No sé que fariem sense tu Miquel, vaya hores. Això és entrega per un ideal ( de sentiment i empresarial).
Jo fa dies que hi dono voltes, però pel temps que té el programa ho veig dificil.
Coneixeu aquell home d'ulleres quesurt a alguna pregunta més, que està en un camp de futbol (suposo que el camp nou) i diu "ho haveu vist, ho haveu vist, la mare que els va parir", doncs jo agafant aquest comentari havia pensat que potser per la temporada que ve, podriem introduir uns minutets (3-5 min) d'anàlisi del arbitratge o de les decisisons més polèmiques i es podria titular una frase que dic cada partit "PERÒ QUE PITES". A Sabadell hi ha hagut arbitres i suposo que de bons també. Es podria demanar la colaboració d'algun d'ells per fer aquesta secció.
Si voleu es podria englobar dins el resum del partit, no ho sé, és només una idea per donar-hi voltes a veure com es podria fer.
Jo vaig coneixer un d'arbit de 1ª però ja era gran i ara ho deu ser més encara, es deia Forés i encara pitava partits de veterans del bar$a.
Aquí deixo el meu pensament ja em direu si és possible o no i si a la gent li agradaria o no.
Visca el Sabadell.