Amigues i amics,
si algú es pensa que aquesta norma va en contra d'algú, està molt equivocat. Sembla que ningú ha pensat del perquè d'aquesta norma, algú s'ho ha preguntat
Crec que tothom s'ho pot immaginar, però donaré resposta a totes les crítiques:
Aquesta norma s'ha fet per portar un mínim control sobre els participants. Tots els qui hem participat i sobretot els que hem organitzat el torneig, sabem quin ha estat el gran problema de les dues primeres edicions i creiem que hem de prendre alguna mesura al respecte. Se'ns ha dit de portar-nos llistes de socis de la penya o carnets, però senyores i senyors, qualsevol pot fer 50 carnets nous en 10 minuts. Per tant, el més pràctic i lògic és controlar-ho amb un llistat no subjectiu i impossible de manipular. I ja em perdonareu els qui us podeu sentir ofesos.
O dit d'una altra manera: voleu que aquest torneig acabi sent aquell que a veure quina penya pot portar als millors jugadors
No és aquest l'esperit del mateix, volem que els qui estem cada diumenge a les grades, patint com a camells pel nostre C.E. Sabadell
siguin, per un dia, els qui baixin al terreny de joc. Que pagaran justos per pecadors
Segur i ho lamento per aquests, però almenys aconseguirem que aquest sigui un torneig amable en el que les persones que hi juguen segur que seran del C.E. Sabadell
i no un torneig elitista en el que acabaríen jugant els millors equips de Vallès.
Vull aprofitar per donar les gràcies a totes les mostres de suport que hem rebut per haver posat aquesta norma i creiem certament que hem encertat. El temps ens donarà o treurà la raó. Tanmateix em resulta bastant esclaridor que resulti tant simple críticar una diada que es planteja per passar un dia festiu entre arlekinats i que comporta moltes setmanes de feina i molt diners a invertir. Perquè amb els 50 € per equip ja us podeu pensar que no es paguen ni els trofeus i ja ni parlem dels àrbitres, el lloguer de la pista...
Per acabar, només dir-vos que difícilment podré criticar quelcom per l'estil, que tampoc ho faria, de qualsevol altra penya... sobretot si no es fa res. Ho vaig dir ahir a la reunió i ho reitero ara aquí: prefereixo ser criticat per intentar fer coses que no pas criticar sense fer res.
P.D.: Perdoneu la parrafada.