Autor Tema: CHAT DEL CE SABADELL  (Llegit 4545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ripolletenc

• Visitant
CHAT DEL CE SABADELL
« el: 26 de Juliol de 2007, 22:22:25 pm »
Para aquellos que no lo recordeis existe un chat del CE SABADELL donde todos los arlequinados charlamos sobre la actualidad de nuestro club.

http://www.irc-hispano.org/index.php?seccion=canal&sec=&can=cesabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: CHAT DEL CE SABADELL
« Respondre #1 el: 27 de Juliol de 2007, 15:44:04 pm »
de la actualidad del Sabadell y de todo un poco  :laugh: :laugh: jo també us convido a que entreu mes, ja que sempre som 3 el josepSBD, ripolletenc i jo  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #2 el: 27 de Juliol de 2007, 16:01:23 pm »
Jo abans entrava tots els dies però es que m'aburria d'estar gairebé sol... :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #3 el: 29 de Juliol de 2007, 13:45:18 pm »
AHORA MISMO ESTOY EN EL CHAT....

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 29 de Juliol de 2007, 13:58:12 pm »
jo també va...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 29 de Juliol de 2007, 13:58:54 pm »
yo tambiene stoy :laugh:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 29 de Juliol de 2007, 16:10:43 pm »
yo ahora toy  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #7 el: 29 de Juliol de 2007, 16:57:11 pm »
Com puc entrar?

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 29 de Juliol de 2007, 17:02:43 pm »
Tienes que entrar desde la pestaña de Xat que encontrarás en la web de @rlekinats.com

www.arlekinats.com

PD:TIENES QUE TENER INSTALADO EL JAVA
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #9 el: 29 de Juliol de 2007, 17:08:27 pm »
cuan entro al irc per la web no em deixa escriure  ma mare tampoc sap molt d'aixo

¿algu em podria ajudar?

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 29 de Juliol de 2007, 17:12:48 pm »

Cloca en ese enlace que te pongo, se te abrira una ventana dnde pone nick y sale un nick raro escribe el tuyo y dale a entrar si no entra arriba donde se escriben las direcciones te saldra justo debajo una pestaña ke te dice instalar noseke de color amarillo dale i instala el java :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #11 el: 29 de Juliol de 2007, 17:15:17 pm »

Cloca en ese enlace que te pongo, se te abrira una ventana dnde pone nick y sale un nick raro escribe el tuyo y dale a entrar si no entra arriba donde se escriben las direcciones te saldra justo debajo una pestaña ke te dice instalar noseke de color amarillo dale i instala el java :beer2

como sabes 100 % eh!! como se nota q por las noches te haces alguna visita en el canal "viciosas" jojojojo.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 29 de Juliol de 2007, 17:17:54 pm »

como sabes 100 % eh!! como se nota q por las noches te haces alguna visita en el canal "viciosas" jojojojo.
mi nick de noche es la_nena_morena y me podreis encontrar por lesbianas_con_foto  :tongue3:

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #13 el: 30 de Juliol de 2007, 21:30:41 pm »
TODOS AL CHAT!!!!

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #14 el: 31 de Juliol de 2007, 01:03:45 am »
Quan després de més d'una hora aconsegueixo entrar al xat, no trobo a ningú, que passa, nanos?
i tu ferni molt simpàtic seràs, em convides a entrar al xat i no estàs!!!! grrrrrr, jo si no apareixo quan em comprometo és perquè em surten imprevistos, tinc una agenda massa apretada, però vosaltres que us passeu el dia davant el windows no entenc com no podeu estar a puesto si ho heu dit, un saludo a tothom i vere si tinc més sort un altre dia

Ferni

• Visitant
« Respondre #15 el: 31 de Juliol de 2007, 13:04:41 pm »
Quan després de més d'una hora aconsegueixo entrar al xat, no trobo a ningú, que passa, nanos?
i tu ferni molt simpàtic seràs, em convides a entrar al xat i no estàs!!!! grrrrrr, jo si no apareixo quan em comprometo és perquè em surten imprevistos, tinc una agenda massa apretada, però vosaltres que us passeu el dia davant el windows no entenc com no podeu estar a puesto si ho heu dit, un saludo a tothom i vere si tinc més sort un altre dia

Kiko company, jo a la 1 de la nit ja estava dormint home, i feia com una hora i pico que vaig marxar del xat si no hi havia ningú q volies q hi fes allà!
Jo no m'he compromés amb ningú, simplement et vaig convidar a entrar-hi a les 11 i pico del vespre perquè hi erem amb el Navarro i em vas dir q volies llegir tots els missatges del fòrum i q algun dia t'ensenyés a entrar-hi, no canviis les coses eh! a veure si ens les tindrem el dia 9 a Terrassa   .
Tu i jo vec que no serem gaire amics eh! el dia que et donguis a conéixer potser haurem d'avisar als Mossos amb l'agressivitat q et caracteritza.
Calmis senyor que amb aquesta calor és època d'infarts.....

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #16 el: 31 de Juliol de 2007, 13:33:07 pm »

kiko ja t'ho vaig dir en el forum i en un privat, no t'has de pendre tant a pit alguns comentaris que hi han al foro o algunes coses que puguin passar, per que així no vas enlloc. Ja t'ho vaig dir i t'ho torno a dir, seria interessant que comencecis a intentar fer amistat amb la gent del foro, que és el més bonic que té i tu de moment no estàs fent servir aquesta opció.Espero veure't en una tònica diferent a partir d'ara, que en el fi, es el que els companys del foro estem esperant. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

antcarcer

• Visitant
« Respondre #17 el: 31 de Juliol de 2007, 13:51:44 pm »
No enfadarse con kiko, que es un cachondo... Echar un vistazo en  el post de la presentación del equipo :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #18 el: 31 de Juliol de 2007, 15:21:05 pm »
No enfadarse con kiko, que es un cachondo... Echar un vistazo en  el post de la presentación del equipo :beer2
no nos enfadamos, solo q tiene mucho mal genio este buén hombre.
Yo después de ver la história de " El Solitario" pues ya me da mal rollo cualquier comentario agresivo....  :yes: :yes:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 07 de Octubre de 2007, 16:30:59 pm »
si us aborriu i voleu venir al chat a seguir el partit ja sabeu xD fins ara  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa