Autor Tema: MVP del Interpenyas!  (Llegit 11575 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: MVP del Interpenyas!
« Respondre #40 el: 23 de Juliol de 2007, 00:29:53 am »
"Habla" a través de su "representante", el Arlekinado....  El mismo que nos cuelga esos videos tan fantásticos...  Unos cracks los dos...       :ok

Por cierto, me dejé destacar a los verdaderos cracks del torneo: "Valera Murciano", "Orife Albert" y "Madrigal Adry"

:laugh: :laugh: :laugh:  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #41 el: 23 de Juliol de 2007, 00:34:53 am »
                                  Ramon  (resistencia-foreros)

Pedro (Resis)                                Albert (No Socis)

Josep (LFA)

JABO (resis)                                   Sergio (Resis) (gran jugador, mejor persona) ;)

Misters: Ferni, Birrero, Panso :clap2
Pedrinho tu si que eres un crack como persona y como jugador! :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :oooooo: :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #42 el: 23 de Juliol de 2007, 00:37:55 am »
bueno, yo no estube todo el torneo i tampoco conozco a mucha gente... pero para mi, por lo que vi yo el mejor fue....DOMECO

CNS7

• Visitant
« Respondre #43 el: 23 de Juliol de 2007, 08:46:15 am »
No dieron premio, no al MVP del torneo??

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #44 el: 23 de Juliol de 2007, 08:49:29 am »
No dieron premio, no al MVP del torneo??

No, si existiria ese premio lo tendrías tu por lo que dicen los usuarios :visca
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #45 el: 23 de Juliol de 2007, 15:13:03 pm »
                                         Guardameta ( Esquadra)

Raul (@.com)                                                          Pedro (Resis-Foreros)

Joan Jordi (4 gats)

100%(Resis-Foreros)                                        Num.8( @.com)

A la banqueta;

Ramon (Resis-Foreros)
BerniSabadell (Esquadra)
Manelinho (@.com)
Num.10 (Esquadra)
Jabo (Resis-Foreros)
Enricvilana (No penyistes)

Entrenadors. Panso,Ferni i Birrereo!!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #46 el: 23 de Juliol de 2007, 15:14:59 pm »
                                         Guardameta ( Esquadra)

Raul (@.com)                                                          Pedro (Resis-Foreros)

Joan Jordi (4 gats)

100%(Resis-Foreros)                                        Num.8( @.com)

A la banqueta;

Ramon (Resis-Foreros)
BerniSabadell (Esquadra)
Manelinho (@.com)
Num.10 (Esquadra)
Jabo (Resis-Foreros)
Enricvilana (No penyistes)

Entrenadors. Panso,Ferni i Birrereo!!

Garces tas ekivocat al Guardameta posal al mig del camp k si no pot regatejar!  :cheer
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #47 el: 23 de Juliol de 2007, 15:18:27 pm »
Que tirria ens tens Garces :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #48 el: 23 de Juliol de 2007, 15:35:46 pm »
ya se ke no tiene nad aque ver con e MVP del torneo pero por no abrir un tema nuevo voy a puntuar a mi ekipo resistencia arlekinada sobre la actuacion en todo el torneo

Panso: un 10, en todo momento savia que hacer i tenia en mente las tacticas para cada partido y el rotamiento de cada jugador para llegar a los ultimos partidos los dificiles lo mas frescos posible

Murciano: un 8, no tuvo mucha suerte de cara a gol pero su veterania y sus consejos nos servio a los principiantes como yo para tirar adelante y tener un gran apollo cuando lo tenia de pareja en el campo  :-X :cheer :hurra

Pedro: un 10, al acabar el primer partido ya se lo comente a alguien que pedro era una autentica maquina me gusto muxisimo como jugo, es un muro en la defensa y encima llego al ultimo partido bastante fresco donde se le noto la veterania y marco el primer gol que nos encarrilo a la victoria y el trofeo, me quedo con la jugada que remata de cabeza en un corner la coje el portero recupera y corta el contraataque de cabeza otra vez  :clap

Mutio: un 8, otro veterano del ekipo de los foreros, demostro bastante calidad en defensa supo cortar bien muxos balones donde se quedava el contrario solo y subir al contragolpe, dio un toque de veterania y grandes consejos al equipo

Resistencia: un 9, nuestro gran capi como cortava las pelotas y defencia, cuando no estava pedro en el centro estava el una gran pieza tambien en el ekipo, en todo momento sin nervios cortando y subiendo el balon, incluso se animo a jugar un rato arriba conmigo en un partido si mal no recuerdo.

Jabo: un 10, el gran pixixi del torneo, al final tuvimos bastante compenetracion entre el y yo de ahi muxos de los goles que los dos marquemos gracias a la asistencia del otro, saco fuerzas en los ultimos partidos para tirar al ekipo alante y llevarnos la primera posicion, un crack :clap

Kazka: un 9, ****** con el kazka subiendo por la banda, el tio subia al contragolpe kuando podia pegava un buen pepinazo que no ivan del todo mal encaminados, incluso llego a marcar un gol, el tio subia y rapida mente replegava a defender, estuvo un partido de suspension por insultar al arbitro pero los demas partidos se salio en la defensa

Uri19: un 8, tambien otra gran pieza de la defensa cortando balones y poniendo el cuerpo ay abajo, tenia claro que si pasava la pelota no pasaria el jugador jejje, kuando las cosas no estavan claras no se lo pensava i la tirava fuera,falto en el partido contra la força y ya nos pensavamos que no volveria contra los @.com al final volvio y nos dio bastantes esperanzas ya que ese partido no podiamos contar con kazka por la suspension grande uri grande!

Kabra antiegarenca: un 10, nuestro zamora parando dos penaltis en el partido mas complicado que tuvimos que aguantar contra los @.com, perdio en algun momento un poco los nervios, pero esque quien no los perdio? Ramon es un autentico porterazo y lo demostro en los entrenamientos paxangas que icimos se lo tenia bien escondido el tio jejeje

Jaime: un 8, en algun momento se puso algo nervioso y no savia que hacer con el balon, pero poco a poco que ivan pasando los partidos el tio se puso las pilas, un autentico defensa cortando balones y parando al adversario gran marcador defensivo el que tuvimos, sobretodo gran amiga la del bar de su tia, que morena por dios xDDD

Ay esta mi opinion de cada uno de los componentes de mi equipo, ya hace dos dias del torneo y la verdad no me acuerdo de muxo solo recuerdo y no se me olvidara que quedemos CAMPEONES! :hurra
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #49 el: 23 de Juliol de 2007, 16:32:23 pm »
sergio te olvidas puntuarte tu a ti mismo pero como eres un tio muy legal me imagino que lo dejas para el mister  :tongue3:
para ti un 11  has sido un puntal en el equipo, te has desfondado en todo los partidos te has dejado el alma en todos los balones i siempre has sido de los primeros en escuchar i en obedecer, nunca has recriminado nada ni a mi ni a tus compañeros y has decidido partidos con tu grandioso chut a puerta y con tus pases geniales, pera mi eres el tio mas completo del torneo ,tengo devocion por varios xavales, el PAU, el 20 de la força (ahora no me acuerdo de su nombre  :tongue3: !!! a si el CNS7!!!) el jabo, pero tu has sido especial para mi, desde que te vi la primera vez me di cuenta que serias el mejor de todos y lo demostraste partido a partido, eres un megacrack amigo i gracias por permitirme haber ganado el torneo a tu lado  :oooooo:
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2007, 16:43:02 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #50 el: 23 de Juliol de 2007, 16:36:04 pm »
Perdona Panso però el 20 de la força es el Josep el CNS7 :reverencia2 :reverencia2
HONOR AL SABADELL

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #51 el: 23 de Juliol de 2007, 16:41:23 pm »
sergio te olvidas puntuarte tu a ti mismo pero como eres un tio muy legal me imagino que lo dejas para el mister  :tongue3:
para ti un 11  has sido un puntal en el equipo, te has desfondado en todo los partidos te has dejado el alma en todos los balones i siempre has sido de los primeros en escuchar i en obedecer, nunca has recriminado nada ni a mi ni a tus compañeros y has decidido partidos con tu grandioso chut a puerta y con tus pases geniales, pera mi eres el tio mas completo del torneo ,tengo devocion por varios xavales, el PAU, el 20 de la força (ahora no me acuerdo de su nombre  :tongue3: !!! a si navarro!!!!) el jabo, pero tu has sido especial para mi, desde que te vi la primera vez me di cuenta que serias el mejor de todos y lo demostraste partido a partido, eres un megacrack amigo i gracias por permitirme haber ganado el torneo a tu lado  :oooooo:

Gracias Panso tu si que as sido un crack e jugado algunas temporadas a futbito en la liga del consell y nunca havia tenido un entrenador como tu, yo realmente estava muy destrozado ya des de el partido de la força pero viendo que tu te estavas "peleando" con todo el mundo para hacer justicia por lo de las expulsiones que tuvimos no podia fallarte y decirte que no aguantava mas tenia que jugar como fuese hasta el final, gracias crack por ese dia te merecias ese trofeo, un abrazo amigo :oooooo: :clap :xin-xin

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #52 el: 23 de Juliol de 2007, 16:42:18 pm »
erik si senyor tens tota la rao amic  ;)  per cert tu tambe ets vas sortir de porter  :xin-xin tot i para una amb la cara  :laugh: anims erik poc a poc s´esta cumplint el que fa molt temps et vaig dir¿t´enrracordes?  ;)  

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #53 el: 23 de Juliol de 2007, 16:44:23 pm »
te copio la idea adrysbd voy acer mi alineacion inicial

Ramon  (resistencia-foreros)

RAÚL (@.com)                                PEDRO (resis)

Manelinho (@.com)

JABO (resis)                                   Pau(LFA)

CUDI (@.com), PEP (LFA), GARCÉS (esquadra), num8 (@.com), num10(4gats), guillermo(no penyistas),iniesta(LFA), ENTRENADORES: PANSO BIRRERO MASAJISTA: FERNI
 :beer2

Gerard, aunque por aquí es gerlau
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #54 el: 23 de Juliol de 2007, 16:45:15 pm »
el meu equip

ERIK (la força)
           PEDRO (resistencia-foreros)  KAZKA (resistencia-foreros)

MANELINHO (@rlekinats.com)

JOSEP (la força)                 JABO (resistencia-foreros)

Erik, el porter més jove, i va fer unes parades espectaculars fins i tot lesionat, amb els Resistencia.
Pedro, no passava cap (menys una crec que va sé la meva... :tongue3:) molt bon torneig.
Kazka, gran jugador, millor persona, ets un crack tiu!, hem va agradar la seva col.locació, i la seva forma de jugar.
Manelinho, la veterania al mitj del camp, es la millor, un jugador que està en tots els llocs, molt bon torneig manel.
Josep, que dir de tu, si ja t'ho he dit tot, un CRACK, res més ESPECTACULAR.
Jabo, devanter matagol..xD  lo seu es rebre la bola i enxufarla, merexedor del pitxitxi, felicitats!

Felicitar a tots els participants!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #55 el: 23 de Juliol de 2007, 16:52:14 pm »
Ara faré el meu equip amb col·locació i tot.
                                           Ramón(Resis)/David(4 mixus)
Pedro(RESIS)/PEDRO(LFA)                                         Almunia(@.com)/Mendo(lfa)
                                         Zizou Manel(@.com)/Pau(lfa)

JOSEP(LFA)/100%SABADELL(RESIS)                                    JABO(RESIS)/NAVARRO(LFA)

Apart d'això també destacaria a la defensa al Xavi i al Gaba i d'altres jugadors com el Francesc dels 4 gats que la veritat ens va fotre molt de mal :smart:

Entrenadors:Birrero Creixell,Hiddink Ferni,Caparros Panso :tongue3: :tongue3:
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2007, 17:00:16 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #56 el: 23 de Juliol de 2007, 17:07:42 pm »
Ara faré el meu equip amb col·locació i tot.
                                     Ramón(Resis)/David(4 mixus)
Pedro(RESIS)/PEDRO(LFA)                            Almunia(@.com)/Mendo(lfa)
                                      Zizou Manel(@.com)/Pau(lfa)

JOSEP(LFA)/100%SABADELL(RESIS)              JABO(RESIS)/NAVARRO(LFA)

Apart d'això també destacaria a la defensa al Xavi i al Gaba i d'altres jugadors com el Francesc dels 4 gats que la veritat ens va fotre molt de mal :smart:

Entrenadors:Birrero Creixell,Hiddink Ferni,Caparros Panso :tongue3: :tongue3:

Gràcies Erik per posar-me en la alineacio...però, sincerament, que vaig fer jo per estar en aquesta llista??
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #57 el: 23 de Juliol de 2007, 17:26:28 pm »
el MVP per mi ha de ser per l´erik  :oooooo:  ha jugat de porter per que sels va lesionar el seu i a fet paradas de molt merit, molta culpa de que ens guanyesin la va tenir ell parant moltissimas pilotes (hi aixo que no te dedicas a fer de porter que si et dediquessis ..... jejejeje ;D )
per cert ja no vull veuret plorar cap mes torneig que sempre tinc que anar jo a consolarte cada any  :laugh:  anims campio el trionf cada dia esta mes aprop vostre  :clap :clap.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #58 el: 23 de Juliol de 2007, 17:34:31 pm »
Gràcies Panso però la veritat es que yo habia jugat al Can Rull de porter lo que passa que l'any passat vaig preferir fer jugar al meu cosí que juga de porter a futbol sala i volguis que no ya està posicionat :ok

HONOR AL SABADELL

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #59 el: 24 de Juliol de 2007, 17:42:09 pm »
el meu equip

ERIK (la força)
           PEDRO (resistencia-foreros)  KAZKA (resistencia-foreros)

MANELINHO (@rlekinats.com)

JOSEP (la força)                 JABO (resistencia-foreros)

Erik, el porter més jove, i va fer unes parades espectaculars fins i tot lesionat, amb els Resistencia.
Pedro, no passava cap (menys una crec que va sé la meva... :tongue3:) molt bon torneig.
Kazka, gran jugador, millor persona, ets un crack tiu!, hem va agradar la seva col.locació, i la seva forma de jugar.
Manelinho, la veterania al mitj del camp, es la millor, un jugador que està en tots els llocs, molt bon torneig manel.
Josep, que dir de tu, si ja t'ho he dit tot, un CRACK, res més ESPECTACULAR.
Jabo, devanter matagol..xD  lo seu es rebre la bola i enxufarla, merexedor del pitxitxi, felicitats!

Felicitar a tots els participants!

Ni havia vist aquest post, tot i que m'havien comentat que existia,m no l'havia 'trovat'. La veritat és que m'ha fet gràcia... tot i que veig que el Navarrog no m'estima massa: que vols dir amb això de veterania :icon_question: :boig

:Paletas:

El meu equip:

Porter: Lutgardo -Equip de Socis- (amb aquella alçada, t'ho havies de pensar dues vegades abans de xutar...)
Reserva: David -Quatre Gats-

Defenses: Raúl -@rlekinats.com- (El Kaiser) i Pedro -Resistència Foreros- (quina paparra per 10 :allloro)
Reserves: Francesc -Quatre Gats- i Brq -@rlekinats.com-

Mig: Joan Jordi -Quatre Gats- (qui té classe...)
Reserva: Pep -LFA-

Davanters: 100% i jabo -Resistència Forerus- (em cansava només veure'ls a correr)
Reserves: Gerard -@rlekinats.com- i Devesa -@rlekinats.com-

Em sap greu deixar a molta gent fora de la llista ja que en general vaig veure un molt bon nivell. Felicitats a tothom :allloro :reverencia2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!