Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 46767 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #220 el: 16 de Juliol de 2007, 22:49:26 pm »
ke va ke se van a enterar esta camapaña la se hacer yo e incluso mejor, como...
20% descuento en complementos del sabadell en la tienda oficial por ser socio, tambien contactando con bora bora por ejemplo o alguna discoteca un carne vip en la discoteca por ser socio, no se se podria sacar miles de cosas para el socio :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #221 el: 16 de Juliol de 2007, 22:50:38 pm »
Jo encara no havia opinat en aquest tema i crec que hi ha tres errades

1- Preu dels joves un noi que estigui estudiant ja em diras d'on treura 160 euros
2-Tema Familiar una altre errada gran hi ha familes que no podran pagar  500 euros o mes
3- I finalment el tema de les dones hi han moltes dones que vana futbol per acompanyar a la parella i amb aquests preus no es faran socies

Resumint que crec que ja s'ho trovaran al final ja veurem com molta gent no es fara socia i és una llastima per que a mi una cosa que m'agradava es que aquests ultims 2 anys hi havia molt gent jove i s'ha cuidar que és el futur del Sabadell

i per acabar

UN ZERO PER LA DIRECTIVA

Ferni

• Visitant
« Respondre #222 el: 16 de Juliol de 2007, 22:52:11 pm »
20% descuento en complementos del sabadell en la tienda oficial por ser socio, tambien contactando con bora bora por ejemplo o alguna discoteca un carne vip en la discoteca por ser socio, no se se podria sacar miles de cosas para el socio :beer2

carnet vip para el bora ? va en serio? entonces me hago socio del Sabadell mañana aunk cueste 250 euros jajajajaja  :laugh: :laugh: :laugh:

PD. entrarian consumiciones con el vip???

100 % SABADELL FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #223 el: 16 de Juliol de 2007, 22:52:41 pm »

GRANDE MURCIANO!!! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #224 el: 16 de Juliol de 2007, 22:54:53 pm »

GRANDE MURCIANO!!! :beer2

jajaja las ideas son sacadas abladolo esta tarde con el Murciano y el resistencia :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #225 el: 16 de Juliol de 2007, 23:54:42 pm »
Es que esa es otra, hay patrocinadores a los que se les podria buscar sin pedir dinero, sino ventajas a los socios de la entidad. Pero esa no es la linea a seguir, subir precios ya basta, uniendo a marginar a los grupos minoritarios...
Lo que el club tendria que aclarar es QUE QUIEREN. Yo creo que pueden ofrecer bastantes alternativas de ocio que fueran ligadas al carnet. Y sobretodo plantearse si queremos realmente mas gente unida al club, o a los de siempre. Jovenes y mujeres (Muchas de ellas englobadas en familias) son sectores en auge que deben ser presente y futuro en el club. Pero parece que eso no lo vemos todos igual, y a mi me interesaría saber que preferencias tiene el club, antes de decidir que hacer este año. Se que todo esto cae en saco roto, como el 95% de las cosas que hemos dicho este año, pero callarse no es la solucion. Ademas, si decimos que es para pagar plantilla... queremos 2.500 socios, a una media de 100 euros por socio (160 senior, 40 niños --- 100), 250.000 leuros. Segun leí 600.000 euros iran destinados a sueldos de primera plantilla. Si es cierto que el marketing ha hecho un gran trabajo con los nuevos productos, vender todas las vallas publicitarias etc..., porque los socios pagamos casi el 45 % de las fichas? Hay muuchas cosas que NO me cuadran, por mucho que lo intente. Deberian explicar el rumbo que quieren para el club, y no me sirve que la aficion es lo mejor que tenemos, que son muy grandes y cumplidos de este estilo, porque ese sentimiento que dicen deberian demostrarlo cuidando a la masa que tenemos. Y ya, como ultima crítica, me gustaria saber cuanto gasto para el club tendria fraccionar el pago de los carnets, cosa que ayudaria mucho a pagar los carnets a familias, jovenes que los unicos ingresos que tienen son ingresos por trabajillos extras en tiempo libre, pensionistas y a seniors que tienen que hacer calculos para llegar a fin de mes.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #226 el: 17 de Juliol de 2007, 22:22:08 pm »
hola familia arlekinada dicen que rectificar es de savios pues yo os pido perdon amigos 100%sabadell- pirri, panso, y mutio me he pasado 15 dias de vacaciones y he estado desconectado de todo desconocia que las mujeres y mayores de 18 a 25 pagaban lo mismo que todos muy mal señores de la directiva de esta forma lo unico que van a consegrir es cemento en las gradas si esta es su forma de animar ala gente los encargados de dicha idea deverian estar apuntados ya en la oficina del inem ya que estan haciendo un flaco favor al sabadell :paret :paret :paret :paret :paret :ko :ko :ko :ko :**** :**** :**** :**** dejen paso agente mas cualificada . visca el sabadell i el que no piense igual peor para el

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #227 el: 17 de Juliol de 2007, 23:22:44 pm »
Jo diria que abans de queixar-se del preu del carnet, esperem la plantilla al complet, i potser quan la tinguem completada veurem que podem competir per l'ascens.
Però clar, això val calers i els socis hauran de pagar un carnet car.
Tot això són especulacions, sí, com quasi tot el que es diu en aquest forum.
Jo m'esperaria una mica a veure si realment està justificat o no aquests preus.
Honor al Sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #228 el: 18 de Juliol de 2007, 01:38:17 am »
sobre los carnets tengo una duda, hoy e ido a renovar me han dado mi carnet muy  guapo esta, este año no aran abujeros va por laser, y se me olvido preguntar lo de las invitaciones como lo aran, como sabran kuantas invitaciones nos keda, lo tendran en la base de datos kuando pasen el laser no supongo o nos pegaran un abujero en el carnet? haver si  alguien se a informado sobre este tema :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #229 el: 18 de Juliol de 2007, 01:40:16 am »
Pero es seguro que habra invitaciones? igual no hay, yo no lo escuchado decir vaya.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #230 el: 18 de Juliol de 2007, 01:43:39 am »
Pero es seguro que habra invitaciones? igual no hay, yo no lo escuchado decir vaya.
nosotros kuando estuvimos en la reunion del interpenyas despues nos pasemos por alli y si nos dijieron ke abrian dos invitaciones ahora... kizas de ace dos semanas a hoy ya no existan... :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #231 el: 18 de Juliol de 2007, 01:50:04 am »
nosotros kuando estuvimos en la reunion del interpenyas despues nos pasemos por alli y si nos dijieron ke abrian dos invitaciones ahora... kizas de ace dos semanas a hoy ya no existan... :beer2

pues no me extrañaria que ya hayan desaparecido tal y como estan llevando el tema, no se, igual eligen 2 partidos en la temporada para que el socio pueda entrar gratis a un acompañante porque como dices con este carnet nuevo que ya no se pica seria muy complicado que llevaran el control  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #232 el: 18 de Juliol de 2007, 18:41:53 pm »
Aquest any, hi haurà 2 invitacions per carnet, EXCEPTE en els partits de jornada econòmica.

I pel que diu el Grimber, dir-li que la meva opinió, és que veient la plantilla ja gairebé feta a falta de 2 o 3 reforços més, i encara que fóssin cracks de 2a B, penso que el preu és excessiu per a dones i per a joves. No es tracta de dir si els 160 euros son molts o pocs, es tracta de fer algun tipus de "gancho" per a que més gent es faci sòcia aprofitant el bon moment. D'aquesta manera l'han cagat. Serem els de sempre.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #233 el: 18 de Juliol de 2007, 18:52:55 pm »
Aquest any, hi haurà 2 invitacions per carnet, EXCEPTE en els partits de jornada econòmica.

I pel que diu el Grimber, dir-li que la meva opinió, és que veient la plantilla ja gairebé feta a falta de 2 o 3 reforços més, i encara que fóssin cracks de 2a B, penso que el preu és excessiu per a dones i per a joves. No es tracta de dir si els 160 euros son molts o pocs, es tracta de fer algun tipus de "gancho" per a que més gent es faci sòcia aprofitant el bon moment. D'aquesta manera l'han cagat. Serem els de sempre.
els de sempre o menys per que molts joves que fan 19 anys aquesta temporada no podran pagarse el carnet aixi que no podran venir a seguir al seu equip, SI SENYOR AIXI ES FACILITA QUE EL CLUB CREIXI MOLT BE AREA DE MARQUETING   :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #234 el: 18 de Juliol de 2007, 19:16:20 pm »
yo sigo con mi idea y no renovare mi carnet no voy a conseguir nada pero bueno ire al partido que me interese pagando mi entrada y punto se estan pasando con estos temas en menos de un mes nos estan quitando esa ilusion que teniamos por el ascenso se que no are nada con mi protesta pero la seguire adelante
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #235 el: 18 de Juliol de 2007, 19:38:14 pm »
I sobretot, recordar a l'àrea de marketing, que a dia d'avui som on erem fa 1 any.....  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #236 el: 18 de Juliol de 2007, 19:44:14 pm »
ets gran mutio  :borratxo es ot dir mes alt però no mès clar. marketing no os lo curreu, aquesta gent, la gent jove que estudia i no tè cuartos es gasten els calers als desplazaments, ho compren tot, bufandes y pulseres, sabatilles, etc. i ara poseu aquets preus, de veritat, no hi ha qui os entengui directiva.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #237 el: 19 de Juliol de 2007, 17:36:59 pm »
Segons RS, ja portem 100 socis nous, mes la gent que va renovant... Ara falta veure quanta gent deixa de renovar  :'(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #238 el: 19 de Juliol de 2007, 17:38:32 pm »
100?????? s'han flipao el martes renove yo y preguntemos y llevavan en un dia y medio 6 o 7 nuevos dudo que en dos dias 100 nuevos :beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #239 el: 19 de Juliol de 2007, 17:43:17 pm »
Hay que hacer un sacrificio y estar todos los que somos la próxima temporada Y ayudar con nuestro grano de arena para entre todos hacer la montaña más grande, estamos de acuerdo que los precios son muy altos sobre todo para la gente joven y jubilados, también se tendría que tener en cuenta las familias en las que hubieran varios miembros que fueran socios y el carné saliera de un mismo bolsillo, hay que lograr estar todos unidos.     TOT SOM EL SABADELL
                                                    :anims   :anims   :anims   :anims
                                                                   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia