Autor Tema: Esquadra Arlequinada cedeix  (Llegit 827 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Esquadra Arlequinada cedeix
« el: 02 de Agost de 2007, 22:33:38 pm »
La penya Esquadra Arlequinada es cedeix els dies de partits

A la reunió mantinguda fa pocs dies, es va acordar que el material de la penya Esquadra Arlequinada es cedirà als socis d'aquesta penya per animar a l'equip arlequinat.
Això vol dir que els socis podran penjar la pencarta ells mateixos, i podran utilitzar tot el material que esta a la nostra disposició.

També es va acordar de cedir-la els dies de partits a una altra penya interesada en formar-la encara més gran arrosegan a tots els socis de l'Esquadra.

Aquesta temporada E.A. formarà tambe un equip de futbol sala, i amb idees per el futur, tot i això els socis podran demanar coses als que ho portem amb idees propies per millorar en aspectes i això es portaria a terme a traves de reunions.

Aquest any també posarem a la venda samarretes per a tot aquell que vulgui ajudar a la penya a crèixer i a funcionar millor econòmicament.

Cal dir també que estem esperan un fort patrocinador que ens cobrirà les despeses de casi tota la temporada.

L'organització d'aquest any està ben marcada pels socis i estarà composta per:

President

Vicepresident

Director Tècnic                                            Director Esportiu

Soci/s  Major/s                                                 Equip de Fut-sal
                         Soci/s  Menosr/s

El soci major es el que pagarà un preu més elevat, però que tindra descomptes amb samarretes o bé suaderes com em fet aquest any.

El preu del carnet aquest any es de 5 euros pel soci menos i de 10 euros per el soci major.

Si algu li interesa aquesta proposata que contesti o que m'envï un privat.

Gràcies.

Salut!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Esquadra Arlequinada cedeix
« Respondre #1 el: 02 de Agost de 2007, 23:08:52 pm »
La penya Esquadra Arlequinada es cedeix els dies de partits

A la reunió mantinguda fa pocs dies, es va acordar que el material de la penya Esquadra Arlequinada es cedirà als socis d'aquesta penya per animar a l'equip arlequinat.
Això vol dir que els socis podran penjar la pencarta ells mateixos, i podran utilitzar tot el material que esta a la nostra disposició.

També es va acordar de cedir-la els dies de partits a una altra penya interesada en formar-la encara més gran arrosegan a tots els socis de l'Esquadra.

Aquesta temporada E.A. formarà tambe un equip de futbol sala, i amb idees per el futur, tot i això els socis podran demanar coses als que ho portem amb idees propies per millorar en aspectes i això es portaria a terme a traves de reunions.

Aquest any també posarem a la venda samarretes per a tot aquell que vulgui ajudar a la penya a crèixer i a funcionar millor econòmicament.

Cal dir també que estem esperan un fort patrocinador que ens cobrirà les despeses de casi tota la temporada.

L'organització d'aquest any està ben marcada pels socis i estarà composta per:

President

Vicepresident

Director Tècnic                                            Director Esportiu

Soci/s  Major/s                                                 Equip de Fut-sal
                         Soci/s  Menosr/s

El soci major es el que pagarà un preu més elevat, però que tindra descomptes amb samarretes o bé suaderes com em fet aquest any.

El preu del carnet aquest any es de 5 euros pel soci menos i de 10 euros per el soci major.

Si algu li interesa aquesta proposata que contesti o que m'envï un privat.

Gràcies.

Salut!

Si si això està molt bé però on s'han de posar els pebrots és a la grada, jo ja et vaig dir lo de animar junts però veient el que va passar al torneig..paso de tenir problemes.

« Darrera modificació: 03 de Agost de 2007, 14:54:43 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Esquadra Arlequinada cedeix
« Respondre #2 el: 03 de Agost de 2007, 14:56:03 pm »
Garces si vols podem portar el vostre megàfon nosaltres com em vas dir ahir,així ja tindrem nosaltres dos i segur que en farem més us que vosaltres
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009