Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 109779 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #80 el: 09 de Juliol de 2007, 21:15:53 pm »
Ferni yo te saco de borrachera el dia antes, asi me evito ke el segundo mister desenvolupe su gran tasca como entrenador y tengamos ya algo ganado xDD :xupet

jajajajajaj, no no, yo saldré el sábado noche por Lloret a celebrar el campeonato de la Força, lástima q no lo celebre con el equipo... pero bueno en caso de hacer las cosas bién ya buscaria una fecha para la celebración, seguramente seria el lunes 23, el equipo saldria de la Nova Creu Alta con el trenet del parke Catalunya conducido por birrero dirección Ayuntamiento de Sabadell, una vez en el Ayuntamiento seriamos recibidos por el sr. alcalde de Sbd i posteriormente saldriamos al balcón a celebrar el título. Para finalizar cena de equipo y celebración en  la Republica ( q seguramente será lo único abierto un lunes noche...)

erik jo em vec capaç de cumplir aquests: el del móbil apagat no és problema perq sempre el tinc apagat, el de la siesta tampoc q amb els tours em faig unes siestes impressionants i el del sexe pos........ tmp em ve de 2 setmanes  ;D

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #81 el: 09 de Juliol de 2007, 21:17:15 pm »
La 7 me la passaré pel foro vull dir pel forro em sembla! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #82 el: 09 de Juliol de 2007, 21:19:53 pm »
Guus Hiddink Ferni :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #83 el: 09 de Juliol de 2007, 21:20:50 pm »
I el Birrero ki serà?? Camacho?? (espero que no suï tant com ell :Hecho_polvo: )

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #84 el: 09 de Juliol de 2007, 21:21:36 pm »
Ferni yo te saco de borrachera el dia antes, asi me evito ke el segundo mister desenvolupe su gran tasca como entrenador y tengamos ya algo ganado xDD :xupet

jajajajajaj, no no, yo saldré el sábado noche por Lloret a celebrar el campeonato de la Força, lástima q no lo celebre con el equipo... pero bueno en caso de hacer las cosas bién ya buscaria una fecha para la celebración, seguramente seria el lunes 23, el equipo saldria de la Nova Creu Alta con el trenet del parke Catalunya conducido por birrero dirección Ayuntamiento de Sabadell, una vez en el Ayuntamiento seriamos recibidos por el sr. alcalde de Sbd i posteriormente saldriamos al balcón a celebrar el título. Para finalizar cena de equipo y celebración en  la Republica ( q seguramente será lo único abierto un lunes noche...)

erik jo em vec capaç de cumplir aquests: el del móbil apagat no és problema perq sempre el tinc apagat, el de la siesta tampoc q amb els tours em faig unes siestes impressionants i el del sexe pos........ tmp em ve de 2 setmanes  ;D

jajaja vaya mister xDDD no os preocupeis xavales ke el dia de la recepcion del alcalde en la plaza del ayuntamiento abra muchas mas gente ke para el ascenso, total algunas peñas les va la vida este tornoe xDD

ferni strepers para la celebracion?? como lo ves? ni ke sea alguna de 15 años para ellos xDD :clap2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #85 el: 09 de Juliol de 2007, 21:23:47 pm »

jajaja vaya mister xDDD no os preocupeis xavales ke el dia de la recepcion del alcalde en la plaza del ayuntamiento abra muchas mas gente ke para el ascenso, total algunas peñas les va la vida este tornoe xDD

ferni strepers para la celebracion?? como lo ves? ni ke sea alguna de 15 años para ellos xDD :clap2

ya buscariamos, es una edad xunga por eso, 15 años... de 25 parriba te encuentro las q quieras para el striptease pero d 15..... si se conforman con alguna 30añera algo encontraremos, tienen q empezar a mirarse a las mujeres de verdad estos chavales.

Sobre el tema d kien sera Camaho ya digo q soy yo, q sudo el doble q él  :laugh: :laugh:

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #86 el: 09 de Juliol de 2007, 21:24:51 pm »
jder como os lo montais.... :laugh:

aver si la força nos va a sorprender!!!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #87 el: 09 de Juliol de 2007, 21:26:53 pm »
Podriem fer com Argentina, colokem els rivals i llestos! :laugh: El Ferni s'encarrega jajajaja! :pilotasso

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #88 el: 09 de Juliol de 2007, 21:27:52 pm »
I el Birrero ki serà?? Camacho?? (espero que no suï tant com ell :Hecho_polvo: )
El birrero és un cas apart :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #89 el: 09 de Juliol de 2007, 21:46:32 pm »

dificil eeh  :icon_mrgreen:

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #90 el: 09 de Juliol de 2007, 21:49:53 pm »

Vosotros habreis hecho 6 equipos como soys 40 socios >:D >:D
HONOR AL SABADELL

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #91 el: 09 de Juliol de 2007, 21:51:00 pm »
Podriem fer com Argentina, colokem els rivals i llestos! :laugh: El Ferni s'encarrega jajajaja! :pilotasso

el ferni enlloc de colocar als rivals es colocaria ell :borratxo :borratxo  ;D ;D

Ferni

• Visitant
« Respondre #92 el: 09 de Juliol de 2007, 22:04:10 pm »

el ferni enlloc de colocar als rivals es colocaria ell :borratxo :borratxo  ;D ;D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: vaya fama!! i aixó q no em coneixeu la majoria  :Paletas: :Paletas:... divendres a la nit si q em colocaré al FDV AREAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!!  :balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #93 el: 09 de Juliol de 2007, 22:15:22 pm »

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: vaya fama!! i aixó q no em coneixeu la majoria  :Paletas: :Paletas:... divendres a la nit si q em colocaré al FDV AREAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!!  :balla :balla :balla :balla :balla

fama la que et guanyes a pols  ;D

aquests diumengues de play-off 6 de la tarda i el ferni prenent-se una camamilla  :borratxo :borratxo

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #94 el: 09 de Juliol de 2007, 22:48:04 pm »
A tots els participants del torneig us informo com a "president" si esque es pot dir així de l'ESQUADRA ARLEQUINADA, el nostre equip farà una estada la nit de dijous a divendres i de divendres a dissabte a un hotel de la nostre ciutat. :laugh:

No direm el nom perque persones com en Ferni serien capaçes de fer pasarse per cuiners i posar-nos algo a la sopa xD jajaj o potser el senyor birrero que fa hores que no veig missatges seus jeje!!

Bé dons l'ESQUADRA ARLEQUINADA tornarà apareixer en públic despres de 2 mesos inactiva per problemes digestius xD.

Així dons men vaig, però continuaré llegint tot el que poseu aqui... x cert algu sap si hi haura control anti doping?? XD jajajaj

CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #95 el: 09 de Juliol de 2007, 22:52:06 pm »
Garces.... si lo del hotel ke dices es cierto....os habeis flipao!  ::)
 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #96 el: 09 de Juliol de 2007, 22:53:51 pm »

vosotros q ireis a las Barrakas?  :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: q tu eres capaz d ir a las barrakas de "caldes d montbui" con tal d ir d Barrakas tu.... tonces volveis todos fumaos y acabais en la piscina redonda del club en vez del pavellón ese.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #97 el: 09 de Juliol de 2007, 22:56:36 pm »
lo del hotel aora ya no podemos ir xk los 50 euros los teendremos k gastarnos pa participar sino teniamos una habitacion triple del hotel rits xD :laugh:   i eso k no es de nustra ciudaa...jaja

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #98 el: 09 de Juliol de 2007, 22:56:53 pm »

vosotros q ireis a las Barrakas?  :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas: q tu eres capaz d ir a las barrakas de "caldes d montbui" con tal d ir d Barrakas tu.... tonces volveis todos fumaos y acabais en la piscina redonda del club en vez del pavellón ese.
pues fui a las de Terrassa la semana pasada!!! xDD y pk tambien coincidian con las de Sant Cagat si no tambien hubiese ido! :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #99 el: 09 de Juliol de 2007, 22:58:45 pm »
A tots els participants del torneig us informo com a "president" si esque es pot dir així de l'ESQUADRA ARLEQUINADA, el nostre equip farà una estada la nit de dijous a divendres i de divendres a dissabte a un hotel de la nostre ciutat. :laugh:

No direm el nom perque persones com en Ferni serien capaçes de fer pasarse per cuiners i posar-nos algo a la sopa xD jajaj o potser el senyor birrero que fa hores que no veig missatges seus jeje!!

Bé dons l'ESQUADRA ARLEQUINADA tornarà apareixer en públic despres de 2 mesos inactiva per problemes digestius xD.

Així dons men vaig, però continuaré llegint tot el que poseu aqui... x cert algu sap si hi haura control anti doping?? XD jajajaj

nosotros estamos de concentración en benidorm, apartir del próximo jueves, playita, piscina, un poco de gimnasio...todo pagado por nuestro patrocinador, volveremos a sabadell el día 19, donde estaremos ospedados en el hotel Verdi, lejos de la presión ambiental, y donde ofreceremos 2 ruedas de premsa diarias, y el mismo viernes por noxe día 20, firmaremos autógrafos, y daremos camisetas y balones también firmados, el día 21, dia de partido, cojeremos nuetro autocar (con el escudo y los colores de nuestro gran equipo) y partiremos sin demora acia el lugar de celebración de dicho torneo, siempre iremos acompañador, por miembros de las fuerzas de l'orden i seguridad de l'estado, a fin de estar seguros por el abiso de atemptado, contra nuestras personas...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona