Autor Tema: EN DEFENSA DE PABLO JODAR -GRAN AMIC DE LA FAMILIA-  (Llegit 1409 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
EN DEFENSA DE PABLO JODAR -GRAN AMIC DE LA FAMILIA-
« el: 31 de Juliol de 2007, 21:44:29 pm »
PABLO JODAR ES UN GRAN JUGADOR I MILLOR PERSONA ES UN GRAN AMIC DE MA MARE I HA VINGUT A SOPAR MOLTES VEGADES A CASA I CREC QUE ES MEREIX EL RESPECTE DE LA PARROQUIA ARLEKINADA. MA MARE U A PASSAT MALAMENT JA QUE SE LE ESTIMA MOLT AL PABLO I EL TENIA MOLTA ILUSIO DE JUGAR BE AL FUTBOL AL SABADELL UN CLUB EN EL QUE ES VOLIA IMPLICAR I QUE DEGUT A LA MALA SORT NO U A POGUT FER.
PABLO SEMPRE TINDRAS OBERTES LES PORTES DE LA CASA DE MA MARE.

UNA SALUTACIO BEN FORTA PER EL PABLO!

Ferni

• Visitant
Re: EN DEFENSA DE PABLO JODAR -GRAN AMIC DE LA FAMILIA-
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2007, 21:58:37 pm »
per favor lolo a que ve això ara?
Si us plau escriviu missatges amb un mínim de coherencia per favor, no escrivim per a escriure.
Fa dies q aquest fòrum a deixat d ser un fòrum, no se si per l'aborriment d la gent o perquè ja no sabem ni parlar de futbol com a persones.

- Gent d'altres equips que ve aquí a provocar hi ha faltar al respecte.
- Foreros que perquè no penses com ells t'increpen i pràcticament et priven de respondre missatges ja per por de que no et contestin malament.
- Gent q rescaten temes de fa 2 anys que no tenen cap mena de sentit ( jo ho he fet una vegada per a fer la gracia pero inmediatament dsp vaig eliminar el missatge)
- Algun foreros nous ( suposadament del Sabadell) que venen aquía crear suspens fent veure q coneixen a tothom i contestant tots els missatges amb bastanta mala educació per tal de fer empipar a la gent. ( aquest ja sabeu a qui em refereixo)
- Missatges repetits sense ton ni son o bé que no venen al cas.

ETc, ETc , ETc....

si us plau, desplaceu aquest missatge on vulgueu  ( ja se que aquí no és el lloc però al veure aquest post he esclatat) però mirem de comportar-nos tots amb una mica d'ordre i educació i creant i contestant posts amb el màxim de claretat i educació possible.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2007, 22:06:16 pm »
Solament vui dir una cosa des del respecte i si m'equivoco espero que em perdonis lolo.
Estic llegint els teus missatges i sincerament o ets un noi que es vol quedar amb la gent del foro, o ets un egarenc que vol fotre merder, i el que més em preocuparia sigués que fos veritat tot el que escrius i dius. Sincerament no crec que totes aquestes xorrades siguin certes però et repeteixo fes-t'ho mirar si realment el que escrius és de bona fe.

Salut  :beer2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2007, 22:15:38 pm »
Solament vui dir una cosa des del respecte i si m'equivoco espero que em perdonis lolo.
Estic llegint els teus missatges i sincerament o ets un noi que es vol quedar amb la gent del foro, o ets un egarenc que vol fotre merder, i el que més em preocuparia sigués que fos veritat tot el que escrius i dius. Sincerament no crec que totes aquestes xorrades siguin certes però et repeteixo fes-t'ho mirar si realment el que escrius és de bona fe.

Salut  :beer2

Jo justament ho estava comentant amb gent del fòrum a mi em sembla que s'està quedant amb nosaltres i de que manera la veritat ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 01 de Agost de 2007, 00:01:55 am »
Vale lolo,pero no chilles, gracias.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #5 el: 01 de Agost de 2007, 00:17:42 am »
Es para flipar ya con el xiko este.... jajaja  :laugh: :laugh:

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #6 el: 01 de Agost de 2007, 09:36:56 am »
Aurien de fer fora a la gen ke insulta, ke posa missatges sense cap ni peus o amb provocacions, o kom a minim eliminar els temes o els missatges.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #7 el: 01 de Agost de 2007, 15:06:48 pm »
A veure, jo crec que tampoc és per tant, eh!, jo no he vist cap insult en les paraules del Lolo. A més encara és jovenet i potser no s'expressa massa bé, però si tinguès que expressar la meva indignació o el desacord amb els termes d'expressió de tots els foreros, doncs jo no pararia mai de fer posts.
Demano tranquilitat a tothom, en tot cas és feina de moderadors de la web. A no ser que aquest forum tingui 23 moderadors i webmasters.
Honor al Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #8 el: 01 de Agost de 2007, 15:43:00 pm »
A veure, jo crec que tampoc és per tant, eh!, jo no he vist cap insult en les paraules del Lolo. A més encara és jovenet i potser no s'expressa massa bé, però si tinguès que expressar la meva indignació o el desacord amb els termes d'expressió de tots els foreros, doncs jo no pararia mai de fer posts.
Demano tranquilitat a tothom, en tot cas és feina de moderadors de la web. A no ser que aquest forum tingui 23 moderadors i webmasters.

Evidentment és cosa de moderadors el q passa q fa un temps ja ens van tancar temporalment el fòrum perquè hi havia gent q no en feia un ús adequat i la veritat ni jo ni crec q ningú en tenim de  ganes de que ens tanquin el fòrum ara que està apunt d començar nóvament la lliga.
Precisament el q vull evitar és q el moderador ens tingui q cridar l'atenció com si fóssim nens petits, primérament crec q s'han d'utilitzar les bones maneres hi si no es fa cas llavors ja entraran moderadors i pendran les mesures necessàries.
Jo abans q fer un escrit al moderador i dir-li tal persona i tal persona estan liant la troca prefereixo avisar en públic a tothom encara q jo no sigui cap moderador, és una cosa q tots ho estem veient no sólament jo.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #9 el: 01 de Agost de 2007, 20:12:03 pm »
Jo flipo amb aquest forum... sense comentaris perquè estic molt fart d'alguns.
Honor al Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 01 de Agost de 2007, 23:50:54 pm »
todo lo que querais, pero algunos estais siempre esperando a la mínima para "saltar" intentando dar un toque de autoridad... :arbit
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona