nois, tal i com us veig canvio la paraula
BOICOT
X
QUEIXA
la veritat es que el únic que pretenia era fer veure a la directiva que els preus per a fer-se soci eren elevats per a uns, i exagerats per a alguns sectors tals com jovent que estudia o jubilats amb pensió baixa.
una queixa per pagar pràcticament el doble del que es paga en la majoria de clubs de 2aB. enguany, farem un equip per anar fent -ojalà m'equivoqui- i el més important, els ingressos per carnets de socis son una petita part del pressupost. com molt més important seria dir que a un preu més assequible seriem més socis.
espero que s'ho facin mirar, posin facilitats de pagament i millorin preus, ja que no tothom te pagada l'hipoteca ni li sobren els diners. en el meu cas m'ho puc pagar, peró crec injust aquest preu i per aixó em queixo.
més que un boicot, busco obrir els ulls a una gent -empresaria- que crec que paguen als seus treballadors i, per tant, haurien de conèixer el problema. no cal apretar tant les economies d'uns treballadors amb sous ajustats, peró potser si que caldria apretar a entitats que es podrien estirar.
i que pagui el carnet qui vulgui, peró recordeu que la gent te tot el dret de considerar que un "cubata" a 12 euros no és car peró el carnet a 160 si. en el meu cas, si algun dia em demanen 12 euros per un got a la disco m'han vist el pel. ara, tal i com deia algú, pagar 50 euros per unes bambes o no se quan per roba crec que és lícit, donc no anirem en pilotes pel carrer.
ara, tot i aixó, s'ha de dir que hi han moltes parelles que guanyen menys de 2000 al mes, paguen 1000 d'hipoteca, 400 de menjar, 400 de cotxe (benzina+manteniment+assegurança+impostos per dos cotxes per poder anar a treballar) i els queda una misèria per poder passar el mes. i altres parelles que, a més, han de mantenir a un o varis fills.
finalment sobretot, vull que recordeu que el futbol és una diversió i només una diversió per a la majoria de nossaltres. i un negoci amb moltes comissions per a altres. i aqui ve el quid de la qüestió !