Autor Tema: A RS, de que va el Sr. Escolan ??  (Llegit 2617 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Gènere: Masculí
A RS, de que va el Sr. Escolan ??
« el: 11 de Novembre de 2007, 22:58:21 pm »
Lamentable intervenció del "periodista" sabadellenc (???) de Radio MArca, que segueix habitualment al Barça (pobre Radio MArca, i pobre Axel Torres si ha de comptar amb aquestes companyies).
Aquest Sr. Escolan, apart d'estar desencertat amb gairebé totes les apreciacions ( i això és un criteri personal ) ha arribat a dir que l'actuació del CES i dels seus jugadors ha estat lamentable.
El que es lamentable, Sr. Escolan, és que el seu equip ( que ens ha demostrat avuí que no és precisament el Centre d'Esports Sabadell), hagi perdut 2-0 contra el superpoderoso i temible Getafe, o que els seus jugadors no rendeixin en proporció al sou i a la categoria que tenen. La actuació dels jugadors del Sabadell, avuí, per mi, ha estat encomiable, digníssima, sabent els colors i l'escut que porten al pit en tot moment. Si vol, com a molt podria dir que per vostè ha estat una actuació criticable, la qual cosa jo no comparteixo. Utilitzi els adjectius calificatius tan i com li van ensenyar a la Facultat ( si és que auqell dia va anar a classe, clar).
 No cal que intervingui de forma tan punyent i dura a RS i fereixi a tanta gent que estima els colors arlequinats per sobre de tot. No ens cal, i més després de la farsa i l'insult als que hem estat objectes avuí per part d'un jutge que hauria de ser imparcial però que no ho ha estat ( ja que no es pot ser imparcial si tens presents els antecedents i comportaments previs) i que ha adulterat, per mi, el resultat d'avuí.
  No sé que diria la prensa de l'estat si això li hagués passat amb Barça al Bernabeu o a l'inrevés. (En aquests cas, no parlariem de actuacio lamentable de l'equip que li han fet 5 gols, sino de robatori arbitral, Sr. Escolan, que ja sabem com les gasten les prenses dels equips grans).
   Per últim, Sr. Escolan, el convidaria a que s'informes del que ha de parlar, de quans penals porta en contra i a favor el Sabadell, de quants penals porta a favor i en contra el Girona, de quants fitxatges es fan amb pressupostos inassolibles per part d' equips sense patrocinadors, d'on venen els àrbitres i com es dessignen,... en definitiva, del que és la 2ª B, la qual és a anys-llum de la seva privilegiada realitat ( no l'envejo el més mínim).   Li agrairia que si no és així, no participi en cap tertúlia arlequinada ( arlequinada vol dir del Sabadell, el Club de la seva ciutat, crec ), però vostè és lliure de fer el que cregui, perquè això és un forum obert fins i tot a la gent sabadellenca que és capaç de ser  cruel amb els seus conciutadans quan els hi han fet una "maneta" a casa.
Gràcies , Sr. Escolan, això serà dificil d'oblidar.
Bona nit
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2007, 14:43:10 pm per Boss.sbd »

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: A RS, de que va el Sr. Escolà ??
« Respondre #1 el: 11 de Novembre de 2007, 23:03:44 pm »
Jo també he escoltat la tertulia i la veritat es que quan ha dit, no segueixo res al Centre d'Esports, i l'aleix ha dit que el Madrid havia guanyat i ell ha començat a empenedir-se... i després a l'acomiadament ha dit algo com que tot continui anant bé al barça, o força barça, algo raro a dit.. :ko :ko
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 11 de Novembre de 2007, 23:31:13 pm »
Jo pensava que era un humorista que havien contractat per a treure 'ferro' a l'atracament de la NCA. Un altre que avui ha tingut una grandíssima actuació.

Sr. Escolà... vosté ha vist el partit de la NCA? Vosté entén de futbol? Que tal el Barça ahir? Grandíssim també, veritat?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #3 el: 12 de Novembre de 2007, 00:04:25 am »
Jo també ho he sentit i ha estat lamentable. Semblava que fos de radio girona. Primer de tot diu que estava trist per lo de Getafe. Doncs millor que s´hagués quedat alla amb els culés. Sembla mentida que radio sabadell porti aquest invitats tan estranys. Fins i tot ha intervingut el periodista de diari sabdell pere figueras i ha dit que estaba totalment en desacord amb ell. El Garces molt bé, pero aquest periodista, un tal escola, molt malament. Crec que ha dit que el penal era clar i la vermella tambe. Jo no se si ha sigut penal pero vermella imposible. Vergonyos.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #4 el: 12 de Novembre de 2007, 00:52:13 am »
Escolà, mira el resum a la TV i empassat les teves paraules, listillo !!!   :****

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 12 de Novembre de 2007, 11:17:36 am »
Tan lamentables eran las declaraciones del Escolá que llamó al programa Pere figueres del Diari Sabadell, (todo un caballero y arlequinado, no entiendo como no le invitan a las tertulias o al arlekinat ) diciendo que partido habia visto el Escolá, porque no coincidia en nada de lo que habiamos visto los demás :veryangry: :veryangry:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 12 de Novembre de 2007, 11:29:25 am »
Jo vaig pensar el mateix. El Carles està acostumat a un altre ambient, que és el de Can Barça, on segurament la premsa sigui molt més crítica amb l'equip, on parlem de gent que cobra milionades... i la Segona B és molt diferent, els mitjans locals intenten recolzar als seus equips... Penso que va estar desencertat amb els comentaris que va fer, i que va ser massa crític per ser la primera derrota clara que rebem en tot l'any, i condicionada per les circumstàncies que l'envolten (el penalt mal anul·lat, el penalt discutible i la vermella inventada totalment...).

Però de totes formes, malgrat que titllés de lamentable el joc del Sabadell, crec jo, injustament, no ens barallem entre nosaltres mateixos. I compte, que ho dic jo que abans d'ahir era del Getafe al 100%, ja que és un equip humil i moltes altres coses que tots ja sabeu, però cadascú és lliure de ser de qui vulgui, i dessitjar, com va fer al final del programa, que el Barça i el Sabadell fosin cap amunt i el Madrid cap avall (això va ser el que va dir, tampoc exagerem  ;D ).

Així que més que criticar-nos entre nosaltres, i crear mala maror, deixe'm-ho en unes declaracions desencertades i res més. Per cert, es diu Carles Escolan, Escolà és la Mònica, del Diari de Sabadell.  ;D

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #7 el: 12 de Novembre de 2007, 11:51:18 am »
Doncs jo crec que no son per tan les declaracions segons qui les fa, a mi em preucuparia que les fes algu que sent els colors del Sabadell i que ve cada diumenge; a sigut la opinió d'un periodista que jo l'hagi vist un parell de vegades, i que ha donat la seva opinió del que ha vist, i ja no entreu si es culer o no; i del que ha dit crec q es totalment respectable, com les opinió que del Pere Figueres com la del Sergi i com la meva i cada un dels que escribim aquí.
Crec que no es per tant.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #8 el: 12 de Novembre de 2007, 12:59:03 pm »
igual el tio estava conmocionat encara per el que li havia passat al barça i no savia el que es deia!
igual tambe escriu les croniques del ames sabadell...
em  ves agradat de veura la cara de l'aleix!!!!!!!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: A RS, de que va el Sr. Escolan ??
« Respondre #9 el: 13 de Novembre de 2007, 20:17:54 pm »
lo mejor pienso yo es  :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret vayase señor escola y ovidese de nuestro equipo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 13 de Novembre de 2007, 20:53:34 pm »
Va, no le demos mas vueltas... No escuché los comentarios, pero seguro que no tenia un buen dia.. Acabaria de llegar de viaje de Madrid, y cambiar el chip tiene que no ser fácil.. Como bien dice Adry, está acostumbrado a otro tipo de prensa, y mas estos dias con lo que tiene en Can Barça, y quizás "mezcló conceptos" o estilos..   Carles Escolán es un buen tipo y teniais que escucharle en muchas tertulias tanto a nivel autonómico como nacional en Radio Marca.. Siempre se acuerda de nosotros y nos defiende...  Pensad que seguramente será el que cubra nuestra información en Radio Marca cuando de aquí a no mucho subamos a primera    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #11 el: 13 de Novembre de 2007, 22:20:33 pm »
Va, no le demos mas vueltas... No escuché los comentarios, pero seguro que no tenia un buen dia.. Acabaria de llegar de viaje de Madrid, y cambiar el chip tiene que no ser fácil.. Como bien dice Adry, está acostumbrado a otro tipo de prensa, y mas estos dias con lo que tiene en Can Barça, y quizás "mezcló conceptos" o estilos.. Carles Escolán es un buen tipo y teniais que escucharle en muchas tertulias tanto a nivel autonómico como nacional en Radio Marca.. Siempre se acuerda de nosotros y nos defiende... Pensad que seguramente será el que cubra nuestra información en Radio Marca cuando de aquí a no mucho subamos a primera ;)

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #12 el: 13 de Novembre de 2007, 23:17:21 pm »
Se nota que no escuchaste la radio el domingo, amigo Murciano. Sabes que no suelo molestarme con todas las respetabilisimas opiniones que se vierten el este abierto forum, y es muy sano que sea así. Pero el domingo el Sr. Escolan se "lució" hasta el punto de indignar a mas de uno, no solo a mí.  Aceptaré que tuvo una desafortunada actuación, muy desafortunada, y que todavia estaba enojado por lo ocurrido el dia anterior. Y que conste que no discuto su visión de lo sucedido en el partido, pero si el tono que utilizó.
Pero por favor, que no sea el corresponsal de nuestro equipo en Radio Marca nunca, o que se retracte de tono despectivo utilizado hacia nuestro Club durante la media hora de su intervención.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2007, 23:46:26 pm per Boss.sbd »

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #13 el: 13 de Novembre de 2007, 23:26:10 pm »
Molt ben dit, boss. Coincideixo amb tu. El més greu va ser aquest to despectiu, com si el Sabadell fos un equip de barri comparat amb el gran fcb. Segurament aquest senyor esta acostumat a criticar i rajar del fcb pero alla es normal perque son figuretes molt ben pagades. Ja m´agradaria saber que diria si contra el madrid li anulen un gol al henry (que ja seria dificil que marqués) per fora de joc injust i despres piten un penal del valdes al robinho que no es i expulsen al porter i despres perden per 0-5. Mare meva la que se arma. Segur que no parlaria de joc lamentable del fcb sino de atraco a mano armada. Els analistes de partits de primera a lo suyo. Aqui estem més tranquils amb lo nostru de segona b. Presupost del fcb: 330 milions de euros; presupost sabadell: 1,3 milions de euros. No es pot analitzar igual. Despres del 0-5, encara més fort: VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!