Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 47596 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: BOICOT AL CARNET !!
« Respondre #140 el: 08 de Juliol de 2007, 14:33:51 pm »
Este año hay menos desplazamientos cerca. A 10 euros de haoras 100euros ma cervezas,otros 100 euros ya tenis para el carnet y te sobra. :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

Ferni

• Visitant
« Respondre #141 el: 08 de Juliol de 2007, 15:14:48 pm »
Este año hay menos desplazamientos cerca. A 10 euros de haoras 100euros ma cervezas,otros 100 euros ya tenis para el carnet y te sobra. :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

y dale con la mania de querer administrar la economia de las casas....haber que cada cual se gasta el dinero con lo q le da la gana, haber si algunos tendrán q dejar d ir de vacaciones para poderse pagar el carnet del Sabadell o dejar d tomar cervezas...haber hacerse socio de un equipo de fútbol es un capricho, un capricho q habrá quien se pueda permitir de pagarlo y otros q por lo q sea no les irá bién poder pagar los 160 €.
Haber, yo no me creo q haya prácticamente nadie q me diga q no tiene 160 € para hacerse socio del Sabadell, y menos tal y como hemos visto q desplazamientos a Mallorca o Mieres en los q t dejabas 200 € o mas eran muchos los q enseguida se apuntaron. Ahora bién, no por disponer de 160 € todo el mundo se hará socio, porq si una cosa se considera injusta y que te estan tomando el pelo pues no las pagas... por ejemplo si vais a una discoteca y os quieren hacer pagar 10-12 € por un cubata pues habrá quien diga si me lo tomo, o me tomo 2 y habrá el q dirá pues NO ME DA LA GANA DE GASTARME 12 EUROS en un cubata por mucho q me apetezca, pues este caso es igual, todo el mundo dispone de 160 € pero habrá quien le de la gana d gastarselos y quién no, y creo q nadie es mas ni menos por hacerse socio.
En eso estoy bastante deacuerdo con Toni78 que hay el típico q tiene una venda en los ojos y le parece bién todo lo q hace el club sin ningun tipo de argumento... nose si para demostrar q eres mas del Sabadell tienes q dejarte tomar el pelo y quedarte callado....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #142 el: 08 de Juliol de 2007, 15:28:46 pm »
a mi em tambe em semblen molt cars pero em faré soci com cada any  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #143 el: 08 de Juliol de 2007, 15:31:05 pm »
Doncs jo SI em fare soci, COM SEMPRE

potser si ke comparats amb altres ekips es més car, pero...

ser del sabadell te un valor afegit ke no tenen la gran majoria d'ekips...

-Jugar a un estadi com la NCA i no com "la bobila" (amb tots els respectes) es paga.
-Ser 2000 de mitxa cada partit regular i no 100 persones, es paga
-Formar part d'un historic del futbol y no de (per desgracia) miapuesta Castelldefels, es paga...

i apart d'aixo....

Amb la de pasta que us heu deixat la majoria anat a akets camps de deu de catalunya, pagant benzina, autocar, entrades (fins a 15€).... i ara ke akets diners els podrem destinar al club pq hauran desplaçaments molt complicats d'anar....

Ara volem fer boicot....

Va home va!

Jo l'any que ve, SOCI, com SEMPRE.

Per ser el Sabadell, es un preu "de mercat".

Sino, aneuvos a fer socis del Gavà.

yo no me tengo que hacer socio del gava porque soy del c e sabadell fc desde los 4 años y tengo 29 lo que pasa que mucha gente que entra en este foro son como algunos socios cules y merengues que solo ven blanco y blaugrana cerraos cerraos vamos y algunos todo lo que haga el club les parece bien camisetas jako feisimas y a mas de 45 euros os perece bien , ni una ayuda en el viaje a palma os parece bien , solo un 25% del viaje a mieres ( cuando otro club pone autocares gratis fijo ) os parece bien , 2 jornadas economicas mas una camuflada sacadas de la manga sin aver dicho nada antes os parece bien , no tener ni un detalle con el socio que no a dejado al equipo en tercera ( solo una invitacon el dia del girona y porque habia un puente de por medio ) os parece bien , los carnets mas caroas de toda la 2ªB y mas que algunos de 2ªA os parece bien yo no esque me queje por todo defendi los precios del playoff pese a no ser baratos y pague el dia del mallorca y dije que preferia ver 9000 personas que quieran pagar 9 o 12 euros por nuestro equipo a ver 14 o 15mil que pagen un euro pero la paciencia tiene un limite y se an pasado o mejor dicho se estan pasando
en cuento a eso que dice militu que seguro que somos los que mas pasta tenemos los que mas nos quejamos hablare por mi tengo un sueldo de 207 € al mes osea que no creo que sea el que mas pasta tiene soy pensionista y pago la mitad pero no me lo sacare este año

Ni soy del barça ni del madrid, solo del sabadell. Las camisetas jako me parecen feisimas, 48€ x esa camiseta me parece carisimo, fui el primero ke estubo en contra de las jornadas economicas.

Seria correcto ke el club ayudara economicamente en los desplazamientos, pero tb entiendo ke es un coste muy alto para el club.

Y sigo diciendo ke el precio del carnet "general/maculino" lo encuentro aceptable. Otra cosa es que el club no haya tenido en cuenta situaciones especiales (pensionistas, parados, jovenes,...)

Ahora resultara ke pagar 40€ mas al año va a ser una ruina.

Pq nadie se keja de los cubatas a 12€¿ o de las entras a discotecas x 20€¿ o de la gasolina a mas de 1€ el litro? o del sablazo ke os van a pegar cuando alquileis un apartamento por una semana en la costa a precio de mes entero?

i ke me decis de los mas de 40€ AL MES ke estamos pagando casi todos por poder entrar en este foro al SR. telefonica?

venga hombre! pues el dia ke subamos a 1ª i nos cobren entre 300 i 400€... ke pasara?

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #144 el: 08 de Juliol de 2007, 15:34:20 pm »

venga hombre! pues el dia ke subamos a 1ª i nos cobren entre 300 i 400€... ke pasara?

Pos se entendera porque estaremos en primera, pero estando en segunda B ke sableen a los jovenes y a los jubilados.... me parece muy mal, un joven que no trabaja porque estudia tu krees ke se puede permitir pagar 160€? si a mas save ke va a faltar 3 o 4 partidos seguro? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #145 el: 08 de Juliol de 2007, 15:37:46 pm »
kiero ke conste ke aunke diga ke me parece razonable el precio del carnet "normal/masculino", no me parece bien que el club no haya mantenido la categoria de "joven", con precios mas baratos para los que aun no tienen un trabajo "normal" o ke no tienen trabajo

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #146 el: 08 de Juliol de 2007, 15:41:43 pm »
Doncs jo SI em fare soci, COM SEMPRE

potser si ke comparats amb altres ekips es més car, pero...

ser del sabadell te un valor afegit ke no tenen la gran majoria d'ekips...

-Jugar a un estadi com la NCA i no com "la bobila" (amb tots els respectes) es paga.
-Ser 2000 de mitxa cada partit regular i no 100 persones, es paga
-Formar part d'un historic del futbol y no de (per desgracia) miapuesta Castelldefels, es paga...

i apart d'aixo....

Amb la de pasta que us heu deixat la majoria anat a akets camps de deu de catalunya, pagant benzina, autocar, entrades (fins a 15€).... i ara ke akets diners els podrem destinar al club pq hauran desplaçaments molt complicats d'anar....

Ara volem fer boicot....

Va home va!

Jo l'any que ve, SOCI, com SEMPRE.

Per ser el Sabadell, es un preu "de mercat".

Sino, aneuvos a fer socis del Gavà.

yo no me tengo que hacer socio del gava porque soy del c e sabadell fc desde los 4 años y tengo 29 lo que pasa que mucha gente que entra en este foro son como algunos socios cules y merengues que solo ven blanco y blaugrana cerraos cerraos vamos y algunos todo lo que haga el club les parece bien camisetas jako feisimas y a mas de 45 euros os perece bien , ni una ayuda en el viaje a palma os parece bien , solo un 25% del viaje a mieres ( cuando otro club pone autocares gratis fijo ) os parece bien , 2 jornadas economicas mas una camuflada sacadas de la manga sin aver dicho nada antes os parece bien , no tener ni un detalle con el socio que no a dejado al equipo en tercera ( solo una invitacon el dia del girona y porque habia un puente de por medio ) os parece bien , los carnets mas caroas de toda la 2ªB y mas que algunos de 2ªA os parece bien yo no esque me queje por todo defendi los precios del playoff pese a no ser baratos y pague el dia del mallorca y dije que preferia ver 9000 personas que quieran pagar 9 o 12 euros por nuestro equipo a ver 14 o 15mil que pagen un euro pero la paciencia tiene un limite y se an pasado o mejor dicho se estan pasando
en cuento a eso que dice militu que seguro que somos los que mas pasta tenemos los que mas nos quejamos hablare por mi tengo un sueldo de 207 € al mes osea que no creo que sea el que mas pasta tiene soy pensionista y pago la mitad pero no me lo sacare este año

Ni soy del barça ni del madrid, solo del sabadell. Las camisetas jako me parecen feisimas, 48€ x esa camiseta me parece carisimo, fui el primero ke estubo en contra de las jornadas economicas.

Seria correcto ke el club ayudara economicamente en los desplazamientos, pero tb entiendo ke es un coste muy alto para el club.

Y sigo diciendo ke el precio del carnet "general/maculino" lo encuentro aceptable. Otra cosa es que el club no haya tenido en cuenta situaciones especiales (pensionistas, parados, jovenes,...)

Ahora resultara ke pagar 40€ mas al año va a ser una ruina.

Pq nadie se keja de los cubatas a 12€¿ o de las entras a discotecas x 20€¿ o de la gasolina a mas de 1€ el litro? o del sablazo ke os van a pegar cuando alquileis un apartamento por una semana en la costa a precio de mes entero?

i ke me decis de los mas de 40€ AL MES ke estamos pagando casi todos por poder entrar en este foro al SR. telefonica?

estic d'acord en tot menys amb lo dels preus,300-400 a primera no ens queixariem perque seria un preu normal,pero al ritme aquest que portem si seguim aixi ja pagarem els 300 d'aqui 3 anys a segona B si no pujem company,i company la tribuna ja val aquest any 320€ i no estem a primera,jo lo dels joves tambe trobo que haurien de fer una rebaixa i sobretot pensionistes-jubilats-aturats i aquest tipus de situacions especials

Ferni

• Visitant
« Respondre #147 el: 08 de Juliol de 2007, 15:46:51 pm »
está claro q hay opiniones para todos los gustos. Y mientras haya gente tan conformista y dispuestos a pagar los euros q sean por el Sabadell pues la directiva seguirá con la misma tónica, y si ven q algunos estan deacuerdo  y otros no pues el año q viene 200 € y así seguiremos.
Si nosotros en el foro q realmente representamos una mínima parte  de aficionados del Sabadell ya no nos ponemos deacuerdo en si los precios son caros o baratos pues como quereis que se tome como una protesta formal esto?
Siempre habrá la típica persona que se quejará de estos 160 € y pasado mañana se comprará uns gafas de sol de 200 € o se gastará 150 en una cena + fiesta una noche y también siempre habrá el q esté dispuesto a pagar hasta 300 € por el Sabadell y luego cuando la mujer le diga de ir hacer el vermut dirá q no q este año no hay dinero y que en vez d una semana d vacaciones solo se va 3 dias. Somos así la gente, cada uno se gasta el dinero con lo q mas le apetece y como le da la gana.
El q quiera gastarse 200 € el año q viene para ver el SAbadell en Segunda B pues q se los gaste, desd luego q yo no lo haré y él q quiera ver futbol en la NCA por 60 € al año pues tendrá q comprarse el PC FUTBOL y hacer una liga con el Sabadell, ya q estamos en Segunda B y tampoco van a regalar los carnets d socio...

Ferni

• Visitant
« Respondre #148 el: 08 de Juliol de 2007, 15:50:11 pm »

Pos se entendera porque estaremos en primera, pero estando en segunda B ke sableen a los jovenes y a los jubilados.... me parece muy mal, un joven que no trabaja porque estudia tu krees ke se puede permitir pagar 160€? si a mas save ke va a faltar 3 o 4 partidos seguro? :beer2

100 % sabadell no utilizes la expresión "poderse permitir" porq dudo q haya ningun socio del Sabadell q no tenga 160 € para hacerse socio, porfavor q ahora algunos con las rebajas se gastarán 50 € en unas bambas + 60 € en un xandal + 40 € en unos tejanos + 120 € en 2 juegos de la PLAY...
Los precios son caros evidentemente, pero q nadie diga q NO PUEDE PAGARLO , prefiero q diga q NO LE DA LA GANA pagarlo, porq creo q es lo q pasa y bién q hace si considera q no tiene porq gastarse tanto dinero por el fútbol, ahora d no querer a no poder va un trozo.....

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #149 el: 08 de Juliol de 2007, 15:52:49 pm »

100 % sabadell no utilizes la expresión "poderse permitir" porq dudo q haya ningun socio del Sabadell q no tenga 160 € para hacerse socio, porfavor q ahora algunos con las rebajas se gastarán 50 € en unas bambas + 60 € en un xandal + 40 € en unos tejanos + 120 € en 2 juegos de la PLAY...
Los precios son caros evidentemente, pero q nadie diga q NO PUEDE PAGARLO , prefiero q diga q NO LE DA LA GANA pagarlo, porq creo q es lo q pasa y bién q hace si considera q no tiene porq gastarse tanto dinero por el fútbol, ahora d no querer a no poder va un trozo.....

va un trozo si realmente tienes muxa razon en lo que dices, pero es eso si ya faltas 3 o 4 partidos no te sale muy a cuenta que digamos, es preferible aunke no mas comodo en algunos casos, digo en algunos casos pk yo vivo al lado del campo y pasarme por los bares en algun momento no me supondria mucha perdida de tiempo, no es mas comodo no pero si mas barato :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #150 el: 08 de Juliol de 2007, 15:53:09 pm »
d'acord ferni i tambe auran molts amb sous de 900-1000€ que estiguin pagant una hipoteca de 700 i han de menjar vestir i pagar aigua gas llum(cosses de primera necessitat) i que els es casi imposible deixar anar 160€ de cop,tambe es podria desde el club facilitar per exemple el pagament en 2 terminis per facilitar poder treure l'abonament

Ferni

• Visitant
« Respondre #151 el: 08 de Juliol de 2007, 15:58:15 pm »
d'acord ferni i tambe auran molts amb sous de 900-1000€ que estiguin pagant una hipoteca de 700 i han de menjar vestir i pagar aigua gas llum(cosses de primera necessitat) i que els es casi imposible deixar anar 160€ de cop,tambe es podria desde el club facilitar per exemple el pagament en 2 terminis per facilitar poder treure l'abonament
en això si q estic d'acord, en el fet d q d cop i en època d vacances gastarte 160 € pues és bastant incómode, es podria mirar d fer a 2-3 terminis el pagament això si.
100 % Sabadell pues haber yo no soy nadie para decirte lo q tienes q hacer pero q si tu consideras realmente q t sale mas a cuenta no ahcerte socio pues yo no me lo pensaria mas veces, no te hagas socio.
yo lo q pasa q estoy convencido q si ponen estos precios es porq tmb deben querer aumentar el precio de las entradas y quizas no pongan ni entradas anticipadas quién sabe? supongo q la subida d precios será general y q ya se lo montarán bién para q salga mas a cuenta hacerse socio q no hacerse socio por muy poco q vayas al campo...lo dicho , q t tienen cojido de los cataplines, el tema está en q si queremos ver fútbol en Sabadell nos tocará pagar y callar no hay mas... y bueno, esto de pagar y callar pasará este año porq grácias a Diós venimos de un Ascenso y el ambiente es genial, pero q cuando las cosas no vayan tan bién como ahora creo q dsp le tocará a la directiva bajarse los pantalones y ganarse a la afición para q vaya al campo.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3676
  • You will never walk alone
« Respondre #152 el: 08 de Juliol de 2007, 16:42:50 pm »
yo el pensu renuvar, sok del centre d'esports  i ho seguire sent,

viska el sAbadeLL!! :visca
Visca el Sabadell!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #153 el: 08 de Juliol de 2007, 17:25:56 pm »
Jo soc del centre d'esports i ho seguire sent, pero dubto molt que com a soci. Passo de pagar 25 euros a 160! Pagant mes de 1000 euros per estudiar i sense poder treballar (no només per falta de temps), ho veig super dificil :( No queda altre que aguantar, però si que es cert que no s'ha de fer boicot, i si una queixa pels preus, per l'abús d'una de les més grans masses de públics (jovent i jubilats). Esperarem a que es confirmin els preus de les entrades, el número de jornades econòmiques, aventatges de fer-se soci(si es que n'hi ha) etc...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #154 el: 08 de Juliol de 2007, 17:34:25 pm »
jo crec ke la queixa mes ke pel preu del carnet normal, es per que el club ha pasat olimpicament dels sectors de la poblacio que per un motiu o altree no estan en disposicio de pagar els € ke pot costar un normal.

Es veritat que es una decisio molt poc encertada pasar olimpicament en aquest tema de la gent jove (18-25 anys) cuan el propi president ha reconegut ke desde fa uns anys finsa ara, s'ha començat a veure molta gent jove.

Aquesta politica de preus no ajuda gens, sino que perjudica, ja que potser alguns ke estaven mig enganxats, ja no s'acavaran d'enganxar.

Un estudiant de Batx. o universitari no pot pagar aixo a no ser que els pares l'ajudin.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #155 el: 08 de Juliol de 2007, 17:38:13 pm »
Exacte bend, i a cada casa hi ha un mon diferent, i no tots els pares poden o volen ajudar a pagar per veure futbol. I tampoc ens oblidem de jubilats i families senceres, que també han de patir de valent per pagar el carnet :ostres
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

joseph

• Visitant
« Respondre #156 el: 08 de Juliol de 2007, 18:23:38 pm »
Perque la gent jove, no envieu cartes de queixa al club i aixi no podran dir-vos que esteu donan mal ambient,entre els aficionats.
Si veuen que perderan bastants asociats, igual tenen amb compta aquest fet i o bé rebaixen els preus o poder pagar el carnet amb dos vegades per exemple-

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #157 el: 08 de Juliol de 2007, 18:27:49 pm »
Crec que per molt que ens queixem en el fòrum, el que s'hauria de fer és una queixa personal o escrita al club, i deixar-nos de calentar el forn per no ficar-hi pà.

Jo el dimarts, enviaré personalment una queixa al club, amb la meva firma i la del meu pare, i ambdòs números de carnet, conforme trobo injustos els preus per a joves i jubilats. Sé que servirà de poc, perquè seré dels pocs que es queixaran, però almenys m'hauré quedat a gust.

Si alguns es queixessin per el fòrum menys i anessin a queixar-se per carta o en persona al club, potser podria canviar la cosa. Fins el dia 16 tenim temps. Queden només 8 dies.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #158 el: 08 de Juliol de 2007, 19:04:56 pm »
No entenc res. Volem que la directiva fitxi i fitxi be, volem aspirar al play off, volem que no hi hagi deficit a final de temporada, volem que continuen els millors del any passat. PERO no volem que s´apuji el carnet de soci. Ni que s´apujes un 85 per cent com van fer els de can barça quand va entrar el laporta. De veritat, no ho trobo tan car si es pujen també les entradas al public i el carnet es rentable pel soci. I si no ho entenem aixi, doncs cap a tercera i preus més barats.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #159 el: 08 de Juliol de 2007, 19:06:58 pm »
Eps, que jo el de sènior, si fitxem el que s'ha de fitxar, no el trobo desproporcionat, eh!

El que trobo car és el preu de 18-25, que hauria de ser més barat per enganxar més als joves i el de jubilats i dones.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...