ole ole, es veu que soc ric i no me'n havia enterat
(continuo preguntant, realment, creus que amb les entrades a 3€ haguesim sigut el doble de gent? pa mi que no... )
Ojx, no es tracta ser el doble o el triple.........
Es tracta que potser amb portes obertes hagués vingut gent que la temporada passada no era sòcia, però que va anar a veure el Caudal - Sabadell a la plaça Sant Roc. O va anar a celebrar el dilluns dia 25 de juny l'ascens. Algún indecís segur que hagués anat. I veient el bon partidet -que no partidas- potser s'hagués acabat de convèncer per fer-s'hi aquest any.
No es tracta de fer calaix a la pretemporada, es tracta de fer socis nous no
La política de marketing d'aquest club és PATÈTICA.
Mutio, respecto la teva opinio, simplement no hi estic del tot dacord... la gent que va anar a celebrar l'ascens i que mai havien vingut, probablement la majoria seguirant igual.. no venint mai, i enganxant-se només en moments puntuals d'euforia, no ens enganyem. És trist, però és aixi.
Sincerament, dubto que en un partit descafeinat de pretemporada al Agost, haguesin vingut gaires "no-habituals" per enganxar-se. I crec que tots sabem que l'economia no està per tirar coets, i si es poden recaudar uns diners encara que sigui en un partit d pretemporada, benvinguts seràn.
Accepto que hi hagi gent que no li hagi anat bé venir pel tema dels 6€ i pq encara no tenen el carnet (tot i que trobo lògic el fet de pagar sino tens el carnet, ja ho he dit molt), i no em ficaré en la vida personal de gent en concreta, com fan alguns... pero, vist la gent que erem, dubto molt que hagués vingut gaire més gent (i menys "no-habituals) amb preus diferents....
Simplement és la meva opinio.