Autor Tema: ADEU U.E.FIGUERES, CASTELLDEFELS NOU RIVAL A 2aB !!  (Llegit 21751 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: ADEU U.E.FIGUERES, CASTELLDEFELS NOU RIVAL A 2aB !!
« Respondre #20 el: 28 de Juny de 2007, 18:20:52 pm »
No entenc la mania al Figueres com si fos culpable del descens de l'any passat , quan vem ser nosaltres ke no vem ser capaços de ficar dintre cap de les 20 ocasions d gol ke vem tenir. Ells es van esforçar per la seva supervivencia economika , no per putejar-nos coi , en fi , molt trist el ke sta passant al futbol , i molt tontos akests de Miapuesta si es pensen ke a Castelldefels anirà més gent ke a Figueres , on almenys eren un club històric.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #21 el: 28 de Juny de 2007, 18:31:03 pm »
però com ha sigut tot això jo m'he quedat bocabadat amb la noticia quina sort ha tingut el Castefa de 3ª va i puja a 2ªb això si que és sort ho sento molt pel Figueres perquè s'ha mort i això fot molt però es el que hi ha.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #22 el: 28 de Juny de 2007, 18:37:27 pm »
No no , resulta ke el castelldefels en si  segueix a tercera , akest es un ekip nou inventat , o sigui , més patetik del ke sembla eh , pk resulta ke per una banda , la poka afició del Figueres es keda sense ekip , la pokissima afició del Castelldefels seguirà apoyant als seus a tercera suposo , i akest ekip serà ocupa a Castelldefels  , jugant a 2B i amb el suport dels pares dels jugadors i poka cosa més , total , un nou pas cap a la fi del futbol

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #23 el: 28 de Juny de 2007, 18:38:16 pm »
Això tan sols està començant, em sembla a mí.
Cada vegada van sorgint més rics o empreses grans que compren clubs i places d'altres que estan endeutats i em sembla que tard o d'hora Catalunya seràn 4 clubs (Barça, Espanyol, Sabadell i Nàstic), tot el demés seràn alguns històrics vinguts a res com ara són Palamós, ¿Europa? i d'altres que directament desapareixen com Figueres i el pròxim serà el Terrassa.
Tothom sap que L'Hospitalet, Gramenet, Badalona MAI PUJARAN A SEGONA A perquè no els interesa (remodelació d'estadi o gespa, pocs socis més hi haurien, gastos de plantilla més cars, etc).
FUTBOL PODRIT A CATALUNYA (sobretot) però a Sabadell no ens passarà, ja ho veureu.
Honor al Sabadell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #24 el: 28 de Juny de 2007, 18:39:50 pm »
Una pena por el Figueres  :bigcry:, ningún club con tanta historia se merece esto ninguno. Al final será verdad k el fútbol es un mundo más de negocio k de otra cosa.

Pues nada nos tocará ir a Castelldefels, nunca me lo esperaba esto ya me recuerda el caso del Ciudad de Murcia. Hoy en día el fútbol es un puro y duro negocio y los aficionados en muchos casos somos los unikos perjudicados k nos kedamos sin equipo y somos los k les damos de vivir a mas de uno.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 28 de Juny de 2007, 18:40:34 pm »
No no , resulta ke el castelldefels en si  segueix a tercera , akest es un ekip nou inventat , o sigui , més patetik del ke sembla eh , pk resulta ke per una banda , la poka afició del Figueres es keda sense ekip , la pokissima afició del Castelldefels seguirà apoyant als seus a tercera suposo , i akest ekip serà ocupa a Castelldefels  , jugant a 2B i amb el suport dels pares dels jugadors i poka cosa més , total , un nou pas cap a la fi del futbol

segons es comenta l'actual ue.castelldefels pasara a ser....unio esportiva miapuesta castelldefels B vaja que seguiria de filial

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #26 el: 28 de Juny de 2007, 18:41:44 pm »
Jo proposo, com ja es deia en un altre comentari, de no anar al camp del Castelldefels, o millor, fer com a Sant Boi veure´l desde fora pero no donar ni un euro a aquests ricachos que només volen enfonsar el esport (sigui el que sigui).    :****

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #27 el: 28 de Juny de 2007, 18:44:35 pm »
Home al camp del Castelldefels si pujem a les valles el partit es veu perfectament :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #28 el: 28 de Juny de 2007, 18:48:44 pm »
dons que voleu que us digui ? a mi me la porta fluixa i aixi de pas tenim un desplaçament a prop  :tongue3:     :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Molt mala notícia pel futbol
« Respondre #29 el: 28 de Juny de 2007, 19:04:52 pm »
Crec que és una notícia pèssima pel futbol com a  esport aquesta "americanització", en què els equips passen a ser meres franquícies... a 2a A amb la història aquesta del Granada 74 en lloc del Ciudad de Murcia, i ara a 2a B un club històric com el Figueres (quants anys vam compartir categoria amb ells, tant a 2a A com a 2a B) desparegui d'aquesta manera... de totes maneres he escoltat pel 3-24 que els accionistes minoritaris del Figueres (que sumen un 48% de les accions) portaran aquesta decisió als tribunals... a veure com acaba tot plegat. Amb el què els hi va costar mantenir la categoria...
Estic d'acord amb el Hool Arlequinat que no és bona aquesta rancúnia contra certs equips només per certes coses que van passar l'any passat... en fi, si es confirma la notícia, es demostrarà que el futbol cada cop és menys esport.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #30 el: 28 de Juny de 2007, 19:53:52 pm »
directament desapareixen com Figueres i el pròxim serà el Terrassa.
Tothom sap que L'Hospitalet, Gramenet, Badalona MAI PUJARAN A SEGONA A perquè no els interesa (remodelació d'estadi o gespa, pocs socis més hi haurien, gastos de plantilla més cars, etc).
FUTBOL PODRIT A CATALUNYA (sobretot) però a Sabadell no ens passarà, ja ho veureu.

Què vols dir amb això que el Terrassa F.C. desapareixerà?  Jo espero que no perquè ens quedariem sense derbys al Vallès si m'ho passo molt be disfrutant d'aquest gran partit espero que el Terrassa no desaparegui com disfruto amb els insults mare meva em desfogo i tot cridant. No m'agradaria que desapareguesin els equips catalans tots mereixen estar vius.

Catalunya = a Més que un club.
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2007, 19:59:03 pm per dicvgl »
Visca el Futbol Català!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #31 el: 28 de Juny de 2007, 20:08:00 pm »
directament desapareixen com Figueres i el pròxim serà el Terrassa.

Què vols dir amb això que el Terrassa F.C. desapareixerà?  Jo espero que no perquè ens quedariem sense derbys al Vallès si m'ho passo molt be disfrutant d'aquest gran partit espero que el Terrassa no desaparegui com disfruto amb els insults mare meva em desfogo i tot cridant. No m'agradaria que desapareguesin els equips catalans tots mereixen estar vius.

Catalunya = a Més que un club.

Esperamos que el Terrassa y el Sabadell nunca desaparezca ya que se acabarían esos derbis tan bonitos que siempre se dan con estas 2 grandes aficiones. No me imagino la desaparición de mi Terrassa ni la del Sabadell como ha pasado con lo del Figueres, ni me lo creo que sea posible ni que pase eso.

Yo quiero siempre esos derbis, y cuanto más arriba estemos los 2 equipos del vallés mucho mejor ya kiero k esta temporada subamos los 2 a 2ª A ojalá. No quiero que desaparezca ni el Terrassa ni el Sabadell pese a que muchos deseen eso (tanto de un club como de otro), ya k eso es la salsa de fútbol y sin derbis pues no sería lo mismo.

Terrassa sin el Sabadell y Sabadell sin el Terrassa creo que sinceramente sería mucho más aburrido asi k confio en que nunca desaparezcan ninguno un saludo y no seais pesimistas k los 2 equipos seguirán adelante.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #32 el: 28 de Juny de 2007, 20:11:46 pm »
Bien dicho compañero Pajarillo ambos clubs seguiran en la misma categoría y ojala que suban eso seria lo suyo pero eso si siempre metidos en la misma categoria si bajan, bajan los 2 y si suben, suben los 2

Visca el Sabadell :scut i Visca el Terrassa m'encanten els derby's
« Darrera modificació: 28 de Juny de 2007, 20:23:26 pm per dicvgl »
Visca el Futbol Català!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #33 el: 28 de Juny de 2007, 20:28:18 pm »
VISCA EL TERRASSA Y EL SABADELL PARA SIEMPRE (FOREVER)  :beer2

Desconnectat annusk@

• Aleví
  • Gènere: Femení
« Respondre #34 el: 28 de Juny de 2007, 21:26:06 pm »
I amb tot això del Figueres, al final, qui jugarà a Vilatenim? La FE Figueres? A primera catalana?
Sempre endavant Sabadell!

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #35 el: 28 de Juny de 2007, 21:26:48 pm »
Pues yo como que "Visca el Terrassa" no lo digo ni borracho :boig :pilotasso

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

PD: Eso no significa que no me gusten los derbis, eh :scut

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #36 el: 28 de Juny de 2007, 21:33:09 pm »
hola fqamilia arlekinada ¿que es el mismo **** con diferente collar? ya que si an comprado me imagino que son los mismos que nos hicieron la puñeta el año pasado conque para mi si es asi a 3 a3 y que vengan pronto que les vamos hacer un abrazo de oso :balla :balla :balla :Hecho_polvo: :exxxx :plora :plora :plora povres los de mia puesta pero visca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #37 el: 28 de Juny de 2007, 21:33:52 pm »
I amb tot això del Figueres, al final, qui jugarà a Vilatenim? La FE Figueres? A primera catalana?

Doncs si ha sigut molt fort eh!
Segons m'han dit alguns socis del Figueres els altres inversors del club no els han deixat parlar i quan els han dit el micròfon per parlar el "senyor" Flix ha cridant a uns de seguretat per evitar que parlessin
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat annusk@

• Aleví
  • Gènere: Femení
« Respondre #38 el: 28 de Juny de 2007, 21:55:10 pm »

Doncs si ha sigut molt fort eh!
Segons m'han dit alguns socis del Figueres els altres inversors del club no els han deixat parlar i quan els han dit el micròfon per parlar el "senyor" Flix ha cridant a uns de seguretat per evitar que parlessin

Doncs la veritat és que em sembla molt fort, això de no deixar dir res als que saps que no pensen igual que tu. On és la llibertat d'expressió??????
Sempre endavant Sabadell!

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #39 el: 28 de Juny de 2007, 23:00:56 pm »
pero l' any vinent el castelldefels que esta a 3 sera rival nostre