Hola a tots, portava cinc dias fora i ja tenia unas ganas locas d'està amb tots vosaltres de nou. Veig que alguns heu fet amics el dia de la presentació, el PANSO ja coneix casi a tots menos a mi. Ho sento molt però vaig arribar tard a la presentació casi eran las 20.00 havia de recollir els bitllets per marxar, marxava el mismo vespre amb la dona 4 dias. De totas maneras vaig veure els nanos nous i molt joventut. També aprofito per dir a tots els que no us agrada la camiseta que tan la vermella com la de sempre son guapas guapas, ese pirri que pasa? no veus prou calidad a la camiseta? o has ractificat desrés de veure en directa l'arlekinada?
Quan vaig arribar vaig trobar un company de tota la vida i vaig preguntar com havia nat la presentació, em va dir que com sempre, normal em va dir una cosa que em va fer gracia "Tu amigo PANSO no ha aplaudido mucho a MONTERO cuando lo han presentado" jo vaig pensar que m'ho deia per picar-me però si em va fer gràcia el comentari, que passa PANSO heu trencat relacions? estic llegint els posts d'akets dies i et veig molt pro NAUZET, es que tu i el pirri us hauré de tirar de les orelles, no veiu que aquest tio és un egarenc, s'ha canviat la camisa, jo estic content de no veure'l , imaginat que s'hagués presentat si no te ekipo un tio així i al dia següent va i fitxa pel Tarrasa?
Bueno res companys que ja tornaré estar un dies per aquí i si m'informeu d'quest MIKI que hem fitxat mentres estava fora
PANSO no et molestis amb lu que te diuen de las novias, és broma nano es veu de lluny que tu diuen de broma, et vaig veure que tenies un crio als braços del ser el teu, eh? molt bé aixó que de petit ja mami SABADELL m'agrada, i ja ho saps apoyar al MONTERO sempre, és el nostre buque insignia