Autor Tema: Dimecres 25-7 presentació de l'equip a les 19,30  (Llegit 10785 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Dimecres 25-7 presentació de l'equip a les 19,30
« Respondre #60 el: 26 de Juliol de 2007, 17:04:41 pm »
Ya tenemos nueva "novia" del Panso -------->   Ivan Serrano    :laugh:

Por cierto, quien era el compañero Ripollet?  yo estuve todo el rato contigo y no le vi...

Y de entre todo el acto de presentación, yo me quedo con..... las 3 tias que estaban detrás mio    :cor    solo aplaudieron, y levántandose, gritando y todo cuando saltó uno de los chavales jóvenes... No me acuerdo del nombre del chico, pero éste que se quede   ;)

primero : al compañero ripollet lo conocimos en el bar de tribuna, como tu llegaste tardeee......  ::)
y segundo esta bien que hagais coña marinera de lo que hablo de los jugadores pero no os paseis con las palabritas (ni novias ni novios ni representante ni nada por el estilo  >:(  ) os recuerdo que muchos jugadores miran el foro y sepueden sentir molestos, yo solo digo lo que pienso de algunos jugadores y siento predileccion por varios como pueden ser MONTERO,JAUME,SIERRA o el mismo IVAN SERRANO (que no lo conozco personalmente,pero ivan serrano a jugado  en el TERRASSA b, san julian, sabadell amateur...., su calidad es contrastada nose por que os asombrais que a mi me guste como juega) creo que tengo el mismo derecho que todos los demas por escribir mis elojios hacia ellos,mas que nada por que aqui todos deciis los vuestros, asi pues vigilad un poquito las palabras y sed respetuosos con los jugadores todos nos conocemos y sabemos que es broma pero a ellos les puede sentar mal  ;)
asi pues espero que todo quede aclarado y que no se vuelva a repetir  :beer2
por cierto si lee esto ivan serrano espero conocerlo pronto a la salida de la NCA vistiendo la camiseta del primer equipo
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #61 el: 26 de Juliol de 2007, 21:44:46 pm »
hola familia arlequinada panso amigo no te enfades noves que a falta de noticias algo tenemos que hacer piensa que todos no nos conocemos pero de escribir en este forum nos tomamos alguna que otra llibertat  seguro que es con cariño ya que si alguno no piensa igual mas vale que se vaya otra cosa lo de señor no va conmigo ya que soy de los que dicen que el señor esta arriba y yo aquí abajo y por muchos años ya que tengo que ver a nuestro sabadell jugando como mínimo la uefa por segunda vez  .
PREGUNTA nos harán pasar por taquilla el dia 5 en el partidillo de presentación solo vi la primera parte como fue la segunda heran los mismos jugadores o se c****n algunos de un lado a otro .
Sigo pensando igual que otros compañeros que se esconde detrás del partido con el barça b aque vino guardiola a nuestro estadio sera que en can barça quieren hacer las paces con nosotros ya toca pues llevamos desde el año 1969 si la memoria no me falla con el asunto del jugador que ficho para el murcia pero con dinero del at. Madrid no me acuerdo del nombre pero la historia si la se pero la culpa de aquello la tubo toda el barça  .
esperando noticias del Sr lamas seguiremos con lo nuestro vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el  :scut :scut :scut :beer2 :beer2 :reverencia2 :reverencia2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 26 de Juliol de 2007, 22:42:03 pm »
Doncs jo vaig conèixer al company del foro Ripollet, i també a antcarcer. Un plaer  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #63 el: 26 de Juliol de 2007, 22:44:24 pm »
Jo el ripollet  si però l'antcarcer no

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #64 el: 30 de Juliol de 2007, 23:23:16 pm »
Hola a tots, portava cinc dias fora i ja tenia unas ganas locas d'està amb tots vosaltres de nou. Veig que alguns heu fet amics el dia de la presentació, el PANSO ja coneix casi a tots menos a mi. Ho sento molt però vaig arribar tard a la presentació casi eran las 20.00 havia de recollir els bitllets per marxar, marxava el mismo vespre amb la dona 4 dias. De totas maneras vaig veure els nanos nous i molt joventut. També aprofito per dir a tots els que no us agrada la camiseta que tan la vermella com la de sempre son guapas guapas, ese pirri que pasa? no veus prou calidad a la camiseta? o has ractificat desrés de veure en directa l'arlekinada?
Quan vaig arribar vaig trobar un company de tota la vida i vaig preguntar com havia nat la presentació, em va dir que com sempre, normal em va dir una cosa que em va fer gracia "Tu amigo PANSO no ha aplaudido mucho a MONTERO cuando lo han presentado" jo vaig pensar que m'ho deia per picar-me però si em va fer gràcia el comentari, que passa PANSO  heu trencat relacions? estic llegint els posts d'akets dies i et veig molt pro NAUZET, es que tu i el pirri us hauré de tirar de les orelles, no veiu que aquest tio és un egarenc, s'ha canviat la camisa, jo estic content de no veure'l ,  imaginat que s'hagués presentat si no te ekipo un tio així i al dia següent va i fitxa pel Tarrasa?
Bueno res companys que ja tornaré estar un dies per aquí i si m'informeu d'quest MIKI que hem fitxat mentres estava fora
PANSO no et molestis amb lu que te diuen de las novias, és broma nano es veu de lluny que tu diuen de broma, et vaig veure que tenies un crio als braços del ser el teu, eh? molt bé aixó que de petit ja mami SABADELL m'agrada, i ja ho saps apoyar al MONTERO sempre, és el nostre buque insignia

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #65 el: 30 de Juliol de 2007, 23:32:21 pm »
***** Kiko19, tu molt espiar, saps qui es tothom, si té novio o novia, si té fills...però a tu no et veiem el pèl. A veure si d'una vegada per totes et deixes veure... :****
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #66 el: 31 de Juliol de 2007, 00:13:33 am »
ya ves como dice almuniaforever es cierto kiko, el dia de la olimpia no dijiste nada, el dia del interpeñas tampoco viniste el dia de la presentacion tampoco, si kieres te informo el sabado vamos a collsuspina y el domingo nos visita la gramanet haver si uno de estos dias te das a conocer :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #67 el: 31 de Juliol de 2007, 00:16:54 am »
ya ves como dice almuniaforever es cierto kiko, el dia de la olimpia no dijiste nada, el dia del interpeñas tampoco viniste el dia de la presentacion tampoco, si kieres te informo el sabado vamos a collsuspina y el domingo nos visita la gramanet haver si uno de estos dias te das a conocer :beer2

Gràcies company per la informació. Si que vaig venir a la presentació, però vaig arribar tard, crec que tu portaves la camiseta nova vermella i et vaig veure ben acompanyat, b´bé, quan jo era jove hi havia un grup que cantava una canó que deia mi novia se llamava Ramon, ens entenem?

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #68 el: 31 de Juliol de 2007, 00:21:08 am »

Gràcies company per la informació. Si que vaig venir a la presentació, però vaig arribar tard, crec que tu portaves la camiseta nova vermella i et vaig veure ben acompanyat, b´bé, quan jo era jove hi havia un grup que cantava una canó que deia mi novia se llamava Ramon, ens entenem?
Pues no por una vez te as ekivocado ni mi novia se llama ramon ni llevava la camiseta roja nueva  :o
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #69 el: 31 de Juliol de 2007, 00:24:27 am »
Hablo de ti no de tu novia, solo digo que estabas en buena compañia, i el que m'agrada es el nik 100%, un saludo

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #70 el: 31 de Juliol de 2007, 00:31:32 am »
Hablo de ti no de tu novia, solo digo que estabas en buena compañia, i el que m'agrada es el nik 100%, un saludo
oye sigo sin entenderte eso de ramon ke kiere decir? y lo de la compañia.... estava con jos y jabo y los demas de resistencia, al jos lo as enrojecido diciendo eso :-[:botador

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #71 el: 31 de Juliol de 2007, 00:34:12 am »
oye sigo sin entenderte eso de ramon ke kiere decir? y lo de la compañia.... estava con jos y jabo y los demas de resistencia, al jos lo as enrojecido diciendo eso :-[:botador

:-[ :-[ :-[ :-[ kiko19 da la cara ya k te conozcamos, k no mordemos ni nada xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #72 el: 31 de Juliol de 2007, 00:38:04 am »
nanos, tranquils ja em donaré a coneixer, ha passat que les circumstàncies ho han fet imposible fins ara, però tinc tantes ganes com vosaltres de compartir una estona. Si tot anes bé la kedada del dia 18 amb gata arlekinat jo vindria, però depèn bastant de la dona, no puc fer com vull jo

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #73 el: 31 de Juliol de 2007, 00:41:18 am »
y el sabadell-gramanet? :botador

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #74 el: 31 de Juliol de 2007, 00:45:25 am »
Seria una bona ideia, però pot ser que aquella hora encara estigui fent cua per tornar de la platja i amb la sogra a dintre el cotxe, nano hi ha que tenim una vida una mica sacrificada, primer és la familia

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #75 el: 31 de Juliol de 2007, 00:48:54 am »
bien ke aces :yes: