Autor Tema: M'agradaria saber d'on han sortit tants diners per a fitxar...  (Llegit 1527 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
M'agradaria saber d'on han sortit tants diners per a fitxar...
« el: 22 de Juliol de 2005, 18:30:55 pm »
Li e donat moltes voltes al tema  però no entenc com de cop i volta el CE Sabadell passa de no tenir ni un duro a poder fitxar a jugadors de "primera" i forçar el retorn d'alguns dels nostres bons jugadors de passades temporades.
Sincerament penso k o bé ens estan donant els jugadors sobrants d'altres equips de nivell i tindrem una plantilla igual o pitjor que altres anys (recordeu que del Tariq tmb esperavem molt...) o bé han robat algun banc.....jeje

De totes maneres penso que tenim un bon equip per si més no mantenir-nos facilment i deixo per a més endavant la possibilitat de fer el play off que no serà tan fàcil com molts creuen.... ja que recordeu q no només nosaltres ens reforcem eh   ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: M'agradaria saber d'on han sortit tants diners per a fitxar...
« Respondre #1 el: 22 de Juliol de 2005, 18:34:52 pm »
els 7 membres de la junta directiva an apostat fort possant pasta,tambe s'han guanyat el cor d'altres empreses i akestes tambe an aportat diners...nose projecte de ciutadania no? ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 22 de Juliol de 2005, 18:41:08 pm »
Això es el que espero que sigui tal com dius, però aquest projecte de ciutadania espero que si funciona sigui durader i no ens abandoni la temporada vinent, ja que si s'aconsegueix l'ascens fora bo poder mantenir una bona plantilla per a mantenir-se a segona A i no pas tornar a estar sense ni un duro que això si que seria fatal....

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 22 de Juliol de 2005, 18:46:27 pm »
jo crec k puji kuan puji el sabadell a 2a no vaixara al menys duran una bona temporada (de temps, no de una temporada de 38 jornades).Pk kuan es puji kom an sigut tants anys a 2a.b la gent apollara mes k mai pk no ens torni a pasar, vaja es el meu punt de vista aki inclueixo afició, empreses, etc...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #4 el: 22 de Juliol de 2005, 18:51:40 pm »
Yo no se de donde ha salido la pasta pero si que antes de final de temporada se dijo desde la directiva que si el sabadell mantenia la categoria habia gente dispuesta a poner dinero pero siempre que no bajara.

Saludos y feliz cumpleaños Lorena  :DDD, (es mi hija).

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #5 el: 22 de Juliol de 2005, 22:14:42 pm »
Quines ganes sembla que tenen alguns a buscar "peròs" a la situació econòmica i esportiva actual del Sabadell. Té molta o cap importància saber d'on han sortit els diners per a pràcticament poder doblar el pressupost de l'any passat i fitxar més i millor?

És de suposar que alguns directius, empreses i alguna institució s'han "mullat" en un projecte en el que hi creuen. De sota les pedres, segur que no han sortit els diners. A més, abans es realitzaven al club unes gestions bastant nefastes tant en lo econòmic com en lo esportiu. Actualment, sembla que es comencen a fer les coses més amb el cap i menys amb els peus.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 23 de Juliol de 2005, 18:30:36 pm »
Jo em sé de 2 constructors que hi han ficat pasta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #7 el: 28 de Juliol de 2007, 22:11:25 pm »
Estem fitxant jugadors cars

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 28 de Juliol de 2007, 22:19:46 pm »
Haber lolo, pareces el resucitador, ya que estás sacando temas de hace al menos dos años, te pido que si quieres con tú imaginación realizaras tus propios temas, no estes sacando unos que ya son historia, podría parecer que estas boicoteando el forum, removiendo el fondo y dejando turbio el momento presente.
                                                            :****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 28 de Juliol de 2007, 22:23:05 pm »
Vamos a ver lolo, de donde c**o sales tu :xupet

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 28 de Juliol de 2007, 22:27:58 pm »
Va, tranquils... lolo presentat al forum, al apartat, Presentat al Fòrum  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

joseph

• Visitant
« Respondre #11 el: 28 de Juliol de 2007, 22:40:16 pm »
Li e donat moltes voltes al tema  però no entenc com de cop i volta el CE Sabadell passa de no tenir ni un duro a poder fitxar a jugadors de "primera" i forçar el retorn d'alguns dels nostres bons jugadors de passades temporades.
Sincerament penso k o bé ens estan donant els jugadors sobrants d'altres equips de nivell i tindrem una plantilla igual o pitjor que altres anys (recordeu que del Tariq tmb esperavem molt...) o bé han robat algun banc.....jeje

De totes maneres penso que tenim un bon equip per si més no mantenir-nos facilment i deixo per a més endavant la possibilitat de fer el play off que no serà tan fàcil com molts creuen.... ja que recordeu q no només nosaltres ens reforcem eh   ;)

Correcta, diuen que el SOLITARIO alguns dels seus atracaments, deixava algo per financiar els fitxatxes.