Autor Tema: Per què no es poden tenir 2 nicks al fòrum?  (Llegit 6997 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Per què no es poden tenir 2 nicks al fòrum?
« Respondre #20 el: 10 de Desembre de 2007, 14:17:53 pm »
Com que no tinc proves, no diré noms, però no crec actualment hi hagi ningú amb 2 nicks.

Si ho sospités, enviaria un missatge a l'administrador o a un x-man per a que investigués.

:laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:
Vale doncs ho deixem així, no hi ha ningú amb 2 niks   :ejem

Que consti que a mi no em sembla malament que la gent tingui 2 niks, sempre que no sigui per insultar a ningú ni res per l'estil.

NO! puede que hayan varias personas, detrás de un mismo niK!

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Per què no es poden tenir 2 nicks al fòrum?
« Respondre #21 el: 10 de Desembre de 2007, 14:19:39 pm »
Amic Almunia, crec que em fas una pregunta i te la contestare.

La rao que des d'un bon principi vem decidir que no autoritzariem la duplicitat de nicks es al meu modest parer molt logica:

Si aquest forum vol ser serio, on es pugui parlar i discutir de qualsevol tema, on hi hagi la possibilitat de coneixer nous arlequinats i, aconseguir que qui mes qui menys acabi realment sabent amb qui esta parlant... doncs crec no fa falta cap altre nick.

Ara be... si voleu fer catxondeo, bromes de mal gust i encendre forums amb polemiques mes que innecessaries... en definitiva, amagar-te per algo... llavors si que s'acostuma a utilitzar un clon, si.

O sigui què, si vols fer alguna d'aquestes coses, està permés tenir 2 niks? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona