Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 47569 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #180 el: 09 de Juliol de 2007, 23:34:48 pm »
alguien save si la directiva va a ceder i va a poner precios para los jovenes?  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #181 el: 09 de Juliol de 2007, 23:36:20 pm »
alguien save si la directiva va a ceder i va a poner precios para los jovenes?  :beer2

L'únic, per ara jo, que portaré dues cartes firmades per el meu pare i per mi per a queixar-nos per el preu de joves, jubilats i dones. La gent, passa de moure's. Molt queixar-se davant de la pantalla però desprès res! :****
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #182 el: 09 de Juliol de 2007, 23:38:09 pm »
jo vui realitzar tambe una carte de queixa, pero jo escriure el que es diu escriure vaig una mica perdut el cole madormia xDD tens algun document per guiarme a realitzarla? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #183 el: 10 de Juliol de 2007, 00:51:02 am »
jo vui realitzar tambe una carte de queixa, pero jo escriure el que es diu escriure vaig una mica perdut el cole madormia xDD tens algun document per guiarme a realitzarla? :beer2

Más bien dirás...
"me hacia el dormido", ¿nooooo?
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #184 el: 10 de Juliol de 2007, 00:53:20 am »

Más bien dirás...
"me hacia el dormido", ¿nooooo?
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
jajajajaja tu diras como exo de menos la eso.... ufff realmente hacia lo ke me salia de los ....... xDDD :beer2

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #185 el: 10 de Juliol de 2007, 02:05:38 am »
haver una cosa, lo primero hay que ser mas dinamicos,vale hacer un carnet de socio tipico y de siempre, okla peña de siempre renueva, pero hay que hacer por los menos tres tipos de socios.haver si me sale bien la exposicon:

el precio normal de socio se sube fijo con la categoria no me sorprende.en este carnet minimo deberian dejar entrar un familiar para hacer mas gente tenemos un carnet de socio exoi otra persona mas.

hacer un carnet rollo para pobres como yo que a veces me veo exando 2 euros de gasofa al coxe, hacer un carnet menores de 30 un poco mas varato equivalente que se acepte, venga aki mas socios .

luego los nenes hacer un carnet simbolico de 5 euros para que vayan al cole i digan mira socio del sabadell mas mas aficion en un futuro estos se pillaran el grande jejeje

tambien los jubilaos con las pensiones que hay se merecen un homenaje i un precio razonable no?decirselo a mi padre 80 tacos 800 euros de pension tres bocas en casa.(yo ajudo e)

luego porque no dan un regalico al hacerse socio, me explico una bufanda varata o una bandera haceis 3000 y os salen por 4 duros y vamos haciendo arlequinats.

tambien porque a parte de todo esto pillamos y si estudiamos las asistencias, si hay partidos que somos 8000 pagando pasta en un play off de tercera, porque no hacemos un carnet de simpatizante que les salgan las entradas a mitad de precio en takilla?yo estoy seguro metemos en el alcampo , bari y corte ingles vienas y sitios asi solicitudes i hacemos un huevo de peña,

por lo tanto es muy bonito decirlo asi luego extendernos por la comarca como antes
tendriamos mas socios precios mas varatos mas masa social, mas color en el campo y mas dinero
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #186 el: 10 de Juliol de 2007, 12:01:15 pm »
Haber yo lo que digo es que el carnet  solo vale 10euros mas que hace dos años en 2b tambien entiendo que tendrian que dar algunas facilidades a los jovenes y pensionistas :bandera

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1233
« Respondre #187 el: 10 de Juliol de 2007, 12:41:39 pm »
Pero hace 2 años habia descuento para el 2º familiar o algo así no? No me acuerdo muy bien, si alguien lo puede confirmar es un dato muy importante a tener en cuenta.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #188 el: 10 de Juliol de 2007, 13:30:16 pm »
Acabo de llegir el DS. A mi q em perdonin els senyors de marketing del Sabadell però d´idea en tenen poca (al menys en temes de futbol). Com pretenen arribar als 2.500 socis si la majoria dels que es farien socis aquest any (la franja dels 15 als 25) la majoria d´ells han de pagar 160 € ho porten clar.
Prepararé un escrit queixant-me pel fet i el dia 16 els hi faré arribar.
Proposo a tots fer el mateix, una queixa per escrit de qui es faria soci i no es fará pels preus, aixi com dels que igualment es faran socis però es volen queixar.
No se si servirá de res, però al menys que s´hi repensin en certs trams d´edat, perque si no molts dels nanos que s´han il.lusionat se´ns desilusionaran i aixi anem malament  :paret

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!    :visca

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #189 el: 10 de Juliol de 2007, 13:39:13 pm »
haver una cosa, lo primero hay que ser mas dinamicos,vale hacer un carnet de socio tipico y de siempre, okla peña de siempre renueva, pero hay que hacer por los menos tres tipos de socios.haver si me sale bien la exposicon:

el precio normal de socio se sube fijo con la categoria no me sorprende.en este carnet minimo deberian dejar entrar un familiar para hacer mas gente tenemos un carnet de socio exoi otra persona mas.

hacer un carnet rollo para pobres como yo que a veces me veo exando 2 euros de gasofa al coxe, hacer un carnet menores de 30 un poco mas varato equivalente que se acepte, venga aki mas socios .

luego los nenes hacer un carnet simbolico de 5 euros para que vayan al cole i digan mira socio del sabadell mas mas aficion en un futuro estos se pillaran el grande jejeje

tambien los jubilaos con las pensiones que hay se merecen un homenaje i un precio razonable no?decirselo a mi padre 80 tacos 800 euros de pension tres bocas en casa.(yo ajudo e)

luego porque no dan un regalico al hacerse socio, me explico una bufanda varata o una bandera haceis 3000 y os salen por 4 duros y vamos haciendo arlequinats.

tambien porque a parte de todo esto pillamos y si estudiamos las asistencias, si hay partidos que somos 8000 pagando pasta en un play off de tercera, porque no hacemos un carnet de simpatizante que les salgan las entradas a mitad de precio en takilla?yo estoy seguro metemos en el alcampo , bari y corte ingles vienas y sitios asi solicitudes i hacemos un huevo de peña,

por lo tanto es muy bonito decirlo asi luego extendernos por la comarca como antes
tendriamos mas socios precios mas varatos mas masa social, mas color en el campo y mas dinero
Mark te a salido fenomena la explicacion y a mi me pasa como a ti, verme exar 2 euros al coche y estrujando las gotillas.... lo del regalo lo veo perfecto hace unos años no muchos, regalavan la camiseta, otro año una radio o un movil si te hacias amena kreo ke era.... pk este año nada? y encima tan caro? no se pero yo kreo ke no llegaran ni a 2000 socios este año si no empiezan haver soluciones :beer2

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #190 el: 10 de Juliol de 2007, 17:17:13 pm »
Jo continuaré amb el carnet i dos amics meus que acostumen a venir també se'n faran. Jo trobo que els preus dels carnets vist desde un punt de vista objectiu són els correctes. 
The pride of Catalunya

Ferni

• Visitant
« Respondre #191 el: 10 de Juliol de 2007, 19:43:28 pm »
tu a tu rollo compañero.... :consol. Yo no conozco a kitanovsky  d nada, lo q pasa q me sorprende q una persona nueva vaya del plan te insulto pero de buén rollo pero bueno... lo mejor pasar de según q mensajes y ya está. Paso dels teus misterios sin resolver...

Referent al tema del carnet doncs avui he llegit el DS i confirmava el q venim dient aquests dies, q costarà 160 €, ara bé, els jubilats 100 €, això ja està millor.
El q em fa gracia q possi al diari q han tret el preu per a JOVES perq era un sector minoritari de socis i pràcticament no es van vendre carnets... no ho entenc la veritat, jo vec molta gent de 18 a 25 anys al camp pero bueno.....
En fi, q la setmana q ve a renovar el carnet hi ha callar em toca.
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2007, 19:57:12 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #192 el: 10 de Juliol de 2007, 19:51:22 pm »
sector minoritari clar...en fi que els hi costava mantenir el sector, ells mateixos ho deien que mes els hi dona si bueno son 4 gats pero es que som 8000 socis o que? no ho entenc es fer anticampanya aixo, el proxim any que possin el carnet a 300€ i ja esta si total...tot soci del sabadell guanya una millonada al mes i viu a valldoreix no et fot!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #193 el: 10 de Juliol de 2007, 20:38:14 pm »
Minoritaris com el forum, no us adoneu?  ::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #194 el: 10 de Juliol de 2007, 20:40:33 pm »
Home doncs per això mateix, al ser tan pocs no hagués molestat gens deixar-los ni els hagues molestat tan no fer tanta caixa pq total, si eren tan pocs...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #195 el: 10 de Juliol de 2007, 22:09:34 pm »
Home doncs per això mateix, al ser tan pocs no hagués molestat gens deixar-los ni els hagues molestat tan no fer tanta caixa pq total, si eren tan pocs...
::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #196 el: 11 de Juliol de 2007, 10:50:03 am »
a mi, en el fons em fa rabia per dues coses. primer pel preu car que a molts els farà mal a la butxaca, i més tenint en compte que no es pot pagar fraccionat en quatre cops. i segon, per que difícilment seran 1500 socis com de costum a 2aB, sense aprofitar tota la gent que es faria nova gràcies a l'ascens.

espero que un gran inici de campionat canvïi les coses, peró no veig de moment molt clar l'equip que s'està fent.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #197 el: 11 de Juliol de 2007, 11:21:30 am »
A pesar de que considero los precios un poco elevados y que quizás lo ideal hubiera sido dejarlos en una cifra redonda como es 150€ los séniors; confío en esta directiva.
Recuerdo que en los Play-off más de uno se ponía las manos a la cabeza y pronosticaban en el más puro estilo RAPPEL que no seríamos más de 2000 espectadores. Si la memoria no me falla creo que fuimos algunos más. Pues con el tema de los carnets, podría ser que llegaran a la cifra de los 2500 socios.
Vamos a confiar en ellos que tiempo de criticar ya tendremos.

Salud.

joseph

• Visitant
« Respondre #198 el: 11 de Juliol de 2007, 18:48:05 pm »
A pesar de que considero los precios un poco elevados y que quizás lo ideal hubiera sido dejarlos en una cifra redonda como es 150€ los séniors; confío en esta directiva.
Recuerdo que en los Play-off más de uno se ponía las manos a la cabeza y pronosticaban en el más puro estilo RAPPEL que no seríamos más de 2000 espectadores. Si la memoria no me falla creo que fuimos algunos más. Pues con el tema de los carnets, podría ser que llegaran a la cifra de los 2500 socios.
Vamos a confiar en ellos que tiempo de criticar ya tendremos.

Salud.

Estic d'acord amb lo que dius de la gent del Play Off, vam ser molts , però també reconeixeras que amb uns preus mes asequibles per els més joves, tampoc dic regalarlo, segur que l'empemta sería mes grossa.
Veurem al Setembre qui  l'ancerta més.

:scut

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1739
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #199 el: 12 de Juliol de 2007, 08:45:19 am »
Se sap si faran carnets per segons familiars, amb un preu bastant reduit dels 160€, com porten fent altres anys? o si a casa som 3 haurem de pagar tots tres 160€?
SOM DE SEGONA!!!