Benvolgut Andreu Gil,
No ha entès la meva intenció en el post anterior, jo no difamo ni implico a ningú ni denuncio res, jo només he exposat la perspectiva que es tenia des dels aficionats del Centre d'Esports on abans de l'entrada d'aquesta nova junta, els únics rumors que es sentien envers el Centre d'Esports i l'Ajuntament era per vendre la Nova Creu Alta, es parlava de fer-hi pisos, de mil possibilitats... Potser m'he expressat malament i demano disculpes si així ha sigut però no volia llençar cap denúncia ni res per l'estil.
El meu únic objectiu en el post anterior era calmar els ànims massa optimistes (segons el meu parè, que per això està el fòrum, per discutir o intercambiar opinions) dient que fa poc l'única relació que teniem amb l'Ajuntament (i molts anys enrere) era aquesta i ara de cop i volta a cambiat.
Per endavant vagi (i així ho he expressat en el meu post anterior) que trobo que el treball que està fent aquesta Junta és bo, transparent i adequat, però permeti'm que tingui un to més moderat, ja que al futbol no tot és 2+2 = 4, que a la fi, si la pilota no entra no serveix de res, i a nivell institucional ja ens hem emportat desil·lusions prou grans la família arlequinada en inicis de projectes anteriors, per això el meu post era un crit a la cautel·la i a la tranquilitat. Ja deia que el primer il·lusionat era jo. Crec que tots volem i busquem el millor pel Centre d'Esports.
Demano disculpes una vegada més si s'ha pogut malinterpretar el meu post anterior i desitjo tota la sort del món a la nova Junta perquè treballi en favor sempre del Centre d'Esports i els seus socis i no d'interessos partidistes (com tants s'han vist en el passat).
Una salutació ben cordial!