni un. peró tot i aixó, veig que la majoria dels jugadors son els que ens han fet pujar de categoria, marxant algun dels bons i sense cap gran incorporació. aixó em torna a recordar als equips que tniem darrerament a 2aB i que així ens va anar.

a que esperen? a recollir les sobres? espero equivocar-me i molt, peró si aquests directius no desperten molt clar veig que tornarem a patir.

per cert...  per a quin any partits de pretemporada amb equips dignes? no estaria mal jugar contra nàstic o espanyol.

:yes: :-X :ok :clap :beer2 :oooooo: :paret :xin-xin :reverencia2 :ostres
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #12 el: 22 de Juliol de 2007, 00:50:33 am »
pues yo prefiero las sobras de 2 a,que no jugadores normales de 2b.
a poder ser claro!!
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 15:33:41 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #13 el: 23 de Juliol de 2007, 15:01:40 pm »
home hervi aixo k prefereixes a jugadors k sobren de segona a normalets de tercera...pues k vols. ya o vam veure l'anys passat jugadors d'una categoria superior van baixar (ivan diaz, gallo, xavi muñoz...) i aquest any amb jugadors normalets de 2B com poden ser roger canoves, sierra, sergio montero... ens an pujat.
jo la veritat preferiexo jugador d'una categoria mes baixa pero bons k no duna alta pero dolents.

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #14 el: 23 de Juliol de 2007, 15:11:02 pm »
davilin miranto aixi!!
jo esque em referia mes a jose mari,de navas!!jeje
esta clar que mercenaris nunca mais!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #15 el: 23 de Juliol de 2007, 17:35:01 pm »
mireu companys crec que potser el carnet si que és una mica car, pero cal recordar que l´any passat ens van montar l´equip en un temps record. per tant si hi ha les mateixes persones al cap davant podriem donar un vot de confiança, i que portin el que creguin convenient. Respecte al tema del Nauzet si es un tema del tecnic les seves raons tindra, també varem criticar i molt la marxa del manel i l´home sota el meu punt de vista no es va equivocar. Respecte al tema de la pretemporada, no es per possar l´equip a punt, doncs equips com els anomenats anteriorment no interesent

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #16 el: 23 de Juliol de 2007, 18:58:01 pm »
no se ya es veure salutacions hervi :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hervi

• Entrenador