Enquesta

Que et semblen els preus pel partit de copa catalunya?

Fantastic, encara hi ha 3 dies per renovar el carnet i no pagar!
Si valgues el carnet de l'any passat, veig bé els 6€ per la resta.
Malament, el carnet de l'any passat hauria de valer, i a més la resta de gent hauria de pagar un preu mes baix (indicar preu)
Això es de bojos, portes obertes i que vingui tothom qui vulgui!

Autor Tema: Preus copa catalunya  (Llegit 13854 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Preus copa catalunya
« el: 01 de Agost de 2007, 11:58:04 am »
Doncs això, de confirmar-se que s'ha de ser soci renovat per entrar gratis, i sino haver de pagar 6 €, que us sembla la mesura?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ARRAHONA

• Visitant
Re: Preus copa catalunya
« Respondre #1 el: 01 de Agost de 2007, 12:31:08 pm »
PORTES OBERTES!! Soteras i resta de la Directiva, un 0 com una catedral per a tots vosaltres, algún dia acabareu perdent l'afició pel tracte que rebem  :ko

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #2 el: 01 de Agost de 2007, 12:49:24 pm »
Claramente, puertas abiertas... xk ni aun asi con puertas abiertas abria más gente k en la presentacion...

Haber yo kiza si k aria pagar en la sigiente eliminatoria, pero aun asi no aria pagar 6€...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 01 de Agost de 2007, 13:18:02 pm »
en agosto,copa catalunya = puertas abiertas
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Visca el Sabadell!
« Respondre #4 el: 01 de Agost de 2007, 13:56:34 pm »
Per veure al Sabadell, s'ha de pagar! Res de portes obertes. S'ha de protegir al soci.
Qui no vulgui pagar 6 €, que es faci soci. Així de fàcil!
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 01 de Agost de 2007, 13:59:47 pm »
Per veure al Sabadell, s'ha de pagar! Res de portes obertes. S'ha de protegir al soci.

Jajaja que bo! qui no en vulgui pagar 6 que en pagui 160! xD

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #6 el: 01 de Agost de 2007, 19:44:49 pm »

Jajaja que bo! qui no en vulgui pagar 6 que en pagui 160! xD

No se d q t´exclames company BIRRI es la lògica q fa servir la directiva aquest any (al menys de moment).   

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #7 el: 01 de Agost de 2007, 20:27:54 pm »
Portes obertes, i a més un boli del sabadell de franc per cadascú.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 01 de Agost de 2007, 20:34:00 pm »
yo pondria poder entrar con el carnet del año pasado o el de este y para el que no sea socio 2 euros
visca el sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #9 el: 02 de Agost de 2007, 13:08:05 pm »
A mi ja m'està bé, com que ja tinc el carnet... jejeje :ejem :ejem
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 02 de Agost de 2007, 13:22:00 pm »
la directiva no apren i s´ha guannyat un altre 0  :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 02 de Agost de 2007, 13:23:02 pm »
No tots anem tan sobrats com potser ho pots anar tu  :clap

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 02 de Agost de 2007, 13:40:46 pm »

yo tmb lo tengo pero iba air con dos personas que hasta septiembre no lo pueden sacar por el tema economico y no solo no iran si no que dudo que se saquen ni el carnet
directiva 0 en este tema y de momento desde que subimos aun no nos an dado ni una buena noticia quitando que sigue el bloque y los jugadores buenos de el año pasado
visca el sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #13 el: 02 de Agost de 2007, 13:43:01 pm »
No tots anem tan sobrats com potser ho pots anar tu  :clap

No t'equivoquis que jo de sobrat no en vaig gens, he fet un esforç per pagar el carnet, pero considero que ha valgut la pena! I a més, trobo molt bé que jo com a soci que ha renovat el carnet tingui l'avantatge d'anar a veure aquest partit gratis.

No és un partit de la temporada 07-08? Pos és LÒGIC que s'entri gratis amb el carnet de la temporada, i si encara no has renovat no puguis entrar.

Com ja vaig escriure en un altre post, els socis que ja hem pagat ens podriem sentir molestos si un soci que no ha pagat encara, té els mateixos avantatges (que no vull pas dir que siguem més o menys del Sabadell, aqui tots ho som fins al moll del òs!).

A cas quan et caduca el carnet de qualsevol altre lloc o entitat pots seguir tenint avantatges amb el carnet del any anterior?

I ja posats a parlar >:D m'agradaria veure quants dels que es queixen del preu del carnet se'n van cada cap de setmanes a les carpes i es deixen 50 euros en cubates....  qui diu les carpes, qualsevol altre cosa, o capritxo.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 02 de Agost de 2007, 13:48:56 pm »
Potser ho veuria llogic si JA NO ES POGUES FER SOCI, pero havent temps encara, no ho trobo llogic. Potser tu si, però ni jo, ni la majoria, ho veiem igual

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #15 el: 02 de Agost de 2007, 13:54:19 pm »
Potser ho veuria llogic si JA NO ES POGUES FER SOCI, pero havent temps encara, no ho trobo llogic. Potser tu si, però ni jo, ni la majoria, ho veiem igual

És que hi ha un temps en que ja no et pots fer soci ???

Que jo sapiga, durant TOTA la temporada et pots fer soci...

Amb això que dius també es podria aplicar al principi de temporada: el primer partit de lliga a casa, els que van ser socis l'any passat i aquest any encara no ho son (pero ho seràn, és clar!) poden entrar gratis amb el carnet del any passat... no??

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 02 de Agost de 2007, 13:54:56 pm »
Per akesta regla de 3 el sabadell també és un capritxo? Tu deus ser dels que no es keixen ni dels preus dels pisos... deixaries de ser soci del sabadell de molt bona gana per tal de comprarte un pis suposo, en akest cas ser del sabadell seria un capritxo que tel podries estalviar... Doncs el mateix passa amb la gent jove que vol aprofitar la seva joventut i sortir de festa i fer moltes coses que segur que tu tb has fet o segueixes fent i alhora anar a veure el seu sabadell... però l'esforç del que parles no és potser el mateix esforç que pots fer tu com el que li pot costar fer a un altre... com pots comprovar no és tan facil deixar en banda els capritxos. I bueno, ki es fuma un paket de tabac al dia tp ho té facil per deixar-ho per poder fer-se el carnet del sabadell... és q tiu en serio, ho veus tot molt fàcil i mai et poses en la pell dels demés. Fes-ho per una vegada va... A mi no em costa gens pagar-me el carnet però com a mínim intento comprendre els altres...

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #17 el: 02 de Agost de 2007, 13:59:00 pm »
Si ho volem veure des d'una altra perspectiva, podriem pensar que si el partit de copa catalunya fos de portes obertes-gratuit, potser hi aniria gent NO SÒCIA o SOCIS DUBITATIUS DE RENOVAR que, en cas de veure un bon partit, s'animarien a fer-se soci.

D'això es diu MARKETING, CAPTACIÓ DE CLIENTS, etc, i en aquesta assignatura, com en moltes altres, aquesta directiva està suspenent d'una manera bàrbara. Sembla que només vulguin conservar el socis que tenien, no fer-ne de nous. En qualsevol empresa, una política tan tancada i absurda es consideraria una autèntica aberració comercial.

:beer2

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #18 el: 02 de Agost de 2007, 14:01:21 pm »
Per akesta regla de 3 el sabadell també és un capritxo? Tu deus ser dels que no es keixen ni dels preus dels pisos... deixaries de ser soci del sabadell de molt bona gana per tal de comprarte un pis suposo, en akest cas ser del sabadell seria un capritxo que tel podries estalviar... Doncs el mateix passa amb la gent jove que vol aprofitar la seva joventut i sortir de festa i fer moltes coses que segur que tu tb has fet o segueixes fent i alhora anar a veure el seu sabadell... però l'esforç del que parles no és potser el mateix esforç que pots fer tu com el que li pot costar fer a un altre... com pots comprovar no és tan facil deixar en banda els capritxos. I bueno, ki es fuma un paket de tabac al dia tp ho té facil per deixar-ho per poder fer-se el carnet del sabadell... és q tiu en serio, ho veus tot molt fàcil i mai et poses en la pell dels demés. Fes-ho per una vegada va... A mi no em costa gens pagar-me el carnet però com a mínim intento comprendre els altres...

Tot és questió de prioritats. Així de fàcil ho veig.

I si per "aprofitar la juventut" has d sortir d festa cada finde i deixar-te una pasta... doncs endavant, però jo no comparteixo la opinió.

Ara.. lo que dius del tabac és molt bo  ;D  ;D  ;D jejeje, perdona, pero si algú no es pot fer el carnet pq s'ho gasta en tabac.. té delicte la cosa! jejejeje

I jo respecto que hi hagi gent que es queixi... pero és que sempre i per tot és igual.. bfff...  

:xin-xin

Sembla que només vulguin conservar el socis que tenien, no fer-ne de nous. En qualsevol empresa, una política tan tancada i absurda es consideraria una autèntica aberració comercial.

Pos que jo sapiga se'n estan fent de nous.. quan jo vaig anar pel carnet, hi havia gent abans i després que jo que estaven renovant i fent nous socis. (Jo també vaig fer una nova socia ;) )
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2007, 14:06:27 pm per ojx »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #19 el: 02 de Agost de 2007, 14:18:48 pm »
El que deia, no et poses en la pell dels demés. Deixar el tabac no és facil, i lo pitjor es que hi ha gent que intenta deixar-ho i ho passa malament i finalment no pot. Fes un calcul de quant es pot gastar una persona en tabac si fuma un paket al dia durant 1 mes, a veure si es una tonteria el q dic. No tothom guanya 1200 euros saps? Ki en guanyi 700, pagui una hipoteca i posem pel cas que fumi no arriba facilmen a finals de mes pq també ha de menjar i això que ja no conto ni amb que tingui cotxe i hagi de gastar res en gasolina... ki ho vegi malament que canvii la gasolina pel tabac, si fa no fa... però jo per anar a treballar em gastava 60 euros en diesel al mes... Per mi aprofitar la joventut es anar una setmana al cine, una altra de festa, una altra anar a un sopar amb els amics i l'altra si vols kedat a casa. Has hagut de prioritzar alguna cosa tu? Pq pel que deixes veure o una de dos, o cada finde tas kedat a casa teva veient la tele o vas tan sobrat que no t'ha calgut prioritzar res.