D'això es diu MARKETING, CAPTACIÓ DE CLIENTS, etc, i en aquesta assignatura, com en moltes altres, aquesta directiva està suspenent d'una manera bàrbara. Sembla que només vulguin conservar el socis que tenien, no fer-ne de nous. En qualsevol empresa, una política tan tancada i absurda es consideraria una autèntica aberració comercial.
Correcte. Sé de que va una miqueta el marketing, i aquesta directiva es PENOSA en aquest aspecte.
Sens dubte que es podrien fer INFINITATS de coses i que podrien acabar reperctutint positivament a la caixa del Sabadell. No es tracta de descobrir la sopa d'all. Es tracta de fer coses SIMPLES, de moment. No es tracta d'esgarrapar TOT el que es pot al soci de sempre, perque serem això els de sempre. Si algún soci nou d'aquest any, paga 160 euros, i posem pel cas que el Sabadell quedi el lloc 13, tingueu per segur que l'any vinent segurament no es farà soci un altre cop. S'ha de ser llest, i el que costa no és arribar, sinó FIDELITZAR AL SEGUIDOR. Si teniem la plaça Sant Roc "a tope" el dia de l'ascens, perque possiblement no passem dels 2000 socis aquest any
Molt fàcil, la política de preus del club, és errònia.
S'equivoquen massa, i falta COHERÈNCIA.
Per exemple, una simple acció de marketing, que no de merchandising -paraula que molts directius confonen- --> perque no es reparteixen entrades al col.legis de Sabadell cada setmana que el Sabadell juga a casa. Entrades per menors de 12 anys. Igualment aquests entren gratis, però potser arroseguen algun familiar que els acompanyi. I si aquell partit els agrada i si s'hi enganxen
I si al cap de 15 dies hi tornen
Només que cada cop que es repartíssin 2.000 entrades per la ciutat i 2 nens decidíssin anar-hi, segur que ja seria tot un èxit. Perque no aprofitem la quantitat de nens que actualment son del Sabadell. Hi poses publictat darrera de les entrades grauites aquestest que reparteixes i llestos, ja les tens pagades.
Tenim molts directiu, però que pensen molt poc.De coses se'n poden fer moltes, però només si es tenen idees; idees moltes d'elles simplíssimes.