quin gran programa el de ahir nois, molt bè miquel molt bè molt bè, fantàstic el reportatge esglesastic, el autocar fantastic, aquet oriol oliver es un monstre, quin disseny deu meu! sembla el autobus del milan, i ja no vui parlar del àgap que van fer al canaletes aquet, quines tapes, es van posar tips, i a sobre ningú amb cervessa, nomès el utiller, el siscu dinarés, com li agrada a aquet home el alpiste! en fí nois, que alex perdissé es un currant, com el miquel. vaig parlar amb el roger que es amic meu i em va dir que li semblava que el reportatge ho havia fet el pirri, el cosí del miquel. heu de continuar amb aquesta linea, lo millor del programa es el fem club i els crèdits, amb els beatles, poseu algo de aquet grup en chillaut si pot ser algún dia, el altre dia a barna vaig comprar al top manta un que es inédit, si voleu us ho apropo o us faig copia. al e mule no hi es. salutacións a totos els visualistes del programa, estic enamorat, a veure cuan un altre equipo o ciutat tè un programa així.