Hola, com a jugador dels @.com i també membre de la organització, vull felicitar a tots els equips participants, al meu equip amb qui m'ho vaig passar d'alló més bé
, a l'esquadra, als 4 gats, als socis no penyistes i molt especialment als companys de la Força que em van sorprendre mooolt positivament (sou uns cracks, nanos!). El que no em va agradar va ser l'actitud d'alguns dels jugadors de la Resistencia (no vull generalitzar pq a alguns us coneixo i no tinc res a dir sobre la vostra actitud i bon comportament): Pero alguns...
en un torneig de germanor on l'únic objectiu és passar-ho bé entre penyes arlequinades, em sembla lamentable que un equip surti a jugar amb una actitud agresiva, amb rabia a la cara, donant una importància als partits com si es juguesin la final de la champions, cosint a patades als rivals (amb el consentiment arbitral, como no), i amb una falta de respecte sobre altres socis arlequinats...
És l'unic que em va saber greu, com a jugador i membre de la penya organtizadora, el fet que a alguns se'ls oblidi tan fàcilment que estem en un torneig entre amics. I que hagin de muntar numerets quan perden un partit o quan se'ls hi expulsa a algun jugador. I repeteixo, no vull generaltizar en un equip, sino que parlo de "persones" en concret, que no se saben comportar.
La resta tot genial, crec que vem viure un gran dia de futbol, bon ambient i vem veure un nivell molt igualat, on tothom podia perdre o guanyar amb quaselvol equip.. només cal mirar la classificació final tan ajustada, i veure que a la última jornada hi havia varios equips que encara obtaven al títol.
Dels arbitres
ni parlar-ne... crec que des de l'organització ens hem de replantejar el tema dels arbitres de cara a pròximes edicions, i mirar que no es carreguin alguns partits, com ho van fer.