Yo també coincideixo que lo principal en aquesta temporada era "netejar" la imatge del equip, deixar de ser protagonistas per temas: de no pagar a les jugadores; de promesas incomplesas; de jugadores que demanen la baixa per males relacions amb la directiva; el tema camp de joc; etc.... Coses que hem patit les últimes temporades, i que no ha donat la millor imatge del club. Ara almenys, sembla que no es promet res que no es poguir cumplir, i el nou cos tecnic ha entrar amb un nou aire, bo i positiu, amb ganes de fer un bon proyecta
.
Desde aquest punt, jo crec que tots coincidirem que s'ha millorat molitisim, i que les coses s'estan fent bé.
Un altre cosa es el tema deportiu. Ha principi de temporada ja sabiem el que ens esperaba: una temporada dura, amb l'objectiu de la permanencia. Si tens diners, es façil tenir un equip competitiu, com quan tenien Laura del Río, la Sonia o l'Adriana. Pero com bé resaltan altres companys, la que tenim aquesta temporada "es lo que hay". No hi ha gaires diners, pues s'ha fet un equip jove, amb moltes jugadores que debutaban a la Superlliga i altres descartadas per altres equips (com la Mireia Benlliure o la Petit, exexpanyol). I hem perdut lo millor que teniem l'any passat, sort encara que tenim la Noemi (perque ella ha volgut), o l'Alba, Mireia o la Olga. Una aposta molt ariscada, perque es un equip que necesitar temps i treball, i confiança en els resultats (la moral es molt important). Cosa que per ara no es donar.
Amb aquest principi més no es pot exigir a l'equip. Un altre cosa, es que l'equip estiguir rendint per debaix de les seves posibilitats (per els motius que siguin). Jo també concideixo com tu, Ojo, que l'equip te més qualitat de la que esta demostran al camp, i que no es menys equip que el Gijon, Lagunak o el Barça. Això es façil de demostrar la diferencia del partit que ven fer amb el Puebla (4º o 5º a la lliga), amb el partit del Barcelona, i tots concidirem que el Puebla es més equip que el Barça.
Pero per ara les coses no surten. Com be diueu, per ara els plantejaments o la posició de les jugadores, son coses molt sorprenents, que estan fen el cos tecnic, cosa que jo tampoc entenc. A vegades fins i tot es surealista, sobretot m'enrecordo, del partit contra del Barça, de la nostre parella de centrals a la segona part, dues jugadores baixetas al centra de la defensa
.
Pero jo també penso, que també hi ha que donar un vot de confiança al cos tecnic. Quan l'entrenador fer coses que surten dels plantejaments clasics, i surten bé, ningú diu res, pero quan s'equivocan, tothom es llença al coll del mister. Suposo que esta plantejant coses que necesiten temps, i sempre amb la idea del bé del equip. Jo demanaria un mica de confiança, tan amb el mister com amb les jugadores (que jo que estic segur que son millors que lo que per ara en demostrat).
I una ultima coseta, això que parleu del tema dels equips, jo crec que hem de tenir clar que els nostres rivals son en principi: Trans.Alcaine, Gijon, Oviedo e Lagunak. Son els equips de la nostre lliga. I el objectiu es guanyar els partits contra aquests equips, sobretot els de casa, perque això es donar segur la permanencia. La derrota contra el Gijon, es un cop durisim, i com bé diu Ojo, ens obligar a puntuar contra rivals teoricament més forts. Per exemple, la setmana pasada, el punt de l'Oviedo contra el Sevilla, a final de temporada també ens pot fer molt de mal. Pero jo penso, que si som capaços de guanyar contra els equips de la nostre lliga, i a casa ens fen forts, i derrotem equips com el Barça, Rayo, Torrejón, la permanencia no ens escapara segur
.