Autor Tema: A LA JUNTA DIRECTIVA DEL MEU ESTIMAT CLUB  (Llegit 4577 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
A LA JUNTA DIRECTIVA DEL MEU ESTIMAT CLUB
« el: 28 de Juliol de 2007, 21:59:54 pm »
Estimat President crec sense dubte que ets la persona que mes a fet per el nostre club en els ultims 20 anys.
La teva sabiesa i la teva moderacio a l'hora d'administrar el nostre club es digne de l'aplaudiment de tots el socis de la nostre entitat.

Per tot aixo amic Soteras i per la teva forma de fer club

UN FORT APLAUDIMENT!!!!!!!!!!

:anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Joan Soteras el meu ESTIMAT president
« Respondre #1 el: 28 de Juliol de 2007, 22:10:28 pm »
                                                    :smart:   :botador  :smart:  :botador  :smart:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

joseph

• Visitant
« Respondre #2 el: 28 de Juliol de 2007, 22:45:21 pm »
No se si entra alguna vegada al nostra Forum, el Sr. SOTERAS, però si es així, desde aquí li demanaria que tingues en conta de que l'excapitá LLUIS MUÑOZ, que i es present al nou carnet de soci, fes la sacada d'honor al primer partit, per lo menys agrair que ell va ser al capdavant d'aquell famós partit.

:clap

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 28 de Juliol de 2007, 22:53:03 pm »
Sobre este tema decirte que tienes mucha razón en tus apreciaciones, desde hace muchos años no se desprende desde la presidencia del Club, una buena administración y una gran dirección, primero fichando al técnico idóneo, segundo la temporada pasada gastando lo que había y tercero para este año más de lo mismo, es muy fácil fichar a este o aquel jugador cueste lo que cueste y hacer que la deuda del Club crezca y luego si no salen las cuentas se lo devuelvo a la Fundación y al máximo accionista que no es otro que el mismo Ayuntamiento, desde esa Casa parece que han aprendido de los fallos anteriores y desde luego un notable alto a la labor del Sr. Presidente, espero que no cambie ni él ni sus colaboradores, que acierten en todo lo que proyecten, por que todo lo bueno que hagan será bueno para nuestro CES.

Con todo esto no quiero decir que esté de acuerdo en todo, como por ejemplo los precios de los carnés de socios de la próxima temporada y no lo digo por mi caso particular, si no que, para ataer a los seguidores hay que hacerlo de otra manera, pero mientras el barco haga estelas en el mar quiere decir que está vivo y navegando, ojalá llegue a buen puerto.  
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #4 el: 28 de Juliol de 2007, 23:59:55 pm »
estoy de acuerdo con todo es muy difícil llevar un equipo con pocos recursos económicos y que muchas empresas de nuestra ciudad prefieren gastar el dinero en publicidad en otros equipos para ellos les diré que no tenemos la lepra .
En los tiempos de roson los empresarios apostaron por el equipo y se con siguieron grandes logros ojala volvieran aquellos tiempos y soteras y los sullos estuvieran dirigiendo nuestro club .
Soteras animo estamos con vosotros pero cuando nos parezca bajo nuestro punto de vista que algo no funciona protestaremos ,el coso de los precios de este año es uno de ellos hay que hacer nuevos socios no con la medida esta pueden perderse carnets.
vis ca soteras y el sabadell y el que  no piense igual peor para el :clap :clap :xin-xin :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :scut :scut :scut

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #5 el: 29 de Juliol de 2007, 01:20:25 am »
El Sr. Soteras, mereix aquest agraïment. Gracies per la tasca que estas fent al front del teu i nostre estimat Centre d'Esports!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 29 de Juliol de 2007, 10:43:23 am »
molt be joan ho fas be, es veu que portes el sabadell al cor els cops que em parlat, tambe m'agradaria que fos el meu sogre jejejeejje anims endavant :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 29 de Juliol de 2007, 10:51:12 am »
A mí aquests "arranques" d'amor presidencial que voleu que us digui, sobre tot pel llenguatge tan pastelós i tan del tipus "ensalzamiento del héroe nacional" i més quan vé d'algú que porta 4 missatges i 3 d'ells son recuperant post del 2005 ...

està bé que algú digui si el president (la directiva) ho fa be o malament, però aquest tipus de missatges que es veu el plumero de qui els escriu, no sé, no sé, no fan massa bona olor.

Tot això ho dic sense desmerèixer ni felicitar a la directiva, sino simplement perquè m'extranya veure un missatge tan passional cap al presi  :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 29 de Juliol de 2007, 11:28:44 am »
està bé que algú digui si el president (la directiva) ho fa be o malament, però aquest tipus de missatges que es veu el plumero de qui els escriu, no sé, no sé, no fan massa bona olor.

Segur que desprès son els primers en 'treure l'escopeta' i disparar a tort i dret :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat lolo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #9 el: 29 de Juliol de 2007, 11:47:09 am »
 :Paletas:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 29 de Juliol de 2007, 13:06:28 pm »
A mí aquests "arranques" d'amor presidencial que voleu que us digui, sobre tot pel llenguatge tan pastelós i tan del tipus "ensalzamiento del héroe nacional" i més quan vé d'algú que porta 4 missatges i 3 d'ells son recuperant post del 2005 ...

Tot això ho dic sense desmerèixer ni felicitar a la directiva, sino simplement perquè m'extranya veure un missatge tan passional cap al presi  :laugh:

Por mi parte amigo GUTI y por la lejanía no hago la pelota ni a mi media naranja que está a mi lado, pero si hay que reconocer que con anteriores directivas estábamos o al menos yo sufriendo por su forma de proceder, un gran ejemplo la temporada del descenso, donde algunos miembros abandonaron la Junta de Accionistas antes de tiempo, ahora lo que se percibe es otra cosa, un saber hacer, tanto tengo tanto gasto, un proyecto serio y un objetivo que todos queremos lograr, aunque este al final se conseguirá o no si la pelota entra.
El compañero lolo realizó el tema y no me importa si es empalagoso o no, pero por lo menos un recién llegado que al principio no sabe ni por donde camina dentro del forum, tuvo el acierto de resaltar la labor del Sr. Soteras y sus colaboradores que como dije ya, no estoy de acuerdo con el tema de los carnés, sobre todo el precio para los jóvenes a partir de 19 años, jubilados y el trato a las familias de más de un socio, pero que si la cosa sale bien no me importa reconocer que el equivocado era yo y muchos de nosotros, ojalá que estemos equivocado y lleguemos a la cifra de socios que se han propuesto.
Por lo demás lo dicho han cumplido, que no tengamos fichaje bomba, pues creo que la bomba es nuestro CE Sabadell FC., y hay que lograr que este siga transitando los campos de fútbol durante muchísimo años más, por ejemplo mil más, aunque todos nosotros por supuesto no lo veamos.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #11 el: 29 de Juliol de 2007, 13:20:55 pm »
hola amigo guti yo presonal mente no tengo que hacer la pelota a nadie digo lo que pienso en cada momento y si me equivoco rectifico pero en este caso no creo equivocarme y que conste que algunos de los miembros de la junta los e criticado cuan do ha hecho falta y lo seguire haciéndolo pero una cosa no quita la otra sino quien se acuerda de aquel presi llamado marlasca un saludo  :scut :scut :scut

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #12 el: 29 de Juliol de 2007, 19:08:43 pm »
El Marlasca era president, però sempre estava de viatge de negocis.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 29 de Juliol de 2007, 21:44:40 pm »
La "crítica" era al mensaje inicial, que sigo sin entender, y más depués de ver la presentación y circunstancias del niño, a no ser que sea familiar directo directísimo del Soteras.

:xin-xin
Forero Més Catxondo

Tona23

• Visitant
« Respondre #14 el: 30 de Juliol de 2007, 14:14:50 pm »
molt be joan ho fas be, es veu que portes el sabadell al cor els cops que em parlat, tambe m'agradaria que fos el meu sogre jejejeejje anims endavant :beer2 :beer2

maaaaaaaaaarc!!!! ala vengaaaa jajjajjajajaja li haure de dir que tregui el cap pel forum,estara content de llegir-ho.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 30 de Juliol de 2007, 16:45:53 pm »
noooooooooooooooooo ooooooooooo,jejeejeejejejej :cor
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Tona23

• Visitant
« Respondre #16 el: 30 de Juliol de 2007, 19:09:54 pm »
nooooooooooooooooooooooooooooo,jejeejeejejejej :cor

jajajajjajajajajjja aj  ;) vaya telaaa!!

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #17 el: 30 de Juliol de 2007, 21:27:52 pm »
"Tona, tona, tona/ te necesito toda/ como antes/ ¡toona!" Canción entonada por Jesulin de Ubrique

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #18 el: 30 de Juliol de 2007, 23:54:30 pm »
Això és cosa del estiu
Com alucino, un holigan que es vol enrotllar la filla del presi, està molt bé el C.E. SABADELL sempre sobresortint.  TONA 23 no sé qui ets però a veure si fas que això  fructifiqui  i obrim un post de prensa rosa

I frivolitès a part, em sembla bé la tasca que està fent la directiva amb el senyor Soteras al capdevan, .....GUTI de donde has salido eres el típico anti peloteo? un saludo ya nos conoceremos pronto,

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 31 de Juliol de 2007, 00:02:37 am »
.....GUTI de donde has salido eres el típico anti peloteo? un saludo ya nos conoceremos pronto,

Home kiko, qui ha iniciat aquest post sense sentit, és per veure-ho.

A mi no m'agraden les pilotades, i menys amb un president que és veritat que amb ell i la seva junta hem pujat, però de cagades també n'ha/n'han fet i moltes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es