Autor Tema: Preus propera temporada + informació 05/06  (Llegit 9371 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Preus propera temporada + informació 05/06
« Respondre #40 el: 16 de Juliol de 2005, 03:21:38 am »
Se m'enfot el q facin els demés, sincerament. La situació dels clubs no es la mateixa i no tenim que ser un reflexe del q facin o deixin de fer els altres ekips.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #41 el: 16 de Juliol de 2005, 10:03:13 am »
Jo no dic que el carnet sigui car nomes dic que a partir dels 18 anys TOTHOM hauria de pagar 150 euros aqui en el forum hi ha molta gent de 18-25 anys que SON MOLT del SABADELL i no pagaran els 150 euros jo conec molts jubilats que son socis de tota la vida i pagan el carnet normal per ajudar el SABADEL preneu exemple

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #42 el: 16 de Juliol de 2005, 13:48:01 pm »
Estic bastant d´acord amb el company Sabadell, jo com a màxim hagués ampliat fins als 20.
Que amb 25 anys ja s´ha d´estar currant i no fent el vago per la Uni, i per feineta que es tingui 150 Euros tampoc son calés(12,5 Euros/mes), que el que val un parell de cubates.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #43 el: 17 de Juliol de 2005, 19:39:33 pm »
Jo també crec que és una mica car el carnet a 150 euros, tot i els regals, però en fí, depenent de la temporada que ens ofereixin inclús després el trobem barat.
El que no queda molt clar, és si el mòbil te'l regalen igualment, encara que no et vulguis donar d'alta amb Amena, com si el vols tenir en un calaix plé de pols el temps que vulguis.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 17 de Juliol de 2005, 20:07:30 pm »
company visi aqui esta la trampa.el club diu regalem un mobil al revovar o al nou soci ,doncs ve aixo es mentida regalar un mobil seria el que tu dius tel donan i tu fas el que vols amb ell,per propia informaçio donada a les oficines al renovar el carnet et pregunten si vols el mobil i el club envia les teves dades a amena i amena es possa en contacte amb tu obligante a fer un contracte d'un any amb un minim de 6€mensuals de cuota.aixo no es cap regal ja que totes les operadores de telefonia mobil al fer un contracte de linia et donen un mobil per 0€ en definitiva queda molt maco a la propaganda pero de regal res de res

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #45 el: 17 de Juliol de 2005, 20:09:13 pm »
els descomptes estan bé(aixo de pagar  nomes 90 € per el segon familiar esta bé) pero 150 € per carnet de general  nose.... al terrassa pagen 130 € i ames tenen posibilitat de gol mes barat inclus a tribuna poden escullir mes car i mes barat, tenen mes opcions. >:( :veryangry:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #46 el: 17 de Juliol de 2005, 20:31:00 pm »

Sento dir, que penso que els preus si son abusius. Crec que la directiva està fent un bon treball, però NO ens poden demanar tants calers de cop. Tothom no tenim la mateixa situació per poder pagar 150 eur. de cop!! Jo, personalment, no els puc pagar avui per avui, l'unic que pagarè l'entrada als partits que pugui anar.
Sóc un nou veí de Sabadell (i amb orgull) i em feia molta il.lusió fer-me soci aquest any (vaig patir molt aquesta temporada), pero tindrè que esperar fins un altre any.
Jo conec molts socis del sant andreu i gramenet (amb quatre vegades fent els play-off) i mai han pagat més de 90 eur.
Prefereixo 1000 socis més pagant 60 eur. que 300 pagant 150 eur.
Suposo que això s'haurà estudiat, no???  :no:
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #47 el: 17 de Juliol de 2005, 23:13:52 pm »
He parlat amb molts socis de mes de 25 anys i tots es queixen del preus diuen que es exagerat

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #48 el: 17 de Juliol de 2005, 23:19:28 pm »
de veritat que em consola sentir aixo pensaba que jo era l'unic que creia que els preus dels carnets son molt cars

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #49 el: 17 de Juliol de 2005, 23:59:11 pm »
esta clar que el que busquen es que es facin socis mes de un de la familia per aixi beneficiarse del descompte. pero es clar que no tothom te algu a la familia per poder ferse soci tots dos. a mi per exemple em va bé per que som el meu pare i jo i si sumem el que ens costa aquest any el carnet i el dividim entre els dos ens surt 120 € que es el que pagavem l´any passat  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/