q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran
pasooo ya, un cop aclarat tot amb la persona amb la que u tenia que aclarar, de seguir discutin.
No cee ni qui ets ni m'importa, pero desde el primer misatge que e escrit, mas contestat tu amb misatges amb punyals pero buenu ara es igual.
i buenuu tant si puc ser federat com porter del boomerang, allo si que te explicacio com tot en aquesta vida, el que pasa eske tu no en tens que fer res....
I aixo de que algunas cosas no baixo del b***o, no en tinc ni idea de a que et refereixes pero buenu mes igual i aqui lunic que segueix en plan ''rabias'' ets tu.
Guardameta:
1-el teu futur ja et pots imaginar el q m'importa... el tema no l'he tret jo sinó un membre del teu equip el qual em cau força bé pero bueno segueixo dient q pel fet d q siguis un porter "federat" no tens cap dret a actuar de la forma q ho vas fer.
2- Aquest comentari l'he fet a un company d'equip q t'intentava fer entendre una cosa al dir-li jo que passés i q " no baixaries del b***o" no és cap insult, simplement és una expressió catalana sinónim a dir: que seguiries pensant el mateix per molt q et donguem explicacions.
3- Jo rabies cap, jo no allargo el tema però si seguiu parlant del tema i vec alguna cosa q no m'agrada la diré, tan si ets tu com un altre forero.
4- de punyals no n'he donat cap, jo només doncs la meva opinió noi, el q no faré és aplaudir-te dsp de xulejar sortint a regatejar al camp anant guanyant per golejada en el penúltim partit i dsp de l'últim partit recorrer tot el camp a intentar agredir a un jugador nostre el qual tinc molt apreci.
i per últim dir q si ho tens tot aclarat em sembla perfecte, jo estic content q hagis parlat amb l'Iniesta hi hagis donat la cara pero apessar d'això alguns missatges teus per aquí tmb em resulten una miqueta xulescos i crec q si realment només entressis a disculpar-te no caldria fer tan show noiet i d moment ja portes 19 missatges i els q queden.
- Ara si q t'ho dic clar, no entraré en discussions infantils perq tinc uns quants anys més q tu i he vist uns quants partits més d futbol q tu, apart q teóricament era un torneig entre AMICS socis del CES.
jajajaja, mare meva...
baixa del burru se que vol dir, em referia a quins temas no creus que canvii dopinio pero buenu es igual.
Ningu ta aplaudit que m'aplaudeixis per sortir a regatejar amb la pilota, pero crec que aixo u pcu fe i com tot te un perill si me la prenen i xutan es gol, no? docns ya esta...
Nomes e entrat a disculparme, i a aconseguir posarme en contcte amb l'iniesta que ya u e fet.
i, de show no n'estic montant cap.. pero si creus que lestik montant doncss t'aguantaassssssssssss
I porto 19 misatges? doncs no ho havia vist, tampoc tinc intencio darrivarne a 100 i menys de ferme forero habitual...
doncs ya veig que amb gen com tu per aqui estariam tot el dia picats.