Amb tot el respecte que aquest fòrum em mereix m'agradaria expressar algunes reflexions:
1. Qualsevol torneig té normes, si no t'agraden o no hi entres, és el que hi ha.
2. L'Organitzador posa les normes que creu cnvenients per a que el torneig es desenvolupi el millor que creguin.
3. El mateix, si el torneig està dirigit a la massa social arlequinada, els demés poden organitzar un torneig dirigit a... la massa social del Club de Puntaires de Catalunya, per exemple.
4. No sé que té que veure la velocitat amb els cogollos de Tudela. Si a algú li agrada el
, no serà pas perquè el deixin participar al Torneig, ho serà per gust, massoquisme o perquè pugem a primera i sigui un arribista.
5. Com he dit en un altre post, jo podria portar una sèrie de jugadors de gran qualitat i contrastada experiència, però seria un frau i seria catxondejar-me dels companys, amics i seguidors del
.
6. Acomplexats son els que han sigut capaços de portar a jugadors semi-professionals o jugadors habituals de categories inferiors per a emportar-se una copa per lluïr a la seu social de la penya, ja que sabien que ells solets no s'haguessin menjat una m***a marinera.
7. I del seté punt, només et dic una cosa: LLEGEIX, i COMPRÈN, que almenys vegi que els impostos que pago s'aprofiten per a les escoles.
Dit això, i sense voluntar d'ofendre a ningú, convido l'organització a reflexionar.
Jo convido a les penyes 'ofeses' per no haver pogut presentar un equip al torneig, que montin un torneig, unes 12 hores, unes 6 hores, o simplement un triangular:
Que es donguin compte del que costa buscar una pista, llogar-la, fer públic el torneig, redactar unes normes, llogar uns àrbitres, comprar uns trofeigs, buscar uns patrocinadors que t'ajudin a sufragar part de les despeses, fer que la gent es comprometi, que cap equip et deixi tirat la setmana del torneig, aconseguir els llistats dels jugadors, aconseguir algú que et faci anar el marcador, portar els resultats i estadístiques, controlar que ningú es descontroli...
I sobretot, quan algú es fa mal (i no parlo d'un braç trencat només), reaccionar a temps i aconseguir que tot sigui un susto i no passi a greu.
Doncs si a sobre de tot això, l'organitzador no pot posar unes mínimes normes per al torneig...