Bé, doncs jo les coses les veig així.
Crec que primer de tot, seria d'agrair, i donar les gràcies a totes les persones que gasten el seu propi temps per organitzar aquest torneig entre penyistes del Sabadell. Sense ells això i veure aquests posts tan llargs, no serien possibles.
També als patrocinadors perque gràcies a ells, això també ha sigut possible fer-ho.
Jo el que crec és que el millor és no enfadar-se amb ningú. Que hi havia coses que potser haguéssin sigut millor que no s'haguéssin vist. Doncs home, jo crec que si, però el que ningú podrà discutir, és que als que erem ahir a les naus del CNS és que ens uneix la mateixa estima per un equip. I el més important, després ens acabarem veient tots a la Nova Creu Alta, animant al Sabadell
Per acabar, doncs felicitar als 6 equips participants, i donar anims a TOTS els lesionats.
Anims al Militu i al Devesa, que ahir em va trucar i va dir-me que té un gran dolor a la part de les costelles, però res trencat. Haurà d'estar un dies amb calmants però aviat ja podrà tornar a fer esport. Vaja, i anims a mi mateix, que tinc un dit gros del peu com una "morcillita de burgos". El que passa, és que jo em vaig lesionar sol
jajaja caguntot No pot ser bona "tanta" qualitat tècnica
I ara si, acabo, amb el que crec que hauria de ser la imatge final del torneig:
- Resietncia Foreros -->
- @rlekinats.com -->
- Esquadra arlekinada -->
- 4 Gats -->
- La Força arlekinada -->
- No Penyistes -->