Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 47587 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: BOICOT AL CARNET !!
« Respondre #160 el: 08 de Juliol de 2007, 20:10:51 pm »
els preus son una miqueta carets,(y mes despres de veure els preus de la samareta)pero la veritat,el millor es esperar un semana o 2 habiam els fitxatges que arriben,que potser canviareu de opinio,pero lo millor els que no estigueu d'acord feu un llista amb els numeros de soci y la porteu al club,y esteu en tot al dret com a socis que sou,

:beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #161 el: 08 de Juliol de 2007, 20:59:07 pm »
Partint de la base que em faré soci, i faré un soci nou.... he de dir, que els preus em semblen cars per un equip que acaba de pujar a 2a B.
També crec, que em sortiria més a compte comprar entrades anticipades els partits que vingui.... però prefereixo ser soci.

No estic d'acord en això del boicot, però si que tinc clara una cosa, que posaré en majúsucules.

SRS DIRECTIUS --> ACABEM DE PUJAR I LA CIUTAT SEMBLA QUE ESTÀ ENTREGADA AMB L'EQUIP. SI NO VOLEN QUE L'ANY VINENT SIGUEM ELS MATEIXOS DE SEMPRE, NO POSIN AQUESTS PREUS TAN ELEVATS. AQUESTS 160 EUROS NO SERAN CAP AJUT PER APROFITAR L'EMPENTA DE LA GENT QUE PODIA PENSAR A FER-SE SOCIA DESPRÉS D'UNS ANYS VEIENT L'ESTAT D'EUFÒRIA. I ENCARA MENYS A TOT AQUEST JOVENT QUE ES VEU CADA COP MÉS A LA NCA.

RECTIFIQUIN.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #162 el: 08 de Juliol de 2007, 22:00:31 pm »
kitanowsky aquet post no te cap sentit.com casi ningú dels que obras.encara me en recordo de aquell que deias que quina guarrada per mieres per que es casava la teva cunyada.no se si la teva dona ho va legir pero segur que no li va fer gracia.

Bueno bueno, tampoc és això.
Cadascú que pensi com vulgui. I posarse amb la vida personal no s'ha de fer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #163 el: 08 de Juliol de 2007, 23:47:36 pm »
i despres de tot aixo....

tb ens faran jornada economica cuan vingui l'alacant o el terrassa no?

imaginemnos ke fan 2 jornades economikes com akest any... i ke en comptes de posar lentrada del soci a 5€, la posaran a 10€ (com ke es 2ªB)....

160+20=180

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #164 el: 09 de Juliol de 2007, 00:03:22 am »
nois, tal i com us veig canvio la paraula

BOICOT
    X
QUEIXA

la veritat es que el únic que pretenia era fer veure a la directiva que els preus per a fer-se soci eren elevats per a uns, i exagerats per a alguns sectors tals com jovent que estudia o jubilats amb pensió baixa.

una queixa per pagar pràcticament el doble del que es paga en la majoria de clubs de 2aB. enguany, farem un equip per anar fent -ojalà m'equivoqui- i el més important, els ingressos per carnets de socis son una petita part del pressupost. com molt més important seria dir que a un preu més assequible seriem més socis.

espero que s'ho facin mirar, posin facilitats de pagament i millorin preus, ja que no tothom te pagada l'hipoteca ni li sobren els diners. en el meu cas m'ho puc pagar, peró crec injust aquest preu i per aixó em queixo.

més que un boicot, busco obrir els ulls a una gent -empresaria- que crec que paguen als seus treballadors i, per tant, haurien de conèixer el problema. no cal apretar tant les economies d'uns treballadors amb sous ajustats, peró potser si que caldria apretar a entitats que es podrien estirar.

i que pagui el carnet qui vulgui, peró recordeu que la gent te tot el dret de considerar que un "cubata" a 12 euros no és car peró el carnet a 160 si. en el meu cas, si algun dia em demanen 12 euros per un got a la disco m'han vist el pel. ara, tal i com deia algú, pagar 50 euros per unes bambes o no se quan per roba crec que és lícit, donc no anirem en pilotes pel carrer.

ara, tot i aixó, s'ha de dir que hi han moltes parelles que guanyen menys de 2000 al mes, paguen 1000 d'hipoteca, 400 de menjar, 400 de cotxe (benzina+manteniment+assegurança+impostos per dos cotxes per poder anar a treballar) i els queda una misèria per poder passar el mes. i altres parelles que, a més, han de mantenir a un o varis fills.

finalment sobretot, vull que recordeu que el futbol és una diversió i només una diversió per a la majoria de nossaltres. i un negoci amb moltes comissions per a altres. i aqui ve el quid de la qüestió !
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2007, 06:55:18 am per kitanovsky »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #165 el: 09 de Juliol de 2007, 00:06:30 am »
si canvias el titol del post i el posses com a queixa jo sere el primer en posar el meu nom pero com a boicot res de res
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #166 el: 09 de Juliol de 2007, 06:57:09 am »
donc ja ho tens !!

ara ojalà la directiva faci una campanya a fer no només 2500, sinó 3000 socis.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #167 el: 09 de Juliol de 2007, 13:05:10 pm »

160 / 19 = 8.42

(o contant que fagin un parell de jornades economiques: 160/17 = 9.41 + les jornades economiques, que ja sé que alguns surtirieu dient que m'he deixat de contar això jijiji)

8  euros i mig (o 9) per veure un partit de segona B, no em sembla gens desorbitat.....

Si fan carnets més economics per familiars de socis que paguen els 160, o per joves fins a 25 anys, o donen invitacions als socis, ho trobo molt bé, i estic a favor de que es reclami tot això... pero dir que 160 és una barbaritat, em sembla passar-se una mica sincerament....

Sembla que sempre hi ha ganes de criticar-ho tot... i al final, sabeu tan bé com jo, que tots acabarem fent-nos socis, perque ho sentim aixi, i perque els socis en els equips de segona B que intenten sortir del pou estan per ajudar al club (també economicament,eh!), i no només per demanar pagar poc i tenir molts beneficis

x cert, fa uns dies que estic bastant out... ja s'ha fet oficial per part del club els preus??

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #168 el: 09 de Juliol de 2007, 13:51:53 pm »
no diem que no, ojx, peró es que els carnets a prácticament el 100% d'equips de 2aB no passa de 120 euros i en molts, de 90.

a més, a molts llocs els carnets per estudiants, jubilats, etc... majoritàriament van pels 60.

ja ens agradaria poder pagar tranquilament 200... i 300 !! peró en moltes famílies s'hauran de pagar casi 500 euros de 3 carnets i no fotem...  no ens sobren els calers.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #169 el: 09 de Juliol de 2007, 13:55:25 pm »
kitanovsky no siguis així va.que tot va forza bè fins ara.fà un temps que estic estudiant els teus missatges i trobo que ets una persona molt poc positiva.a quasi bè tot li trobas algo de dolent.se que mai plou a gust de totos,però es lo que hi hà.es una p****a lo dels preus comparat amb altres clubs,puc estic de acord,pero no em queixo de com treballa el meu club si las cosas es fan bè.aquesta directiva i el seu treball mereixen un respecte.si us plau tanquem tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #170 el: 09 de Juliol de 2007, 14:07:03 pm »
no diem que no, ojx, peró es que els carnets a prácticament el 100% d'equips de 2aB no passa de 120 euros i en molts, de 90.

a més, a molts llocs els carnets per estudiants, jubilats, etc... majoritàriament van pels 60.

ja ens agradaria poder pagar tranquilament 200... i 300 !! peró en moltes famílies s'hauran de pagar casi 500 euros de 3 carnets i no fotem...  no ens sobren els calers.

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Jo el preu de 160 euros el trobo car, però no abusiu. Per tant, no el critico. El que critico és que no s'hagi tingut en compte tres dels sectors més importants de l'afició del Sabadell: els joves, els avis, i les famílies.

1- Perquè un jove de 19-20 que estudii no pot pagar-se 160 euros, o si pot, ha de renunciar a moltes coses, i la majoria prefereix anar-se'n 10 nits de festa que fer-se soci del Sabadell, i això ho hem de tenir en compte.

2- Perquè un avi amb les pensions que cobren amb prou feines poden viure com per haver de pagar més de 100 euros per fer-se soci.

3- Perquè hi ha família, com comentàveu, que pot sortir per un ull de la cara. En el meu cas particular, aquest any èrem socis els meus pares, jo i el meu germà...  :ostres Una pasta!!

Estic totalment en contra del boicot, ara sí, un petit tiron d'orelles no ho nego, ja no pels preus, com dic, de l'abonament normal, sinó per no tenir en compte les dificultats econòmiques que alguns col·lectius poden tenir.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #171 el: 09 de Juliol de 2007, 14:13:13 pm »

Jo el preu de 160 euros el trobo car, però no abusiu. Per tant, no el critico. El que critico és que no s'hagi tingut en compte tres dels sectors més importants de l'afició del Sabadell: els joves, els avis, i les famílies.

1- Perquè un jove de 19-20 que estudii no pot pagar-se 160 euros, o si pot, ha de renunciar a moltes coses, i la majoria prefereix anar-se'n 10 nits de festa que fer-se soci del Sabadell, i això ho hem de tenir en compte.

2- Perquè un avi amb les pensions que cobren amb prou feines poden viure com per haver de pagar més de 100 euros per fer-se soci.

3- Perquè hi ha família, com comentàveu, que pot sortir per un ull de la cara. En el meu cas particular, aquest any èrem socis els meus pares, jo i el meu germà...  :ostres Una pasta!!

Estic totalment en contra del boicot, ara sí, un petit tiron d'orelles no ho nego, ja no pels preus, com dic, de l'abonament normal, sinó per no tenir en compte les dificultats econòmiques que alguns col·lectius poden tenir.

las clavat!  :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #172 el: 09 de Juliol de 2007, 14:39:13 pm »

Que se apliquen el cuento, esta es la clave  :clap2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #173 el: 09 de Juliol de 2007, 14:41:42 pm »
cal dir, ke com diu la web de RS, el carnet de pensionista costa 100€...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #174 el: 09 de Juliol de 2007, 15:07:16 pm »
Sr.Directivos los jovenes nos setimos engañados ya que estos precios no los puede pagar cualquier chico de 19 años, si quereis 2500 socios trabajar para ello, porque me parece que bajara este año la cantidad de socios del club, e suna verdadera lastima que ahora que la gente esta animada por las celebraciones y todo y muchos jovenes se han unido a ellas que querais que paguemos este precio, me parece lamentable estos precios...

rectificar es de savios!

:beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #175 el: 09 de Juliol de 2007, 15:21:13 pm »
Avui sortia al diari k una penya del sevilla tenien previst una protesta davant les takilles del camp, en motiu dels preus d'abonament k es veu k son un dels mes cars d'europa. A veure k treuen amb aixo  :mmmm
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #176 el: 09 de Juliol de 2007, 16:05:02 pm »
Avui sortia al diari k una penya del sevilla tenien previst una protesta davant les takilles del camp, en motiu dels preus d'abonament k es veu k son un dels mes cars d'europa. A veure k treuen amb aixo  :mmmm

jo ho he llegit al mundo deportivo,la penya biris del sevilla fa una concentracio a les guixetes de l'estadi en protesta per l'aument dels preus i demanaran a la gent que no renovi els abonaments fins que la directiva prengui mesures.......vaja igualet que aqui,que si et queixes encara ets dolent i mal vist

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #177 el: 09 de Juliol de 2007, 16:10:01 pm »

aqui vaig jo !

Ferni

• Visitant
« Respondre #178 el: 09 de Juliol de 2007, 16:12:00 pm »
kitanovsky no siguis així va.que tot va forza bè fins ara.fà un temps que estic estudiant els teus missatges i trobo que ets una persona molt poc positiva.a quasi bè tot li trobas algo de dolent.se que mai plou a gust de totos,però es lo que hi hà.es una p****a lo dels preus comparat amb altres clubs,puc estic de acord,pero no em queixo de com treballa el meu club si las cosas es fan bè.aquesta directiva i el seu treball mereixen un respecte.si us plau tanquem tema.

doncs kiko19 company jo ahir em vaig estudiar els teus de missatges i la veritat és q tampoc és q en treiem gaires coses de profit eh: faltant el respecte a Garcia Llamas, ficante amb l'escriptura d'un forero, dient tonteries de l'equipació, ficante el nick de "perditadurango"...... no se missatges molt constructius tampoc és que escriguis tu eh.

Referent al missatge de ojx doncs dir q és el prototip de missatge conformista i q fa que si la directiva el veu l'any q ve possi els preus a 200 €, és evident q dividir el preu total del carnet entre les jornades de lliga SEMPRE ho faran sortir més barat q comprant les entrades sense fer-se soci.

En fi, q és evident q mai es faci cas al soci desdel moment  q ningú pensa igual.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #179 el: 09 de Juliol de 2007, 16:16:38 pm »

totalment d'acord, de moment les coses van força be. peró s'ha de mirar que vagin força be per al club i per nosaltres, els socis.

per cert, no cal que perdis el temps estudiant els meus missatges, crec quepots dedicar el teu temps a menester coses que donin més profit que els meus missatges. si aquests darrerament soc "negatius", ho son pel següent:

ara, després de l'ascens, hi ha molta alegria. peró no hem d'oblidar que estem al mateix lloc que fa 2, 3 i 10 anys. porto molt temps amb les mateixes pre-temporades (grans fitxatges que no arriben, pretemporades contra equips poc importants -cap primera-, futbol base pels terres, etc etc...) i veig que la cosa va igual que fa 2, 3 i 10 anys. no ha canviat res de res i no es veu cap gran millora. la única cosa que veig és que tenim un entrenador que em dona bastanta confiança. i com tinc/tenim tanta experiència amb el tema, donc per aixó ho veig no magre... sino com sempre !!