Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 109952 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #320 el: 19 de Juliol de 2007, 15:50:02 pm »
Per cert, algú podria posar l'adreça exacte d'on està el camp on jugarem  :icon_question:  :xin-xin

es el carrer montcada numero 2 on esta el club de natacio, i les naus on jugareu estan al mateix carrer una cantonada mes amunt a l'altre acera.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #321 el: 19 de Juliol de 2007, 15:50:16 pm »
on està la entrada del club per als socis el mateix carrer una mica mes amunt veuras el parking pels socis que es un solar, enfront mateix estan les naus ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #322 el: 19 de Juliol de 2007, 15:51:30 pm »
Juguem a les de parquet no???
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #323 el: 19 de Juliol de 2007, 15:52:32 pm »
si, les que et trobes just entrar per la porta ;)

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #324 el: 19 de Juliol de 2007, 15:52:50 pm »
jo igual em paso a veure aquests 2 partits 15:24  Resistència - LFA

16:22  @.com - 4 gats

aixi veig els forerus y els 4 gats, diueu que no hi ha grades,oi? pero hi ha espai pel public no? es que mai he entrat aquestes naus.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #325 el: 19 de Juliol de 2007, 15:54:37 pm »
PIPO no hi ha grada, no es com can balsach, pero si que hi ha espai per al public, ahir li vaig comentar al Manel si portarien cadires per la gent que hi anés pero em va dir que ja posarien bancs o algo semblant.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #326 el: 19 de Juliol de 2007, 15:54:59 pm »
oks gracies INIESTA  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Ferni

• Visitant
« Respondre #327 el: 19 de Juliol de 2007, 16:04:28 pm »
el lloc penso q es ideal, vaig entrar l'altre dia i és una bona pista per a jugar, el q hi ha perill d relliscades eh, vigileu!!! pero bueno abans q jugar a un camp esfaltat a ple sol del dia........
A més als q som socis del Club ens anirà bé per entre partit i partit anar-nos a fer unes ruixades a la piscina  ;D

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #328 el: 19 de Juliol de 2007, 16:09:48 pm »
el lloc penso q es ideal, vaig entrar l'altre dia i és una bona pista per a jugar, el q hi ha perill d relliscades eh, vigileu!!! pero bueno abans q jugar a un camp esfaltat a ple sol del dia........
A més als q som socis del Club ens anirà bé per entre partit i partit anar-nos a fer unes ruixades a la piscina  ;D

no fotem k jo vull anar sencer a la boda k tinc xDDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #329 el: 19 de Juliol de 2007, 17:04:43 pm »
Per les preocupacions de l'amic Murciano (i tothom en general):

En principi no haurem de tenir problemes per accedir al CNS, ja sigui a les dutxes, bar, restaurant...
Us agrairé que sí algú té alguna consulta referent al tema en qüestió, me la feu el mateix dissabte, però des del Club m'estan donant el màxim de facilitats possibles per a tot, cosa que és d'agraïr. :clap

El que sí és cert, és que no hi ha vestuaris a les naus i ens hem de desplaçar al CNS per canviar-nos i dutxar-nos. La distància són 20 metres, si és que arriba...
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Anàlisi.
« Respondre #330 el: 19 de Juliol de 2007, 23:15:01 pm »
Bé, desprès d'aquests dies pre-torneig, haver-me empassat entrenaments, amistosos, haver vist rivals, equip propi, etc... he analitzat a la majoria dels equips.

@rlekinats.com:
Sens dubte, els favorits. Tenen consistència de jugar de tant en tant, tenen un gran golejador (Gerard), un porter experimentat (encara que irregular, Cudi), un bon lideratge a l'equip (Manelinho) i a sobre per al torneig debuten Almuniaforever (aquest nen té moooolta qualitat) i Devesa (l'any passat amb Foreros va deixar a més d'un clavat). Tot el que no sigui el títol, crec que seria un fracàs. Estic orgullós de l'equip de la meva penya.

CE Quatre Gats:
Sense Pirri, que es perdrà el torneig, perden gran part de la 'chance' que els donava fa una setmana. Sense ell, es queden amb només un creador a mig del camp (Francesc), el seu fort serà la defensa, ordenada mentre no encaixin cap gol, i amb un bon porter, David, que treu meritíssimes boles sota pals. Crec que lluitaran per el bronze.

Resistència-Foreros:
Un matxembrat dels dos equips de l'any passat. Panso els dirigirà, i veient que la organització que portava l'any passat li va funcionar, repetirà. Em va agradar el seu sistema i la claredat d'idees, l'únic però, que tindrà en algunes places massa peces per posar al camp. Té centímetres en l'equip per als córners (Mutio), rapidesa a caudals (!00%sabadell, Pedro i Jabo) i el que no m'ha quedat clar és qui assumirà el lloc sota pals. No descarto que acabin campeonant o repetint la segona plaça.

Esquadra Arlekinada:
Els veig massa justos d'efectius, i a pesar de la qualitat dels seus jugadors, crec que al tercer o quart partit poden anar massa justos de forces. Alguns dels seus jugadors han millorat molt tècnicament, però la tàctica, em sembla que no serà el seu fort. Acostumats a jugar a futbol-sala, el futbito els pot desorganitzar sobre el camp. Crec que acabaran patint per ocupar alguna de les quatre primeres places.

Socis no Penyistes:
Curiosa barreja de jugadors, que pot donar uns inesperats fruits. Estic convençut que aniran de menys a més, i que a mesura que es vagin coneixent sobre el camp, poden donar alguna agradable sorpresa en els seus tres últims partits. Tenen un gran actiu davant (Militu), que per el que vaig veure dimarts està en forma, altres jugadors, com l'Éric Vilana han millorat molt. La porteria pot ser el seu taló d'aquí les, ja que hauran de combinar més d'un jugador i això pot donar mal de caps a l'entrenador. Sens dubte lluitaran per el bronze.

LFA:
Il·lusió, ganes, coratge. Molts son els adjectius que l'equip més jove del torneig aportarà al camp. Amb la missió de millorar l'anterior torneig, i amb tres novetats que han de donar el plus de qualitat a l'equip, aquest grup humà intentarà donar alguna sorpresa. La part dolenta és el calendari, ja que començaran contra l'equip més fort (@.com), i acabaran amb l'equip que acabarà millor al meu veure, els Socis. La seva missió és deixar un bon sabor de boca i passar per aigua la il·lusió d'algun equip.

(Son les meves apreciacions, eh! Que ningú s'ho prengui com una aposta).
« Darrera modificació: 19 de Juliol de 2007, 23:31:36 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #331 el: 19 de Juliol de 2007, 23:20:22 pm »
Birrero

A la porteria tenim un porter fixe que aquest dos dies d'entrenament no ha pogut venir! Es el Lutgardo.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #332 el: 19 de Juliol de 2007, 23:27:12 pm »
bones observacions, me les estudiare :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #333 el: 19 de Juliol de 2007, 23:28:38 pm »
Birrero
A la porteria tenim un porter fixe que aquest dos dies d'entrenament no ha pogut venir! Es el Lutgardo.

:ok Doncs així, a la que se us 'compacti' l'equip, podeu anar veient les vostres possibilitats reals de pòdium. El Lutgardo és un experimentat porter.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #334 el: 19 de Juliol de 2007, 23:30:37 pm »
Birrero

:ok Doncs així, a la que se us 'compacti' l'equip, podeu anar veient les vostres possibilitats reals de pòdium. El Lutgardo és un experimentat porter.

No hi ha TALÓ D'AQUIL·LES  :balla  :balla  :balla

El partit d'aui respecte al que vas veure dimarts a sigut molt millor!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #335 el: 19 de Juliol de 2007, 23:34:29 pm »
El partit d'aui respecte al que vas veure dimarts a sigut molt millor!

Tranquil he vist als teus jugadors bastants cops i no pas només el dimarts. Fins i tot a tu, t'he vist més d'un cop jugar.  ;)

I tots els equips tenen un taló d'Aquil-les... però cal descobrir on està.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
PROU DE MARRANADES
« Respondre #336 el: 20 de Juliol de 2007, 03:55:01 am »
Amb tot el respecte que aquest fòrum em mereix m'agradaria expressar algunes reflexions:

1.  Em sembla RIDíCUL que algú pretengui excloure participants d'un torneig que hauria de ser de  germanor i no un motiu de divisió. Potser seria més convenient el títol de "Torneig InterSocis", atès que per si mateixa la pertinença a una penya no pressuposa/obliga a ser soci del club.

2. Per la mateixa regla de tres, en properes edicions es podria plantejar la possibilitat de vetar les penyes que no estan constituïdes formalment com a tals o els socis amb menys de cinc anys d'antiguitat, o potser aquelles persones que no han pagat per tenir gravat el seu nom a tribuna o, ¿per què no?, les que mai havien comprat regalí-regalessia a la Nova Creu Alta.

3.- Alguns dels posts que he llegit parteixen de la base que pagar o no pagar els 100 euros d'un carnet ens fa més o menys arlequinats. Al qui pensi així li puc oferir una abasta llista de noms entre els quals hi ha exjugadors i simpatitzans històrics que no són socis per diferents motius (treball, problemes econòmics, disconformitat amb la política d'una junta...).

4.- Recordo que els clubs petits, que encara no omplim ni un quart del nostre estadi, tenim el repte d'eixamplar l'afició i no d'obstruir el seu creixement. Si algú és fa passar per arlequinat encara que només sigui per un dia, benvingut sigui: qui sap si a base de barrejar-se amb gent del Sabadell un dia no se n'acabarà fent (o és que algú neix ja arlequinat del ventre de la mare?).  No sé si teniu assumit que el dia que el nostre CES pugi a Primera sortiran arlekinats de sota les pedres, com fa un any ja van sortir aficionats del Nàstic d'on no n'hi havia. Però si això serveix per registrar plens fins a la bandera com els del Nou Estadi suposo que valdrà la pena ¿o no?

5.-  Em sembla una broma que entre els arguments que s'esgrimeixen per 'endurir' les normes es contempli la possibilitat que algú pugui reforçar el seu equip amb jugadors del primer equip o del filial. No sigui que algú tingués previst portar Messi o Schevchenko per guanyar ¡oh si! una medalla de níquel i l'aplaudiment de 20 espectadors. Recordant, de pas, que la inscripció es paga.

6.- Em temo que, en el fons de la qüestió, hi ha gent acomplexada que vol rebaixar el nivell del torneig per tenir més possibilitats (si, com dieu, l'important és passar una bona estona plegats, ¿què importa que hi hagi equips més bons que d'altres?).

7.- Fetes les anteriors reflexions recordo als participants que el qui vulgui dutxar-se haurà de ser soci... del Club Natació.

Dit això, i sense voluntar d'ofendre a ningú, convido l'organització a reflexionar.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #337 el: 20 de Juliol de 2007, 09:49:03 am »
Si s'exclouen participants serà per alguna cosa no? Que hi vas ser en alguna de les dues edicions i saps el que va passar potser? Primer informa't, documenta't i llavors ja parlaràs. I no em diràs que en alguna de les "grans" penyes a la qual estic segur que pertanys (sinó no té raó de ser aquest missatge) no és capaç de trobar entre els seus socis com a MÍNIM 6 socis del CE Sabadell? O es que potser els hi ha trastocat els plans per agafar gent d'un nivell més elevat que la resta fent-los passar per membres de la seva penya?
Perquè és molt fàcil criticar sinó fas res, oi?
Qui no fa res no pot ser criticat.
I si no t'agrada aquest torneig que la teva penya creeï un de propi i ja està.
I no et comentaré el punt 6 perquè estaria ple d'asteriscs! :****
I crec que el que ha de reflexionar ets tú.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #338 el: 20 de Juliol de 2007, 10:17:31 am »
Benvolgut arlekinato,

crec, també amb tots els respectes, que aquest tema ja s'ha tocat, però et respondré:

1. Em sembla RIDÍCUL que una penya del C.E. Sabadell no sigui capaç d'adjuntar a 10 o 12 persones que siguin socis del C.E. Sabadell.

2. Per jugar un torneig de penyes del C.E. Sabadell NOMÉS es requeria ser soci del C.E. Sabadell, a partir d'aquí cada penya sabrà (perquè l'organització no té manera de confirmar-ho) si aquestes persones són sòcies de les seves penyes.

3. No penso entrar a valorar, però fins a cert punt tot és qüestió de prioritats: jo (per posar l'exemple més proper que tinc) preferèixo pagar el meu carnet de soci del C.E. Sabadell i si fa falta abstenir-me d'anar al cine o a la disco. Per altra banda, conec gent que treballa els diumenges per la tarda, o bé són de Salamanca, Huelva, Canàries o Costa Rica que no poden venir a l'estadi, però són socis. Tot i que si em dius que algú no es farà soci per disconformitat amb una junta directiva... aquest és un altre gran mal del nostre club. Aquesta gent que dius ha d'entendre que el club està mooooolt per damunt d'una junta directiva. No he deixat de ser soci perquè hi hagués a la directiva en fulanitu o en sutanitu... fa temps que m'afeito i les pataletes de nen petit, són això: de nen petit.

4. Creus que limitar un torneig de penyes a que hi juguin els socis de l'entitat és obstruir el seu creixement? Interessant... però aquest punt me l'acabes comparant amb el Nàstic i si no recordo malament farà uns vint anys va passar el mateix amb el C.E. Sabadell quan vam pujar a Primera. Encara recordo a gent que s'enreia de mi quan pujava cap a la Nova Creu Alta, però havent pujat a Primera els veia allà mateix.

5. Ningú portarà als dos jugadors que anomenes, evidentment, però portar a jugadors del juvenil del propi C.E. Sabadell va ser el primer pas. Quin serà el següent? que una altra penya porti al filial? No és aquest l'esperit d'aquest torneig.

6. Gent acomplexada. Això sí que té gràcia! Qui té el complex: aquell que jugarà amb els socis de la seva penya que puguin anar a jugar o aquells qui si no els deixen portar al seu equip acostumat a jugar el torneig de torn, pel simple fet que no són socis d'una entitat que dicte les seves normes?

7. Doncs veig que has llegit només els post que t'han interessat. TOTS els participants es podran dutxar al Club Natació Sabadell, que com molt bé has dit: la inscripció es paga... 50 € per equip! tota una fortuna!!!

L'organització veient missatges com el teu té més clar que mai que qui no jugarà és perquè no són socis del C.E. Sabadell, perquè tenen prioritats per davant, ja siguin anar al cinema, pagar-se una entrada al camp del Far$a o potser perquè no els cau bé el senyor X de la junta directiva. Veuràs, segur que molt a contracor teu, que el torneig es jugarà i ja ho vaig dir una vegada: a qui no li agradin les normes, l'animo a organitzar un torneig amb les seves pròpies normes, així sabrà que és molt fàcil criticar però no tant organitzar.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #339 el: 20 de Juliol de 2007, 11:07:42 am »
 :oooooo: Molt ben dit Manel!
LFA: Bicampions del torneig interpenyes