Autor Tema: precio de la renovacion del dni  (Llegit 14933 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
precio de la renovacion del dni
« el: 23 de Juliol de 2007, 21:17:01 pm »
cuando vale renovar el dni, es ke mañana tengo ke ir alli a la comisaria a renovar y haver si no voy a llevar pasta y me van a tener alli retenido o algo :laugh: :laugh: :laugh:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: precio de la renovacion del dni
« Respondre #1 el: 23 de Juliol de 2007, 21:19:25 pm »
Me parece entre unos 6-15 €
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 23 de Juliol de 2007, 21:24:59 pm »
Nose como andaran las colas pa lo del DNI, yo de ti me llevaba el cojin por si acaso jaja
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 23 de Juliol de 2007, 21:27:56 pm »
Ves temprano antes de que abran incluso porque a veces dan numeros y como no estes dentro de esos numeros mal asunto...
Grada Jove - La Força Arlekinada

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 23 de Juliol de 2007, 21:32:04 pm »
Ves temprano antes de que abran incluso porque a veces dan numeros y como no estes dentro de esos numeros mal asunto...
si si lo se tengo pensado ir a las 8 haver si tengo suerte y no hay muxa gente, si no tendre que entretenerme ablando con algun agente de la seguridad  :police:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 23 de Juliol de 2007, 21:44:23 pm »
si si lo se tengo pensado ir a las 8 haver si tengo suerte y no hay muxa gente, si no tendre que entretenerme ablando con algun agente de la seguridad  :police:

a las 8? yo diria q a las 6 ya hay gente.... es una auténtica vergüenza lo del DNI es totalmente tercer mundista, hay 3 colas la de los pasaportes llena d inmigrantes, la del DNI y otra para no se que, y eso es un auténtico caos la verdad, tu puedes llegar a la cola a las 10  q si a las 14 H stas apunto q t toke t jodes y vuelves mañana porq t cierran.
Creo q hacen entrar d 10 en 10 a la gente pero uffffff pillan 10 cada 45 minutos, es un auténtico caos..... yo tube q ir 3 veces para q me lo pudieran hacer y la verdad el último dia empecé hacer cola a las 9 de la mañana y salí sobre las 12: 45 H, así q tus 3 horitas no te las quita nadie, lo dicho paciencia, traete la GAME BOY y el móbil por si haces alguna amiguita en la cola y te da su número......
Yo al final acabé haciendome amigo d una señora de 60 y largos años que me explicó q viajaba muchísimas veces a Milán, q era una admiradora d la cultura italiana y aficionada del Milan!! y eso q la señora era mas catalana q yo q se.....  :ok en fin siempre se aprenden cosas d la vida.....

Ahora ya se donde pasarás las vacaciones 100 % Sabadell... en la cola de la Comisaria para hacerte el DNI!! t paso a buscar el día del derbi haber si ya t lo han renovado  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 23 de Juliol de 2007, 21:46:59 pm »

a las 8? yo diria q a las 6 ya hay gente.... es una auténtica vergüenza lo del DNI es totalmente tercer mundista, hay 3 colas la de los pasaportes llena d inmigrantes, la del DNI y otra para no se que, y eso es un auténtico caos la verdad, tu puedes llegar a la cola a las 10  q si a las 14 H stas apunto q t toke t jodes y vuelves mañana porq t cierran.
Creo q hacen entrar d 10 en 10 a la gente pero uffffff pillan 10 cada 45 minutos, es un auténtico caos..... yo tube q ir 3 veces para q me lo pudieran hacer y la verdad el último dia empecé hacer cola a las 9 de la mañana y salí sobre las 12: 45 H, así q tus 3 horitas no te las quita nadie, lo dicho paciencia, traete la GAME BOY y el móbil por si haces alguna amiguita en la cola y te da su número......
Yo al final acabé haciendome amigo d una señora de 60 y largos años que me explicó q viajaba muchísimas veces a Milán, q era una admiradora d la cultura italiana y aficionada del Milan!! y eso q la señora era mas catalana q yo q se.....  :ok en fin siempre se aprenden cosas d la vida.....

Ahora ya se donde pasarás las vacaciones 100 % Sabadell... en la cola de la Comisaria para hacerte el DNI!! t paso a buscar el día del derbi haber si ya t lo han renovado  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

jajaja que c***** mira el ferni como se lo pasa con las xavalillas de 60 años :laugh: :laugh: :laugh: bueno pos nada mis vacaciones es a la comisaria de sabadell si alguien pasa por la gran via y me ve alli en la puerta tirao como si fuese un imigrante esperando para los papeles que me pite xDD :beer2 supongo que pal 9 de septiembre estare apunto ya :botador

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 23 de Juliol de 2007, 21:47:52 pm »

jajaja que c***** mira el ferni como se lo pasa con las xavalillas de 60 años :laugh: :laugh: :laugh: bueno pos nada mis vacaciones es a la comisaria de sabadell si alguien pasa por la gran via y me ve alli en la puerta tirao como si fuese un imigrante esperando para los papeles que me pite xDD :beer2 supongo que pal 9 de septiembre estare apunto ya :botador

A más de uno le irá bien tener el Taulí al lado :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 23 de Juliol de 2007, 21:49:59 pm »
oye y alguien save si tengo que llevar algo a parte del dni antiguo?? solo faltaria que despues de tanto rato me falte algo xD :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #9 el: 23 de Juliol de 2007, 21:54:05 pm »
oye y alguien save si tengo que llevar algo a parte del dni antiguo?? solo faltaria que despues de tanto rato me falte algo xD :beer2

si. los kellogs para la mañana, el despertador, una linterna, unas chanclas, jabón, ropa para cambiarte, unas garrafas para beber, y bueno en general LA TIENDA DE CAMPAÑA!

No ahora en serio, q yo recuerdo no hay q llevar nada mas, el dedo para q t lo mojen....... de negro y GANAS DE PASARLO BIÉN!! como cuando t ibas d colonias.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 23 de Juliol de 2007, 21:57:13 pm »
jajaajaaj almuniaaaaaaaaaa akuerdate de las fotos!!! pilla alguna del torneo que sales mu guapo! :-* :-* :-* jaajajajaajajaaajaj ajaajaja
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 23 de Juliol de 2007, 21:59:26 pm »

si. los kellogs para la mañana, el despertador, una linterna, unas chanclas, jabón, ropa para cambiarte, unas garrafas para beber, y bueno en general LA TIENDA DE CAMPAÑA!

No ahora en serio, q yo recuerdo no hay q llevar nada mas, el dedo para q t lo mojen....... de negro y GANAS DE PASARLO BIÉN!! como cuando t ibas d colonias.
jaja el dedo donde me lo ban a mojar de negro????? >:( >:( :o

Pd. Toni si las imprimire y se las empezare  a enseñar al ke este delante mio de la cola haver si con suerte le rayo y se va y asi voy avanzando jajajaj :beer2

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 23 de Juliol de 2007, 22:15:12 pm »
cuando vale renovar el dni, es ke mañana tengo ke ir alli a la comisaria a renovar y haver si no voy a llevar pasta y me van a tener alli retenido o algo :laugh: :laugh: :laugh:

uns consells que jo vaig  anar la setmana pasada.........arri bo a les 8 del mati una cua de collons,agafo i li pregunto a un policia que havia per alla aprop i hem diu.....todos venis de golpe a primera hora pero se puede venir asta las 2 y por la tarde ahora tambien............ ..total que agafo i foto el camp cap a casa,torno a les 12 i mitja i a la 1 ja estaba unaltre cop a casa nomes havien 3 persones davant meu..............pe r tant el meu consell ves sobre les 12 i mitja 1 que esta buit............ahh i el preu 6,70€ i 2 fotos

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 23 de Juliol de 2007, 22:30:15 pm »

uns consells que jo vaig  anar la setmana pasada.........arri bo a les 8 del mati una cua de collons,agafo i li pregunto a un policia que havia per alla aprop i hem diu.....todos venis de golpe a primera hora pero se puede venir asta las 2 y por la tarde ahora tambien............ ..total que agafo i foto el camp cap a casa,torno a les 12 i mitja i a la 1 ja estaba unaltre cop a casa nomes havien 3 persones davant meu..............pe r tant el meu consell ves sobre les 12 i mitja 1 que esta buit............ahh i el preu 6,70€ i 2 fotos
****** dagar muchas gracias pues si ire entonces tardecito, me has ahorrado un madrugon y una espera bastante larga :beer2

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #14 el: 23 de Juliol de 2007, 22:43:55 pm »
A mi em va passar el mateix que al dagar. Primer vaig anar a les 9:30, hi havia molta cua i me'n vaig anar a l'autoescola. Quan a la 13 vaig acabar, m'hi vaig passar un altre cop i en 10 minuts ja estava. I si no sempre pots anar a la tarda.  :dance

:beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 23 de Juliol de 2007, 22:46:35 pm »
jo m'he de fer el passaport, i allo es un cao...xDD jo aniré per la tarda, es veu que hi ha menys gent!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 23 de Juliol de 2007, 22:48:49 pm »
He passat molts dies a la 1, i no hi havia ningú fent cua  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 23 de Juliol de 2007, 22:53:29 pm »
freaaak!! ;D ara han fet allò de agafar numero, i es tot una m****, jo pel dni, no vaig tardar res, perque eren les 2 o aixi, pero laltre dia pel passaport no podia, perque no tenia numero, i el numero s'ha d'agafar de bon de mati crec..  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #18 el: 23 de Juliol de 2007, 22:59:32 pm »
freaaak!! ;D ara han fet allò de agafar numero, i es tot una m****, jo pel dni, no vaig tardar res, perque eren les 2 o aixi, pero laltre dia pel passaport no podia, perque no tenia numero, i el numero s'ha d'agafar de bon de mati crec..  :beer2

precissament per aixo es forma el cacao,la gent creu que donen numeros i quan arriba a un cupo ja esta i no es aixi......el numero tel donen al entrar,vaja jo vaig anar a les 12 i mitja i al entrar el policia em va donar el numero i apa,li vaig preguntar i em diu es asta las 2 toma el numero

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 24 de Juliol de 2007, 02:06:39 am »
jo vaig anar-hi just abans d'anar a Mallorca a veure el Sabadell a les 9:30 i a les 10:00 ja estava. jo crec que es tenir sort xD i lo mes problemàtic es el passaport que nomes en fan uns 45-50 per dia i si no hi vas a les 8 del mati ja no te'l pots fer perque ja no et donen numero.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa