Lamentem molt la mala actuació del nostre porter ja que a perdut els nervis igual que l'arbitre ja que despres de suspendre el partit m'ha amenaçat personalement....la mentable...
Felicitar a la Resistencia-Foreros pel seu primer lloc. I les altres penyes també.
No se, opineu com heu vist els equips i tal.....
Salut!
Garcés tota crítica q pugui fer del teu equip q sàpigues q no va per tu. Sens dubte ets el cervell d'aquest equip i el màxim culpable d'aconseguir els 7 putns q heu fet apessar d no tenir cambis.
Referent als equips doncs jo en altres edicions de l'interpenyes no hi he estat pero avui les meves sensacions són que:
- REsistencia Arlekinada: un grandíssim equip, una gran bellessa futbolística, i realment enamorat m'he quedat de les pilotes q li possen aquests jugadors, mare meva!!! juguen cada partit a 300 per hora i han sigut els més q merescuts campions.
Un 10 per aquest equip, llàstima q només els veiem jugar junts un cop a l'any.
- Arlequinats.com: un bastant bon equip, amb bastant talent tmb, al primer partit contra nosaltres suposo q s'han refiat i per això han perdut pero a la resta, excepte contra la Resistencia han sapigut impossar el seu joc i demostrar el talent q té aquest equip. Fluixets en les segones parts, alguns s'els i nota la edat ja...
- Esquadra Arlekinada: molt bons en les contres i sens dubte els jugadors amb millor condició física, han donat molts problemes a la Resistencia al primer partit, han fet suar d valent als @.com i al final han aconseguit un increible empat amb els 4 gats i dsp golejar als no penyistes hi ha la Força, jugadors jovenets amb bastant talent la veritat.. llàstima q algun en comptes de cervell sembla q tingui cerradures...
- Penya els 4 gats: un molt bon bloc, es nota q fa anys q juguen junts alguns d'ells la veritat. Personalment crec q són un pel massa durs i bueno almenys contra nosaltres l'àrbitre a escombrat bastant en benefici a ells... pero bueno en general són un bon equip.
- Força Arlekinada: q dir dels noiets, formidables e increible la millora q han fet en respecte a passades edicions, mica en mica anar millorant i d cara a properes edicions ja poden buscar estar entre els 3 primers.
- Socis No penyistes: Un equip q a anat d menys a més desdel primer dia q es van coneixer, alguns jugadors com l'Enric, Militu o el Vito amb bastant talent, altres força lluitadors com el Guillermo i bueno en general són bons jugadors el q s'ha notat molt d q mai han jugat junts i q no es coneixien de res, a faltat fer una mica d pinya sinó podrien haber estat entre els 4 primers segur. Un equip q només a sumat 3 punts hi ha l'últim partit pero q a donat bastants problemes en algun q altre partit, especialment a les primeres parts.