Autor Tema: NANDO SE QUEDA AL SABADELL  (Llegit 3315 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
NANDO SE QUEDA AL SABADELL
« el: 01 de Agost de 2007, 13:58:02 pm »
despres de tenir els casi 2 peus fora del equip al final es queda al sabadell per que les ofertas dels clubs interesats en el porter no agradan al club 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: NANDO SE QUEDA AL SABADELL
« Respondre #1 el: 01 de Agost de 2007, 14:02:52 pm »
Doncs bé, però em sembla una tonteria tenir 3 porters a la plantilla.
De totes formes, si el club veu que no arriben bones ofertes, doncs mira, un jugador més  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #2 el: 01 de Agost de 2007, 14:25:04 pm »
Ombre me parece bien al ser un gran jugador y persona...
Pero no entiendo para k tener 3 porteros buenos...
Xk saviendo k si De navas juega bien, el suplenete jugará pokito...

Pero bueno si las ofertas no interesan...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 01 de Agost de 2007, 14:30:50 pm »
a mi em sembla be que el Nando es quedi i que tinguem 3 porters, la temporada es molt llarga .. hi poden haver-hi lesions o sancions i millor que els 3 porters siguin de categoria  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 01 de Agost de 2007, 14:52:11 pm »
Se porterazoooooooooo q al final se queda  :clap :clap :clap :clap :clap, gran portero y gran persona Nando, me alegro mucho que al final no se vaya cedido a ningún lado y lo tengamos disponible.  :oooooo: :oooooo:.
Tal como dice PIPO es un portero de garantias y la temporada es muy larga.

Lo que no tenia lógica es q teniendo 2 porterazos como teniamos: De Navas y Nando se fichara a otro con la intención de ceder a Nando q para mí creo q puede ser perfectamente portero titular en caso de lesión de De Navas ( Diós no quiera).

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 01 de Agost de 2007, 20:07:48 pm »
Se porterazoooooooooo q al final se queda  :clap :clap :clap :clap :clap, gran portero y gran persona Nando, me alegro mucho que al final no se vaya cedido a ningún lado y lo tengamos disponible.  :oooooo: :oooooo:.

Lo que no tenia lógica es q teniendo 2 porterazos como teniamos: De Navas y Nando se fichara a otro con la intención de ceder a Nando q para mí creo q puede ser perfectamente portero titular en caso de lesión de De Navas ( Diós no quiera).
Ferni, company, no acabo d'entendre la teva filosofia del futbol. En un altre post dius que si no es fitxa algú més amb qualitat l'equip pot patir o que la plantilla no té prou qualitat com per estar a dalt a Segona B, però ara dius que no entens perquè fitxen a un porter tenint a Nando que podria ser titular. Doncs, explica llavors perquè confies en Nando i no en Berlanga, David Pirri, Ollès, Montero, Diego Carrillo.... etc etc. També recordar que Montero i Villanova els vam fitxar sent desconeguts o SUB-23 i mira ara, podria sortir algú Sub23 novament de qualitat.
Honor al Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Agost de 2007, 21:06:19 pm »

Ferni, company, no acabo d'entendre la teva filosofia del futbol. En un altre post dius que si no es fitxa algú més amb qualitat l'equip pot patir o que la plantilla no té prou qualitat com per estar a dalt a Segona B, però ara dius que no entens perquè fitxen a un porter tenint a Nando que podria ser titular. Doncs, explica llavors perquè confies en Nando i no en Berlanga, David Pirri, Ollès, Montero, Diego Carrillo.... etc etc. També recordar que Montero i Villanova els vam fitxar sent desconeguts o SUB-23 i mira ara, podria sortir algú Sub23 novament de qualitat.

Grimber, jo no és q no confii amb Berlanga, David Pirri, Ollès, Montero..... simplement q hi ha algun jugador dels q tenim de l'any passat q a diferencia d tu no considero q siguin jugadors més q bons d Segona B, et parlo de Villanova per exemple, crec q és un bon jugador de Tercera però un jugador molt justet per una Segona B.
Grimber, jo a Nando les jornades q va jugar l'any passat el vaig veure molt segur i estic convençut q dels 20 equips q hi ha a la categoria, mínim 10 tenen porters pitjors q ell de titular.
Jo el q dic és q falta un davanter i un defensa, a veure, em parles de Ollés ok, Ollés és jugador de Segona B, hi la temporada passada va marcar molts gols però quan va tardar a agafar la ratxa golejadora? Fins a la segona volta i Montero al revés, va fer una primera volta excel·lent pero va estar unes quantes jornades sense veure porteria, crec q hauríem d'anar sobresegurs i fitxar algun davanter amb garanties i un defensa, no perq siguin dolents els q tenim. sinó per a tenir-ne algun més q només en tenim 5.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 01 de Agost de 2007, 21:07:54 pm »
Home, almeyns Nando és dels que no es compliquen a l'àrea i la treuen de totes-totes si cal!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

• Visitant
« Respondre #8 el: 01 de Agost de 2007, 21:12:19 pm »
és q a veure, jo no dic q tinguem mala plantilla q consti, però q alguns es pensen q perquè l'any passat vam quedar tercers a 8-9 punts del cinquè es pensen q el nivell a Segona B serà igual, i estan molt equivocats. Ja sabeu el q hi ha segona B i el q costa fotre gols.
Amb aquest 11 tipo q teniem l'any passat vam perdre amb REus, Girona, Mataró... i no vam sapiguer guanyar al Gavà tampoc en cap dels dos partits, així q d sobrats no podem anar pas.  Si q em fet alguns fitxatges però crec q encara falta una mica per a tenir una plantilla amb alguna aspiració per a Segona B.
Ja us dic, ara mateix tenim equip per quedar a mitja taula cap aball,  no per a baixar però si per a quedar entre 10ens i 15ens.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 01 de Agost de 2007, 21:19:28 pm »
Doncs per mi una molt bona noticia, m'alegra..  Tal i com dieu, si un es lesiona, ja t'en vas a un partit am un sol porter? es millor tenir 3, i si els tres son molt bons, millor que millor...
Tal i com diu Ferni, Nando pot ser titular en cas de que De Navas es lesioni...

Nando arlekinat  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 01 de Agost de 2007, 21:23:22 pm »
Doncs per mi una molt bona noticia, m'alegra..  Tal i com dieu, si un es lesiona, ja t'en vas a un partit am un sol porter? es millor tenir 3, i si els tres son molt bons, millor que millor...
Tal i com diu Ferni, Nando pot ser titular en cas de que De Navas es lesioni...

Nando arlekinat  :ok

Qui diu Nando titular diu Miguel Angel recordem que la temporada passa va jugar 37 partits i ja té experiència a la Segona B
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 01 de Agost de 2007, 21:39:26 pm »
Grata noticia, aunque la posición de portero es la más complicada, el puesto que tenemos más que bien cubierto, el problema ahora es que hay quedarle minutos a los tres, problema a solucionar por el entrenador.
                                                                :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #12 el: 01 de Agost de 2007, 21:52:50 pm »
vamos ha ver la temporada pasada en navidad tuvimos que fichar un portero por si las moscas se lesionaba el titular que queremos que se lesione navas y quien ocupara el puesto de suplente tendremos que fichar y nos saldría mas caro que la venta de navas me parece una decisión muy acertada save mal por el muchacho ya que se pondrá bajo palos muy poco pero los porteros ya saben que solo hay un puesto en el campo para ellos

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 01 de Agost de 2007, 21:55:11 pm »
Bé, que ningú s'enganyi tampoc. El club pretenia col.locar al Nando, i de fet molt a prop va estar del Balaguer. Si per ells hagués sigut, ara Nando ja no seria jugador del Sabadell. Per tan, penso que no han tingut més remei que quedarse'l per culpa de les males ofertes rebudes. Amb això vull dir que no han pensat en si algún porter es lesiona a mitja temporada, sinó que no han tingut més remei que fer-ho així.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #14 el: 01 de Agost de 2007, 23:23:39 pm »
Be si ell esta d'acord i asumeix que segurament ha de ser tercer porter( i dic segurament per què yo espero que com a minim els dos suplents donin el maxim per posarli tambe les pilas al de navas ;)) endavant a més aquesta lliga sera més dura i rekereix mes esforç
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #15 el: 02 de Agost de 2007, 09:43:09 am »
vamos ha ver la temporada pasada en navidad tuvimos que fichar un portero por si las moscas se lesionaba el titular que queremos que se lesione navas y quien ocupara el puesto de suplente tendremos que fichar y nos saldría mas caro que la venta de navas me parece una decisión muy acertada save mal por el muchacho ya que se pondrá bajo palos muy poco pero los porteros ya saben que solo hay un puesto en el campo para ellos

No nos engañemos. En el mercado de invierno se fichó a De Navas porque ni Nando ni Sergio Morán daban seguridad a la portería arlekinada y de cara a los Play-off Ramón Moya prefería tener un portero alto y veterano. El tiempo le dió la razón.

Salud

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5789
  • A way of life
« Respondre #16 el: 02 de Agost de 2007, 11:26:57 am »
La veritat es que em dona la sensació que estarà tota la temporada en blanc... :-\
Es un porter que m'agrada força llastima que utilitzi en exces els punys i en algun partit hagim tingut problemes per culpa d'això.. Per la resta per mi es un porter molt complet.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #17 el: 04 de Agost de 2007, 16:26:57 pm »
Crec que es una idea esbojarrada tindre tres porters d'aquest nivel durant tota la temporada.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #18 el: 04 de Agost de 2007, 16:37:12 pm »
Per mi, tenir 3 porters en una plantilla seria l'ideal. Si tot va be, segurament un dels tres es passi la temporada en blanc i a priori putser aquest porter serà el Nando però la temporada és molt molt llarga, poden haver-hi moltes lesions, sancions... Quanta més competència millor  :botador
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #19 el: 04 de Agost de 2007, 16:39:04 pm »
Pero no seria millor que aquest tercer porter sigui del planter?