Que quedi MOOOOOLT clar primer de tot, el meu reconeixement incondicional a la feia que fan una pila de professionals que ens permeten gaudir cada dilluns del nostre Sabadell... ara be, crec que tot el que es fa i es desfa en aquest mon sempre es pot intentar millorar. Amb aquesta i nomes aquesta intencio escric aquest missatge.
a) Es dedica massa temps a les capçaleres d'entrada: primer l'anunci arlequinat i despres la propia careta del programa: L'anunci esta molt be, pero no crec que faci falta fer-lo davant del programa ja que els que el veiem ja som arlequinats i no ens fa falta propaganda... crec modestament que aquest anunci s'hauria d'emetre en mitg d'altres programes de canalcatala. Sobre la careta del programa, dir nomes que la considero masa llarga en un programa tant necessitat de minuts i que podrien ser uns segons/minuts dedicats al contingut del programa que tant curt s'ens fa i que de ben segur agrairiem.
b) Esta molt be que se li dediqui un temps al basket arlequinat... pero sense exagerar. Aquest darrer dilluns, els minuts dedicats al futbol van ser quasi testimonials.
c) No em ficare en temes de publicitat pq si no hi ha qui pagui, no hi haura programa... tot i que cada vegada es mes exagerada la quantitat de talls i anuncis (suposo que deu ser pq paguen poc i se'n han de buscar mes)
d) Si es vol que el programa toqui temes de basket, que ho faci cada setmana... m'explico: crec que alhora de dir els resultats i classificacions del futbol tambe es podrien dir els del basket, no nomes quan li toqui sino que crec que seria mes interessant dir-ho cada setmana. Seria nomes uns segons que ens permetrien seguir millor els resultats i classificacio del basket.
e) Com ha dit algun cop algun company, filtrar i vigilar els missatges sms egarencs... tot i que sabem que ens miren des d'alla, no els hi donem el gust d'insultar-nos al nostre propi programa.
f) Aprofitar que el programa es en directe per interactuar mes amb l'espectador. Per exemple... aceptar emails o sms que preguntin coses als invitats i en un moment donat, fer-ne una seleccio i pasar-los al plato per a que el/els invitats poguessin contestar-los abans d'acabar el programa.
Be... si se'm ocurreix alguna cosa mes que cregi que pot servir per millorar-lo, ja l'afegire.
Gracies Magnetic2 per un excel·lent programa!