Se porterazoooooooooo q al final se queda
, gran portero y gran persona Nando, me alegro mucho que al final no se vaya cedido a ningún lado y lo tengamos disponible.
.
Tal como dice PIPO es un portero de garantias y la temporada es muy larga.
Lo que no tenia lógica es q teniendo 2 porterazos como teniamos: De Navas y Nando se fichara a otro con la intención de ceder a Nando q para mí creo q puede ser perfectamente portero titular en caso de lesión de De Navas ( Diós no quiera).
Ferni, company, no acabo d'entendre la teva filosofia del futbol. En un altre post dius que si no es fitxa algú més amb qualitat l'equip pot patir o que la plantilla no té prou qualitat com per estar a dalt a Segona B, però ara dius que no entens perquè fitxen a un porter tenint a Nando que podria ser titular. Doncs, explica llavors perquè confies en Nando i no en Berlanga, David Pirri, Ollès, Montero, Diego Carrillo.... etc etc. També recordar que Montero i Villanova els vam fitxar sent desconeguts o SUB-23 i mira ara, podria sortir algú Sub23 novament de qualitat.
Grimber, jo no és q no confii amb Berlanga, David Pirri, Ollès, Montero..... simplement q hi ha algun jugador dels q tenim de l'any passat q a diferencia d tu no considero q siguin jugadors més q bons d Segona B, et parlo de Villanova per exemple, crec q és un bon jugador de Tercera però un jugador molt justet per una Segona B.
Grimber, jo a Nando les jornades q va jugar l'any passat el vaig veure molt segur i estic convençut q dels 20 equips q hi ha a la categoria, mínim 10 tenen porters pitjors q ell de titular.
Jo el q dic és q falta un davanter i un defensa, a veure, em parles de Ollés ok, Ollés és jugador de Segona B, hi la temporada passada va marcar molts gols però quan va tardar a agafar la ratxa golejadora? Fins a la segona volta i Montero al revés, va fer una primera volta excel·lent pero va estar unes quantes jornades sense veure porteria, crec q hauríem d'anar sobresegurs i fitxar algun davanter amb garanties i un defensa, no perq siguin dolents els q tenim. sinó per a tenir-ne algun més q només en tenim 5.