Autor Tema: Fútbol Anglés  (Llegit 645 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Fútbol Anglés
« el: 25 de Juliol de 2007, 12:35:01 pm »
Estaria b que a part de centrarnos només en  la nostra lliga, la española, també ens centrem en la lliga d'on va néixer el futbol la anglesa.
Aqui us deixo les incorparacions que han fet de moment.
 - Arsenal: Eduardo da Silva (Dinamo de Zagrev), Bacary Sagna (Auxerre), Lukasz Fabianski (Legia Varsovia), Angel Di Maria (Rosario Central)
 - Chelsea: Florent Malouda (Lyon), Alex (PSV Eindhoven), Claudio Pizarro (Bayern Munich), Tal Ben-Haim (Bolton), Steve Sidwell (Reading)
 - Liverpool: Fernando Torres (Liverpool) , Ryan Babel (Ajax), Yossi Benayoun (West Ham), Andrej Voronin (Leverkusen), Lucas Pezzini (Gremio Porto Alegre), Lucas Leiva (Gremio Porto Alegre), Alexander Kacaniklic (Helsingborgs)
 - Manchester United: Owen Hargreaves (Bayern Munich), Nani (Sporting Lisboa), Anderson (Oporto), Giuseppe Rossi (Parma), Gerard Piqué (Zaragoza)
 - Newcastle: David Rozehnal (PSG), Geremi Ndjitap (Newcastle), Joey Barton (Manchester City), Mark Viduka (Middlesbrough)
 - Birmingham: Pascal Feindouno (Saint-Etienne), Schmitz Rafael (Lille), Ahmed Mido (Tottenham), Daniel de Ridder (Celta Vigo), Garry O'Connor (Lokomotiv Moscú), Stuart Parnaby (Middlesbrough), Fabrice Muamba (Arsenal), Olivier Kapo (Levante)

Magnifics fitxatxes a fet el Chelsea i el Liverpool.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
Re: Fútbol Anglés
« Respondre #1 el: 25 de Juliol de 2007, 17:53:57 pm »
els del manchester tamb m'agraden força!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 26 de Juliol de 2007, 00:45:31 am »
Per qui no ho hagi vist encara, aquest any televisió espanyola donarà dos partits de la premier cada cap de setmana, en teoria un a la 2 i l'altre a teledeporte(canal obert via tdt)  :reverencia2 :clap2 :pilotasso
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 26 de Juliol de 2007, 00:54:28 am »
Per qui no ho hagi vist encara, aquest any televisió espanyola donarà dos partits de la premier cada cap de setmana, en teoria un a la 2 i l'altre a teledeporte(canal obert via tdt)  :reverencia2 :clap2 :pilotasso

doncs pels que tenim D+ es una gran p****a xD ja que abans podiem veure fins a 6 partits de la jornada en directe i gracies aquesta compra nomes em podrem veure 2  :paret :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa